HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Hétfőn eldőlhet az UTE–Berta-vita

2009.10.09. 11:19 F. Kapus

Berta Ákos újpesti szerződése és Starshoz igazolása körül nagy a felhajtás és a kuszaság. Az előző Mol Liga-szezonban csapata legeredményesebb magyarja volt, 38 meccsen 20 gólt és 25 gólpasszt, 45 pontot gyűjtött a válogatott csatár. Az alábbiakban a két fél álláspontját olvashatják el, úgy gondoltuk, a leghelyesebben akkor járunk el, ha nem kommentáljuk az általuk elmondottakat. A végén vázoljuk a lehetőségeket.

Böle Dezső, az UTE szakosztályvezetője: "Az Újpestnél kétféle szerződés létezik: amatőr és profi. Berta Ákosnak nyáron amatőr szerződést ajánlottunk, amit ő aláírt. Ennek értelmében költségtérítést kap a klubtól. A sporttörvény szerint ilyet lehet kötni a sportolókkal, nálunk 4-5 játékos hasonló módon szerepel. Miután megállapodott velünk, jó magyar játékosszokás szerint átment a szomszéd bárba, ott megkérdezte, mennyit adnának neki, és amikor kiderült, hogy többet, onnantól kezdve mindent kitalál, hogy átigazolhasson. Márpedig ha egy szerződést aláírunk, akkor azt komolyan kell venni, nem kell utána összevissza hazudozni.

Azt szeretnénk, legyen már végre rend a magyar jégkorongban. Már nem a játékoshoz ragaszkodunk ebben az ügyben, hanem a normákhoz. Morálisan Újpesten van a legnagyobb rend a magyar jégkorongban. Nálunk ez az állapot a zsinórmérték. Éppen ezért nem etikus, hogy egy olyan játékosunk, aki tavaly sok mindent kapott tőlünk a szerződésben vállalt kötelezettségeken kívül, most kígyót-békát kiabál ránk. Az általam bevezetett etikai mércéből az UTE ilyen helyzetben sem enged.

Más kérdés, hogy a másodfokú döntés után miben tudunk megállapodni a játékossal. Leülünk Bertával megbeszélni, mit akar, hogyan tervezi a jövőjét. Nem akarjuk elvágni a pályafutását. Kijelentem, nem igaz, hogy van fennálló tartozásunk vele szemben, egy fillérrel sem vagyunk adósok. Ha azok lennénk, miért írta volna alá az új szerződését?"

Berta Ákos: "Az UTE-nál az előző szerződésem március 31-én lejárt. A szerződés lejártát követően a klubnak tartozása volt velem szemben. A szezon vége után nem kerestek, hogy szeretnék ezt rendezni, de azért sem, hogy jelezzék, szeretnék, ha ott folytatnám pályafutásomat. Többször hívtam őket nyáron, szerződésem lejárta után kutyásnapot nyitottunk meg Hüffner Adriánnal a Mammutban, hogy reklámozzuk az Újpestet és a jégkorongot. Hittem benne, hogy megbecsülnek, bíznak bennem. Majd július elején beszéltem Böle Dezső szakosztályvezetővel, aki mondta, egy hét múlva keressem Ancsin Jánost, akkor lesz egy kis pénz, de az összes tartozást nem tudják egyszerre kifizetni, mert gazdasági válság van.

Többszöri egyeztetés után találkoztunk, azt mondta, nem tud arról, hogy neki fizetnie kéne nekem, neki nem mondták. De kinyomtattak gyorsan egy sablont, hogy írjam alá. Mondtam, hogy én nem ezért jöttem fel, nem ez volt megbeszélve, még meg sem egyeztünk. Ancsin János megnyugtatott, hogy ne aggódjak, nyugodtan írjam alá, akkor tudnak nekem pénzt utalni. Azt mondta, ebből nem lesz semmi probléma, higgyek neki. Hozzá kell tennem, többek között Ancsin János hívására és kedvéért jöttem Újpestre. Mint sok mindenkinek a magyar jégkorongban, nekem is ő volt az egyik példaképem. Ebből az aláírt papírból nem kaptam egy példányt sem. Jóhiszemű voltam, persze hogy aláírtam, hiszen mérgemben és hirtelen jött idegességemben el sem olvastam, de maximálisan megbíztam Ancsin Jánosban.

Miután hazaértem, higgadtan elmondtam, mi történt. Felhívtuk őket magyarázatot kérni, de mondták, nem lényeg, mit írtam alá, úgyis édesapámmal beszélik meg a feltételeket. Tudnillik ő a menedzserem. A tartozással és annak kifizetésével kapcsolatos állandó módosításokkal pedig a szakosztályvezetés szépen összezavart. De hozzáteszem, a következő hétfőn utaltak pénzt a számlámra.

Két nagyon jó évet töltöttem Újpesten, jól éreztem magam, szinte csak jó dolgot tudtam mondani a csapatról. Büszke voltam arra, hogy az UTE-ben játszhatok, úgy érzem, meg is szerettek. Maradni szerettem volna, maximum külföldre mentem volna játszani. Mivel abban a hiszemben voltam, hogy nincs szerződésem az új szezonra, augusztus elején leültünk tárgyalni a vezetőkkel a folytatásról. Addig egy klubbal sem álltam tárgyalási viszonyban, csak az Újpesttel. A klub képtelen ajánlatot tett elém, megkérdeztük, hogy ez a végső ajánlatuk-e. Azt mondták, igen, és adtak pár nap gondolkodási időt. Szó szerint úgy váltunk el a tárgyalás után, hogy ha nem fogadod el, mehetsz oda, ahová akarsz. Sokat gondolkodtam, mitévő legyek, de bármennyire is szerettem volna, nem fogadhattam el az UTE által tett ajánlatot. Ez volt az az időpont, amikor eldöntöttem, nem Újpesten folytatom pályafutásomat.

Ezt később, augusztus 14-én el is mondtam a Megyeri úton, kulturáltan elköszöntünk egymástól, búcsúajándékot is vittem. Sok sikert kívántak, és én is viszont. Miután eldöntöttem, hogy ilyen körülmények között nem tudok maradni, körülnéztünk, hol tudnék játszani, ahol fejlődni tudok. Többek között megkerestük Kangyal Balázst, hogy tudunk-e találkozni. Nagyon komoly perspektívát vázolt fel, elmondta, milyen kaliberű edzőt igazolnak a Vasas Bp. Starshoz, és hogy milyen csapatot építenek. Mivel ambiciózus hokis vagyok és szeretnék minél jobb játékos lenni, jónak tartottam, ha a Starshoz megyek, mert a fejlődéshez megfelelő körülmények kellenek. Ekkor még semmi akadályát nem láttam annak, hogy oda szerződjek, hiszen az UTE-nál nem volt szerződésem, gondoltam, és el is köszöntünk egymástól.

Később, mikor a búcsúzóul vett ajándékkal megköszöntem Böle Dezsőnek az elmúlt két esztendőt – mert tudom, hogy mennyit áldoz az újpesti jégkorongért –, megkérdezte, hogy biztos vagyok-e benne, hogy ezt neki szeretném adni. Ekkor ért az első csalódás. Majd amikor a Stars technikai vezetőjével mentünk az átigazolási lappal az UTE-hoz, Ancsin János közölte, egymillió forintért írják alá, de keressük ez ügyben a főnökét.

Augusztusban is többször jártam az UTE-pályán, egyik alkalommal megkértem Jánost, hogy legalább adjon egy példányt abból, amit aláíratott velem, mert azt sem tudom, mire föl kérnek értem pénzt. Megkérdeztem tőle, miért mondta júliusban, hogy nem lesz belőle probléma. Erre bocsánatot kért, mondta, most már sajnos nem rajta múlik a dolog. Nem hibáztatom, szerintem ő sem tudta, mekkora kárt fognak nekem okozni, ha elhúzódik az ügy. Sajnos ez így is lett. Két napra rá átadta a papírokat. Másfél hónap után elolvastam az írást, meglepetésemre az állt benne, hogy két évig ingyen az UTE-ban fogok sportolni, amatőr alapon. 2009. szeptember 1.–2011. szeptember 1.-ig írtam alá, ami nonszensz.

Ezt a szerződést formailag nem vitathatom, mert ott van rajta az aláírásom, tehát nem is lenne értelme. Az ügyvédem által az átigazolási bizottsághoz beadott dokumentációból kiderül, ezt az amatőrszerződést is már többször megszegték. Ezért az UTE és köztem létrejött amatőrszerződést felbontottam. Felmondásomat megindokoltam, hiszen a szerződés több pontjának sem tett eleget az UTE. Ha a másik fél átveszi a szerződés felbontásáról szóló levelet, jogilag a szerződés megszűnik. A másik fél a bíróságon támadhatja meg a felbontást. Mivel ennek értelmében az UTE-val kötött szerződésem megszűnt, álláspontunk szerint szabadon átigazolhatok másik sportegyesülethez.

Ezt szeretném tenni, ezért adtuk be az MJSZ-hez az átigazolási kérelmet. Tudjuk, az átigazolási bizottság ezt első fokon elutasította. Az egész eljárás során és az indoklásban is rengeteg mindent sérelmezünk, ezeket összefoglalva ügyvédem beadta az elsőfokú ítélet elleni fellebbezést. Ha minden igaz, az ügyben az október 12-ei, hétfői elnökségi ülésen dönt az MJSZ. Nagyon bízom benne, hogy megnézetik független jogásszal is a dokumentumokat, akkor egyértelműen kiderül mindenki számára, hogy igazunk van.

Remélem, kedvező döntés születik, és nem kell polgári bírósághoz fordulnunk. Jelen helyzetben egyet szeretnék, de nagyon: jégkorongozni. Ez az életem, ebben szeretnék minél jobb lenni. Hiába ment el kicsit a kedvem a játéktól ez idő alatt, új edzőm módszerei és motivációja hamar visszahozta, és nagyon jó erőben érzem magam. Alig várom, hogy ne csak edzésen, hanem mérkőzésen is visszatérhessek a jégre.

Nagyon jó brigád volt tavaly Újpesten, nem volt véletlen a döntőbe jutásunk, jó lett volna, ha egyben tartják a csapatot. Szerintem visszaélnek a jégkorong iránt érzett szeretetemmel, úgy gondolják, úgyis visszamegyek, mert játszani akarok. De ezek után lila mezt nem tudok felvenni. Persze ahogy eddig, ezután is szurkolok, hogy minél jobb csapat legyen az UTE, mert az csak használ a magyar jégkorongnak."

A magunk részéről annyit teszünk hozzá, hogy vázoljuk a lehetőségeket. Amennyiben hétfőn a szövetség elnöksége másodfokon is az UTE-nak ad igazat, Berta Ákos nem igazolhat át másik csapathoz. Ettől függetlenül a határozat után is lehet esély a párbeszédre, amire Böle Dezső utalt is. De ekkor a feltételeket már az UTE diktálhatja. Ha ebbe Berta Ákos nem kíván belemenni, a sportdöntőbíróságon vagy polgári peres úton keresheti igazát. Ha az UTE úgy dönt, nem engedi el, vagy a feltételekben nem tudnak megállapodni, és Berta Ákos továbbra sem lesz hajlandó az UTE-ban játszani (merthogy erre is lenne módja, az UTE az elsőfokú eljárás során a Hudák János elnökölte bizottságnak kifejtette, várják, hogy játékra jelentkezzen), a nemzetközi szövetség által felügyelt bajnokságokban egy évig nem szerepelhet. Játszani ekkor is tudna, elmehet például valamelyik tengerentúli ligába, ahová nem kell IIHF-jóváhagyás. Ha a játékosnak ad igazat az elnökség, akkor szabadon átigazolhat. 

47 komment

Címkék: stars ute átigazolások berta böle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én ennél a résznél hangosan felnevettem: "Morálisan Újpesten van a legnagyobb rend a magyar jégkorongban."
@OliBLOOD: igen, én is... jajj de kár hogy megelőztél... Vicc az egész klub vezetés. Sajnálom Ákost, sajnos ismerve a megnevezett urakat, sokkal hihetőbb az ő sztorija.
@OliBLOOD: hogy nem szakadt a plafon Böle fejére, amikor ezt mondta, az már önmagában csoda.
@OliBLOOD: Na én itt át is ugrottam azt amit Böle mond. Ennyi bőven elég volt belőle.
hogyis van az a mondas, Aki hazudik az lop aki lop az hazudik .... ? :)
Valamiért nekem is Berta változata tűnik igazabbnak.
Elég lehangoló a sztori, és sajna az ilyen emberek sosem fognak elfogyni...
Azt hiszem teljesen egyértelmü, hogy ki hazudik!
hát ma nevetős nap van, hihetetlen ez a Böle!
Mint tudjuk Magyarország a jogi kiskapuk országa,erre is lehet értelmes megoldást találni.Az ilyen ute általi zsarolás féle nem hiszem hogy jóra vezetne,mert ha megint nekik lesz igazuk a bíróságon ( magyar o,n bármi előfordulhat ,ügyvéd kérdése az egész)és Berta ákosnak az uteban kell játszani ( vagy sehol) ugye nem gondolja a szakosztály vezetés, hogy megdöglik ingyen ( vagy jelképes összegért ) a jégen?Tavalyi ute többek közt a csapategységének is köszönhette a döntőt,nem hinném hogy ez most ugyanolyan szilárd lenne ,mint bő fél éve.Kár lenne így kicseszni egy válogatott játékossal.
Ancsin Jani játszott volna valaha ingyen? Ez nem hokis mentalitás!
Eggy a lényeg kedves barátaim és ebből mindenki tanulhat senki de senki soha ne irjon alá semmit úgy ,hogy el enm olvasta ezt nem szabad. Én is egy olyan irodában dolgozok ahol naponta kötök szerződést és látom az embereken ,hogy sokan el sem olvassák Berta itt tévedett. Mindenki tanuljon belőle. Tiszteletem mindenkinek és remélem hamarosan jóra fordulnak a dolgok sok sikert kivánok Bertának és az UTE nek eggyaránt.
hajrá jégkorong
> Morálisan Újpesten van a legnagyobb rend a magyar jégkorongban

Hát én ezért az Ute szurkolókat sajnálom a legjobban, mert közöttük tényleg vannak extra korrekt arcok (nem, nem rád gondoltam Tóni, te folyton csak kötekszel :) ).
Berta története meg sajnálatosan jó példa arra, hogy a jog csodahazájában egy jóhiszemű emberrel lényegében bármilyen szemétséget meg lehet csinálni. Kár lenne, ha a végén nem ő nyerne, már így is megszenvedte a történteket.
Sajnálom Bertát, persze óriásit hibázott, de remélem jól jön ki a végén belőle. Böle pedig arcátlanul hazudik, gusztustalan, hogy mi folyik nálunk.
@OliBLOOD: Nekem is ez a mondat tetszett a legjobban. A.J.-ben nem "csalódtam". Akiből tudnak mindenkiből kisajtolják a lovét. Több gyerek is annak idején csak súlyos százezrekért tudott eljönni onnan, mert inkább kifizették a pénzt, mint hogy biróságra járjanak az igazukért. Tehát szegény Berta esete nem az első és amig ez a vezetőség van sztem nem is az utolsó. Sajnos!
Én is hanyatt estem Böle kijelentésén, azonban azt ne feledjük, hogy Berta aláírt egy szerződést (tökmindegy milyet). Nekem ott veszik el a fonal, hogy - mivel a jogilag korrekt szerződés létét Bertáék is elismerték - mivel ezt a szerződést az UTE megszegte Berta szerint és azt normálisan felmondták, akkor az UTE - ha vitatja a szerződésszegést - miért nem fordult maga a Bizottsághoz, neadjisten bírósághoz. Nekem kifejezetten kiszúrás szaga van a dolognak az UTE részéről(ha nem lehet az enyém, akkor másé se legyen).
Egy a lényeg, be akar jutni a válogatottba, nem kell itt semmiféle rizsa. Abban bízott szegény, hogy Kangyal Balázska majd segít neki ebben.Ma a Magyar Jégkorong Mol ligás csapatai közül teljesen mindegy, hogy az élvonalban, vagy a sereghajtók között végzel,(lásd előző szezon) a Vasas az (Etalon). Szimatot fogott az UTE, hogy Ákos távozni akar a Vasasba, ezért Jancsival elvégeztették a piszkosmelót,szegény meg alászaladt. Lehet, hogy most is, a fél csapatnak ugyan olyan szerződése van a mai napig is mint Ákosnak , mert különben nem tudna működni a csapat, az Apeh meg nem piszkálja őket. Inkább csendben maradnak. Most komolyan, ki az a .... aki profi létére aláírna egy ilyen gagyit?
Szörnyű ez az egész, és megint rajtunk röhög mindenki.
@Redalert Dabfan: Gondolod feketén hokizott tehát a szerzödésbe nem kapsz semmit de majd valamit lökünk neked ?? Ezután jött Kangyal ,hogy ő többet ad mind amennyit az UTE és Berta lépni akart??? Érdekes felvetés. De most öszintén tényleg mondjátok meg nekem egy jégkorongozó aki évente , 2 évente köt szerzödéseket és + a magánéletbe is egy párat vajon tényleg nem olvasta el??. Őszintén nem akarok senkit sem hibáztatni de amit te irtál igen is lehetséges.
Lehet egy meg kell fogani amit F kapus irt hogy ne komentáljuk.
Na tiszteletem mindenkinek.
Rettenetesen béna ami itt zajlik. Azt hiszem az kanadai 8. ligában is nagyobb profizmus van, mint itt.

Engedjék el a szerencsétlen Ákost. Kapjon az UTE érte a Vasastól kis aprót és mindenki boldog lehet. Abból semmi jó nem lesz, ha Berta lila marad és utál ott lenni. A végén még a saját kapuba üti a korongot.

De azért Berta is jobban megválogathatná nyilatkozatait. Anno még azt mondta a jégkorongblognak, hogy ő nem írt alá semmit az újpesttel. Erre tessék. Mégis csak volt valami

Ebből az esetből MINDENKINEK tanulnia kell. Ez így nem mehet tovább, a fene egye meg
Engem nem lep meg az eset, már a miniseknél is így etetik be a szülőket újpesten.
Miki bácsi is azt mondja: Írjátok nyugodtan alá a szerződést, nem lesz belőle semmi bajotok.
Persze, csak amíg el nem akartok menni! Utána meg lehet járni a szövetséghez, bíróságra, mert vagy fizetsz, vagy nem játszik a gyerek egy évig.
Sok gyereket megszívattak már így.
@székely hokis: Nem találgattam, igenis a válogatottság lehet a tét a szakosztályváltásban. A Vasasról lehet következtetni, hogy a válogatott egyik törzsét ők fogják alkotni, még akkor is ha az eredményük ezt nem is tükrözi. Sándor Sziszi is oda tartott, nem véletlenül, pedig az összes szakoszály ajánlatot tett neki.Fodor Szabolcs miért pont oda? Balázs szépen begyüjti az összes elit volánost, az elmúlt válogatott csk, és a mostani csknak is van volán múltja+ az új Kanadai tréner, és már a szekér halad a megsokott úton. Ákos is azért mozdult a Vasas irányába, mert lök ték neki az infót, hogy innen felecsd el a bekerülést a keretbe, de az amatőr szerződés(ami nembiztos, hogy mindigis így volt), a régi szakosztályhoz köti. Az UTE mint öreg róka pedig merészen legyezgeti a papírt, monván hülye a gyekek, mert eddig is amatőr volt, nincs ebben semmi. Tisztán az alapbér, a többit majd megbeszéljük. :(
Az egész brigád gázos ,ezt csinálják már évek óta még a Markó által fenntartott ROYAL Klubbal kezdődött. Az "évezred hokisa" meg bocsánatot kér akkor ,amikor tudta ,hogy csalásra veszik rá.
@westend: Na akkor látom, hogy körvonalazódik benned is a valóság. Egyébként hétfőn biztosan elengedik, mert nemakarják, hogy a könyvelésekbe belenézzenek.
Konkrét csodával ér fel, hogy nem sülnek ki a pixelek a monitoron! Ilyen elképesztő cinizmust, mint Böléé...
Akkor is: HAJRÁ LILÁK!!!
@Redalert Dabfan: Hát őszintén én innen nem látok bele a dolgokba de szar az agész az biztós. Remélem ,hogy jóra fordulnak a dolgok. Tudod nálunk van egy mondás gondolom felétek is ,hogy mindenkinek igaza van csak szerre,, Na tiszteletem mindenkinek.
szerződést nem két példányban kell aláírni? emellett a szerződésben jogok vannak meg kötelezettségek. Ha a szerződés csak kötelezettséget ró és jogot (értsd díjazás) nem határoz meg, akkor egyoldalú és semmis.
Ez az egész teljesen méltatlan, különösen a tavalyi szereplés tükrében.
Folyton rá kell ébrednie az embernek, hogy mindig van valaki, aki bele akar köpni a levesbe.
Az meg örök igazság: ha aláírunk valamit, akkor nem árt, ha tágra nyitjuk a szemünket és kiélesítjük a szürkeállományt.
Azert az is erdekes, hogy nem nezed meg, hogy mit irsz ala. Santit itten valami, ez az ovodaban tudna gyakrabban elofordulni, felnottkent mar kisse gyanus ez.
Milyen igaz!"Az általam bevezetett etikai mércéből az UTE ilyen helyzetben sem enged."BöleD
Sőt, az emberek sem számítanak, hiszen vagyontárgyak a sportvállalkozásban! Az egyiknek az értékes szezonját pazarolják a másiknak meg a szakmában megszerzett megbecsülését. Ki fog így Újpestre igazolni ezután? Rövid távú siker, kedves Mértékadó Úr!
@Raon: Azért jól esik hogy eszedbe jutottam :D De készülj, mert hamarosan egy szép különítménnyel megyünk EBEL meccset nézni :)
@Video Tóni: nos, kivívtad magadnak a figyelmet. :)
A különítmény nem ér, én pl. családos ember vagyok, de ha mindannyian életben maradhatunk, akkor szeretettel várunk titeket a szentélyünkben. :))
@Raon: Video Tóni igazi terminátor-típus... :DDDDD
@Raon: Nem kell félni, az 5 emberből 3 tősgyökeres fehérvári :D
@csatoimi: Egyértelmű, hogy ez nem a teljes igazság ami le van írva, és sajnos tökéletesen senki sem láthat bele, ezért tartom meg magamnak a véleményemet :)
Szegény Berta. Megmondom őszintén én Ancsinból ki is nézem ezt az egészet. És Berta még így is túl naív. Sosem volt szimpatikus nekem Ancsin, de ez a húzása már több a soknál.
éppen tegnap volt a népsportban (én kérek elnézést) egy nagyon jó cikk az amatőr szerződésekről és a fociutánpótlás körül kiépült maffiáról! Tegye fel a kezét, aki szerint hihető, hogy egy Berta-szintű játékos önszántából és minden infó birtokában 2 évre ingyen aláír az UTE-hoz! Ha B. D-nek valóban fontos lenne a magyar hoki morális állapota, azonnal elhagyná a kontinenst! :)
Böle Dezső az Alkotó kommunista Ifjúság itt maradt küldötte,nála sajnos nincs UTE csak a régi Újpesti Dózsa ami nem lenne nagy baj,csak még mindig így is érez és jó elvtársak vannak csak az UTE-ban.
Az egyesület céljai:

1.
Sportági szakosztályok működtetése, utánpótlás-nevelés, a hazai és nemzetközi élvonalban kimagasló eredményeket elérő sportolók nevelése, felkészítése, versenyeztetése, a sportolók népszerűsítése, részvétel az egyesület vonzáskörzetébe tartozó ifjúság és lakosság szabadidő-sportjában.

2.
Az egyetemes magyar sport és az olimpiai mozgalom fejlődésének elősegítése, a hazai és nemzetközi sportkapcsolatok ápolása.

(3)
Az egyesület tagjaiban az egészséges életszemlélet, a sportszerű életmód és magatartás fejlesztése, erősítése.

(4)
törölve

(5)
Együttműködés kialakítása az egyesület szurkolóival és szimpatizánsaival.

(6)
Az egyesület tagjai továbbá az UTE működési körzetébe tartozó nevelési, oktatási intézmények tanulói (hallgatói) részére a sportolási, testedzési lehetőségek megteremtése, a lakossági szabadidő-sport segítése, az egyesület társadalmi bázisának szélesítése.

(UTE Egyesületi Alapszabály, elfogadva az UTE Küldöttközgyűlése által, 2008. május 15-én)
@kazincbarcikai hokis az öreg Borsodból: az űrturizmus nekem is megfordult a fejemben! :)
@kazincbarcikai hokis az öreg Borsodból: az űrturizmus nekem is megfordult a fejemben! :)
hát sajnos gyanús , hogy Böle nem említette soha ,hogy megegyeztek a Bertával hanem csak hogy aláírt :s remélem a magyar jégkorong érdekeit nézik és elengedik.pedig jo lett volna ha itt tarták Janót,Csabit,és Ákost.A.J. meg említést sem érdemel mert van jó jegünk meg minden :(
@kerusz: igen, ezt élőben is volt alkalmam tapasztalni. :)

@Video Tóni: oké, álcázásból jeles. :D
Elég nehezen emésztettem meg a leirtakat.Erősen dolgozott bennem a düh és a szégyenérzet.
A dühösséghez:
-Az ügyben szereplők egyike sem patyolat tiszta.
-Kangyal az erős "háttérrel"már jó rég óta él és él vissza,az egyik legnagyobb kavaró.
-A jégkorong családnak nincs apukája,aki a veszekedő gyerekeket jól felpofozná.
-A megfontolt jó döntések nemcsak sokak játékában,hanem azon kivül is hiányoznak.
A szégyenérzethez:
-Ez a nagymultu csapat méltóbb vezetést érdemelne
-Kicsinyes öncélu, sumák tettekkel szégyenitik meg a sportágat,a benne dolgozó tisztességeseket,a csapatot szerető szurkolókat.
Lenne még mondanivaló,de az ebbe a blogba nem fér bele,nem méltó hozzá.
Az egyetlen,amit még ilyenek után sem szégyellek, az a lila szivem.
u.i.:ha gyüjtés indulna B.D. és hasonszőrüek űrtúristakénti örök űrpályára állitásáért,szerény lehetőségeimet meghaladóan is támogatónak jelentkezem.
Sajnálom Bertát, de egy kicsit röhejes, hogy nem olvas el egy szerződést, amit aláír. Ez gáz!

Az újpest meg nyert egy játékost, akit nem engedhet fel pályára, mert nem fog tiszta szívvel játszani, de a fizetését meg mindig összegre pontosan és időben át kell majd utalni, különben folyton mehetnek bíróságra.

Gratulálok nekik is!
@captain spagetti: nincs fizetése, ha jól értem, úgyhogy nem kell neki utalni semmit. vagy rosszul értem?
@AG 2.0: Valamilyen költségtérítést kap. Azt nem tudom, hogy mennyit.

Mindenesetre mostantól minden játékos 74x meggondolja, hogy az újpestre menjen e játszani.

Elindult az UTE hanyatlása
süti beállítások módosítása