HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Sapa Fehérvár AV 19–Medvescak 6-5

2009.10.02. 21:35 F. Kapus

Döntetlenre végződő első harmad, 3-1-re elvesztett második harmad után 4-2-re a vendégek vezettek, pedig a magyar bajnok jobbnak tűnt az első negyven perc alapján. A záró játékrészben óriási nyomás alá helyeztük a zágrábiakat, és Vas János káprázatos góljával egyre zárkózott fel a csapat. Meglepő módon hamarosan egy még szebb góllal újra kettővel vezetett a Medvescak. Hogy mindezt fokozzák a játékosok, ezt a kölcsönt egyből visszaadtuk, Palkovics emelését Mihály szintén a levegőből lőtte a kapuba. Hazai időkérés után Palkovics szemtelen góllal egyenlített az 59. percben, a hosszabbításban pedig az este második emberelőnyös góljával 6-5-re nyert a Fehérvár. Megérdemelt győzelem volt ez, az átengedett egy pontért nagy kár, és sokat kell javulni a továbbiakban, ez egyértelmű. A további eredmények: SalzburgGraz 5-6, Vienna CapitalsLjubljana 4-1, LinzJesenice 8-3.

114 komment

Címkék: fehérvár ebel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát...ez nagyon izgalmas meccs volt...
De tényleg nem játszottak páran a legjobb formájukban, de az fontos volt, hogy egy pillanatig nem adták fel!!
Szerintem jobbak vagyunk mint a horvát csapat, de fejben valahogy nem hisszük még el, de előre haladunk, egyre jobban össze fog állni a csapat és ez a lényeg!!
Hajrá AV19!!!
@Licsimi: neked sokkal jövök, de nem. :)
@Lazlee: Duna? Van kollegám aki mindennap ott van...
A horvatok kapusa nagyon szimpatikus volt, beleelte magat rendesen. Gratula a fiuknak!!!
@Licsimi: Duna is csak jövőhét :)
Az ilyen meccsek miatt szép a hoki.
Szép volt Pire :)
Sziasztok.

Nehéz írni erről a meccsről.
Saját magunknak tettük nehézzé, de nem zuhantunk össze.
Úgy láttam a sorok variálása(Vaszjunyin és Benk lecserélése) jót tett a csapatnak.
Palkóék amint elkezdtek passzolgatni és nem az egyéni játékot erőltették mindjárt eredményesek voltak. Nagy gratula Mihály Árpinak a gólokért és Palkónak a gyönyörű passzokért.
De miért nem lehetett ez már az első harmadtól játszani , a másodikban meg egyenesen katasztrofálisak voltunk.

Sajnálom Tokit és Balut ennyit a jégen lenni hiba nélkül sajnos nem lehet. Van több védőnk is, ők közel sincsenek ennyit a jégen. Csak nehogy idő előtt elfáradjanak.. Kicsit féltem őket..

A fiatal sorunk még mindig nem az igazi.. Küzdenek hajtanak, de valahogy semmi nem jön össze.. Talán egy más felállásban jobbak lennének. De ezt vallami miatt nem lépik meg az edzők.

Hajrá Volán.
Szólhattak volna a fiúk, hogy nem kell izgulni, meglesz! Szép volt FIÚK!!! Ez tényleg a szív diadala volt! Köszönjük
@veghist: 3-szor Alen, Ondrejcik páros, kétszer Horvát-Tokaji kettős. Azért volt amit olyanból kaptunk amit a csatárunk adott el, nem is egy, aztán már csak késve tudtak a védők menni.
Aprócska hibák most is voltak, nem szeretném részletezni, hogy mik, aki látta úgy is tudja mert elég szembetűnőek voltak ezek a hibák(főleg passzok), inkább örülök, hogy a fiúk 4-1 után sem zuhantak össze. Volt tartása a csapatnak, fel tudtunk állni, és hoztuk egy nagyon fontos meccset.
Ha jól belegondolok az 50%-s teljesítmény elég jó, jó lenne ha ezt tartani tudnák.
Idén először azt éreztem, hogy csapatot látok a pályán, és nem össze vissza korcsolyázó játékosokat.

Óriási nagy Grat a fiúknak a mai teljesítményért.!!

Hajrá Volán!
Ez nagyon nehéz győzelem volt, főleg hogy mi nehezítettük meg saját magunknak! A hibáinkat könyörtelenül kihasználták a rutinos, már nem túl gyors, de annál biztosabb kezű vendégek. 1-4 után már kevesen hittük hogy innen még van vissza út! A csapat felállt a padlóról, ez nagyon dicséretes! Vas Jani gólja fantasztikus volt!
Tiszta szivembol kivanom, hogy a gyengen jatszott merkozeseitek kozul ez legyen a legrosszabb eredmenyetek!!!!!
Szep volt fiuk!
Hajra ARPI!!!!!
Az idei legizgalmasabb meccsből sikerült győztesen kikerülnünk, nagy gratula a Fiúknak!Sok-sok hiba volt persze, de nagyon fontos, hogy 4-1 után fordítani tudtunk. Voltak, akik a 3 gólos hátránynál elmentek haza, ráfaragtak rendesen. Az Árpinak grat a 2 góljáért, a Jankónak a gyönyörű góljáért, az első sor pedig szerintem a Danival lendületesebb, veszélyesebb volt, mint az Artyommal.
Artyomnak valahogy nem megy. Már az elöző szezonban sem mutatott semmit. Sajnos nem érzi a kaput. Hiába vannak helyzetei, nem tudja értékesíteni. Az első percben gólt lőhetett volna üres kapuba. Mellé ment.
Mindegy nyertünk és ez a lényeg...
Hajrá Volán!
@szurker08: Ne is említsd a divatszurkolókat. Rosszul vagyok tőlük. Mikor megy a csapatnak, akkor ők is szurkolnak, buzdítanak, maradnak pacsizni. Mikor vesztésre áll a csapat, akkor pedig szidják őket és lefújás előtt elmegy haza...Az ilyentől hányni tudnék!!!
Semleges nézőként tuti jól szórakoztam volna!11gól,csodálatos megoldások egy-egy gól előtt mindkét oldalon!Hál isten nem omlottunk össze 1:4-nél.Sírból,hoztuk vissza!2pont mienk csak az a baj,ajándékoztunk 1 pontot nekik is!Godó ma király lehetett volna Fehérváron is csak a 3 gól az ütőben maradt!Nem volt Satosaari meccse?Hát köszönhetjük neki,hogy nem 1:6 vagy 1:7 volt néha a parádéi miatt!!!Vasárnap nem sok jót várok sajna,már csak a hosszú utazás miatt is!Lehet azt a meccset alá kéne rendelni a keddi hazai győzelem reményében!Nem lepődnék meg Hete kezdene Villachban!Szép volt fiúk!!
@AVfan:Kikre gondolsz?Láttál ilyeneket ma?
@rol71: Ladányi sok helyzet kihagyása nekem és a körülöttem lévőknek is feltűnt. Ezen kívül még sokszor próbálkozott hosszú passzokkal, ami sokszor elakadt.Talán lassabb védőkhöz van szokva?
Először is szép volt fiúk!
Másodszor pedig, amit elcsippentettem a Ftv-ről
4.Volán Gól :
www.youtube.com/watch?v=zGvdvW8-zoc
5.Volán Gól :
www.youtube.com/watch?v=1_XB7pDx22c
és a 6. :) :
www.youtube.com/watch?v=t0SdILCjPVU

...::: BLUE LINE LEGION :::...
@rol71: Neveket sajna nem tudok mondani. És láttam ilyeneket ma (is)...
@Thomas_AV: Meg kellene szerezni a videóbíró felvételét az 5. gólról, az nem semmi volt... Sajnos a FTV-n ezek nem látszanak. Majd Lazlee kollega felrakja a Sportklubos felvételt.Talán majd ott...
@Borsy: Ladanyi hozott eddig ket meccset, nem kell bantani, szerintem nagyon jol jatszik.
@AVfan: Nem kell itélkezni. Szerintem én nem vagyok divat, de minden meccs végét már a palánktól nézem, mert vár itthon a 1,5 éves gyerek és nem mindegy, hogy 1 perc alatt jutok ki vagy fél óra alatt a parkolóból...
@Licsimi: De lefújás előtt nem mész haza, igaz?
@csatoimi:Szia Imi!Nem voltál ma Fehérváron?Godót nem bántom kedvenceim közé tartozik csak ma amiket kihagyott...Ha nem ő lett volna meg sem említem!:))A passzai igenis 3-4 ma is gól passzt érőek voltak bár igaz 2-3 hosszú indítása elakadt!
nem hát, de a következő másodpecben igen...
@Licsimi:Szerintem ne is neked szólt!Akinek nem inge...
@Licsimi: Akkor ne vedd magadra!:-)
@rol71: Nem vettem magamra, de örüljünk, hogy ennyien kint vannak. Ha divatból akkor divatból. A lényeg, hogy sokan legyünk és ilyen hangulat legyen, mint ma...
@Lazlee: Öregszel! :)) Amúgy már 19 hónapos is elmúlt...
A csatoimi nem jár meccsre...:-))
@csatoimi: Szerintem is jó játékos, de igazából még nem vette fel az iramot. Tud ennél többet is.
@rol71: Szia. Nem voltam ma Fehervaron, a tv elott izgultam vegig a mai meccset, magunknak tettuk neheze, a vege viszont jol sult el. Jo kis csapat lesz ez, szerintem meglesz a rajatszas.
Húúúúúú, Fiúk!

Ezt az estét úgy megrendeztétek, mintha színházban lettünk volna: először a mélybe taszítottatok, majd a katharzissal a magasba emeltetek!

Nem régen azt írtam, hogy ne essetek össze, ha az ellenfél vezet...., hanem rázzátok meg magatokat.
Nos, ma jól megráztátok!!!
Sőt, gondolom az előző meccsen is, mert az sem lehetett semmi!

off.: Az, hogy egy ilyen mérkőzés után nem tudok aludni, az egy dolog. De, hogy gyomoridegem is lett, az már sok. Kíméljetek, kíméljetek!

Grat.!!!

Hajráááá Voláááán!
Hegyit akarom Sofiék mellé végre... Nem értem miért mindig csak a padon ül, valaki tud erre valami okos választ?
Sziasztok! Szép volt fiúk! Ha a második harmad után írtam volna a hozzászólásom, biztos nem lett volna kedélyes, de így már a hibák is felejthetők. Aki elkezd kiemelni hibákat a teljesség igénye nélkül, inkább ne tegye, hiszen nem igazságos csak néhány embert kiemelni, ha az összeset írnánk, meg megtelne a blog, a lényeg, hogy eddig a legjobb mérkőzést láttuk ebben a szezonban, ráadásul még nyertünk is, remélem már csak jobb lesz. A védőkről csak annyit, hogy ma gólt is lőttek, így nem voltak azért annyira gyengék, igaz Mihály Á. pedig egész jól hárított, de ezért csapat játék. Szép meccs volt, még akkor is ha a frász kerülgetett néha. Mégegyszer grat. HAJRÁ SAPA FEHÉRVÁR ALBA VOLÁN19!!!!!
Csak a FLINTA.........
@Borsy: Az iramot igazabol meg senki nem vette fel :) Na jo, talan Vas Janos, Ackestrom, Satosaari es Palkovics a kivetelek.
@AVfan: Nem talalkoztunk mi mar valahol? :)
juteszembe, az Olimpija meccsről nincs vmi szlovénTS felvétel legalább?
@AVfan: Ha igy kerdezed, akkor biztos hogy nem.
@csatoimi: De-de, már találkoztunk.:-)
Miért nem lehet 60 vagy legalább 40-50 percig úgy játszani,hajtani ,mint a 3.ik harmad nagy részében???meccs előtt írtam hogy Vaszjunyin szerintem nem elsősorba való,( az ö helye cca a 3-4ik sor) sajnos be is jött,amitől tartottam,nemtudta a sort irányítani,még jó hogy idejében rájöttek erre a szakvezetők.Godót nem kell bántani,ma nem jött be neki a góllövés (pedig 3 nagy ziccere is volt , petit malör) de a passzainak szeme van,abban nagy király.Nagyon jó lenne végre mindenkinek megtalálni az ideális sortársat,és akkor a játék is olajozottabban menne,mert tudunk mi nagyon jól is játszani,bizonyitja ezt a 3,ik harmad nagy része.Ezt kellene átmenteni a jövőben,mert küzdeni azt tudunk,le a kalappal a csapat előtt
szerintem sokkal tobb volt ebben a meccsben mint azt az eredmeny mutatja a volan sokkal jobban jatszott mint az ellenfeluk de kitartok a velemenyem mellett hogy Palko(foleg elso 2 harmad)nagyon onzo es ha pirevel osszejatszana sokkal eredmenyesebbek lennenek.
@AVfan: Utbaigazitottal egyszer? :) Akkor csak jol gondoltam. Legalabbis igy kepzelem.
Pirenek nagyon jo adottsagai vannak "eljetek vele" hajra Volan hajra Pire SZEP VOLT!!!
@csatoimi: Ennnnnyire átlátszó vagyok????????:-(
@mindighc: azért olyan sokkal nem játszottunk jobban mint a Zágráb, az első és a második harmadban egyáltalán nem, vagy esetleg egy kis jóindulattal egyformának mondanám. A 3. harmad viszont nagyon rendben volt, odatették magukat a fiúk rendesen.
hatalmas gratula! Az elemzésekkel várjatok holnapig! Az egyik törzshelyemen a pultos kislány azt mondta, hogy ma már szinte magától nézte a meccset, viszont a végén határozottan drukkolt! Amúgy antisport-néző, ennél jobb reklám nincs, még ha konkrétan hiányzik is a kasszából egy pont!
@Horiko: van benne vmi de sztem ahelyzeteink alapjan tobb gol kellett volna essen, igaz hogy ma a horvatok kapusa nagy napot fogott ki
@AVfan: Megjegyeztelek magamnak akkor, most meg beugrott, hogy csak Te lehetsz :)
@csatoimi: De miről??????? Inkább folytassuk az ismert ismerőskeresőn:-) Bejelöltelek..
@AVfan: En mar akkor megneztelek ottan, csak na . . . :)
@mindighc: igen, helyzetkihasználásunkon van még mit javítani.
@csatoimi: És akkor honnan tudtad, h kit kell keresni? Ez így csalás...akkor Te tudsz mindent, igaz????
@AVfan: Mit kellene tudjak? Semmit nem tudok, csak megkerdeztem az egyik munkatarsadtol, hogy mi a neved, ezutan mar nem volt nehez :)
@csatoimi: persze van egy kozos doki ismerosunk
Tulajdonképp engem egy kérdés foglalkoztat, elmúlt a 8.meccs Hegyi miért nem kap lehetőséget??????????????? Ha van rá lehetőség akkor a blog szerkesztői kérdezzék már meg ez ügyben az Énekes Lajost,vagy akár a Tolvanent! előre is köszönöm!!!!
@mindighc: Mar csak azert, mert en is HC-s maradtam :)
@csatoimi: meg szep hogy igen es en tudom hogy soha "mas"
na most mar jo ejt mindenkinek, sziasztok
Szép volt! Kár, hogy mindig ennyit kapunk.. de biztató, hogy ismét felálltunk a padlóról! Kemény idény elé nézünk!
@Lazlee: hallod lazlee

Lehetőleg tedd föl azt is hogy a horvat kapus ott üti a kaput:D
A bajnokság legőszintébb pillanatát láttuk tegnap a szlovén kapustól ,többet mondott bármilyen interjúnál.
A mezőny legjobbja Ő volt, és ezt semmilyen statisztika nem fogja visszaadni.
A gyengébb, eleve három sorral felálló ellen simán lekontrázott minket, csak a szív, az akarat tartott minket meccsben, no meg az ,hogy a medvékből elfogyott a szufla.
A horvatok szloven kapusa a kedvencem lett, jovo vasarnap Zagrabban mar veszek is egy mezt vele, de azert remelem, hogy ottan is mi nyerunk.
valaki megtudja mondani nekem h mert nem mennek a jegkorong teven a volna zagrebrol keszult videok?
Nem értek egyet azzal, hogy ez "csak" a szív és akarat diadala volt. Egyértelműen jobbak voltunk, többet támadtunk - és nem csak a harmadikban. Óriási élmény volt a meccs!
@csatoimi: Tehát Zágrábban találkozunk? :)

Nekem is nagyon bejött a kapus, jót röhögtem...persze nem lettem volna szegény helyében, de ott akkor felettébb viccesnek tűnt... :)

Szép volt, Fiúk! Mutassátok meg minden kétkedőnek, hogy nem igaz, amit mondanak!
Kiskókusz idény végéig a Volánban, ez hivatalos.
Nem szeretnék megbántani senkit, de az egymás bűvölés-bájolását ("láttalak már valahol" "nem" "akkor tévedtem" "vicceltem, buta fiú, már tényleg találkoztunk" és hasonlók) nem lehetne valami erre alkalmasabb helyen bonyolítani. Megértésetek előre is köszönöm! :)
@edudus: Talalkozunk, de alig mertem megirni, nehogy vaze megszidjon. Tenyleg vaze, bocs.
@vaze: :DDDDDD

@csatoimi: :D A kérdésemet nem érzem bájolásnak, ezért nincs is bűntudatom... :DDDDD
Megtudja nekem valaki mondani, hogy miért van előttünk a RBS a tabellán? Azonos pont esetén nem az egymás elleni eredmény számít?? Előre is köszönöm a választ.
@Gabear: szintén zenész, én sem értem... valaki homályosítson fel plíz..
Kóger a Volánban... Ezaz:)
@mike80: szerintem a RBS -nek több lejátszott meccsei miatt...
@Thomas_AV: Nem nekünk kéne az alapján előttük lennünk? Kevesebb meccsen, ugyanannyi pont...nekem így lenne logikus..
@edudus: Szerintem is előrébb kéne lennünk, ezért nem értem teljesen. Vagy azonos pont esetén előbb osztrák, szlovén, horvát és a végén magyar??? A szabályzat nem ezt írja!!
@edudus: Az egymas elleni meccseket csak a vegen hasonlitgatjak, addig azonos pontszam eseten a golaranyt veszik.
@csatoimi: hajjjajj, egyeseknél kivertük a biztosítékot. Én kérek elnézést...:-)
@AVfan: én 1-4-nél is tudtam, de tényleg! ;)
@csatoimi: Én úgy emlékeztem, mintha eddig mindig az egymás elleni eredmény számított volna... No mindegy, nekem a 6. hely is tetszik! :)
@edudus: Most olvastam el, mit írtam. :) Majd veszek egy-két magyarleckét.. :D
@AVfan: nagy a szigorusag itten :((
@csatoimi:
Nekem meg az a véleményem, hogy egy ilyen blogon természetesen a hokiról van szó.
De! A hokiban nem csak játék az egyedüli, hanem a szurkolás is hozzá tartozik.
S nyugodtan belefér az is, hogy itt ismerjenek egymásra a szurkolók.
Ott állunk a csarnokban, mint a heringek és nem is tudjuk, hogy aki mellettünk áll /ül, az a blogon már jó ismerősünk.
Vaze! Ne zavarjon, hogy a szurkolók egymásra ismernek, akár itt is.
@csatoimi: még egy csipetnyi humorérzék és minden tökéletes lesz, köszönöm! :)
@EisHockey: ajjaj! Én kérek elnézést! Többen komolyabban vették a hsz-t, mint amilyen komolynak én magam szántam! :)
@EisHockey: Ezt en is termeszetesnek talaltam, ez is a sport egyik fontos resze, kozelebb hozza egymashoz az embereket. Lehet nem mindenkinek adatik ez meg?
Na srácok:

igaz másként gondoltam, de elsőre így jött össze
www.mininova.org/tor/3018686
kicsit nagy, stb, de jófejkedtem, ha nincs ennyi helyetek.
ha valaki csak a végső momentumra kiváncsi:
rapidshare.com/files/289125107/bard.rar.html
süti beállítások módosítása