HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

A Detroit vagy a Pittsburgh?

2009.05.29. 12:15 D. Gromov

Bár az NHL-konferenciadöntők végeredménye elég simán kialakult, előtte jó sok izgalmat kínált a playoff, és nem várható kevesebb feszültség a fináléban sem. A legjobb két csapat közé ugyanazok kerültek, amelyek tavaly is, nagyon masszív Detroit Red Wings áll szemben a lendületes Pittsburgh Penguinsszel, hogy ebből mi lesz, megjósolni már-már lehetetlen. Holnap alapos cikkben harangozzuk be az eseménysorozatot, de hogy addig is történjen valami, összeraktunk két szavazást. Egyrészt arra kérjük olvasóinkat, tippeljék meg, ki lesz a győztes, másrészt arra, árulják el, melyik csapatnak szurkolnak.

52 komment

Címkék: detroit döntő nhl szavazások pittsburgh stanley kupa

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miert nincs olyan pont, hogy egyiknek sem szurkolok?
Mert tortenetesen, en egyik csapattal sem szimpatizalok. Tudom: en bajom. :)
basszus véletlenül a pensre szavaztam :)). Minek kellett megfordítani a másodikat :D? Na remélem jó ómen lesz.
@durex26: mert ő nagyon masszív :) kerestem egy-egy jellemző jelzőt, azt hittem, hogy jókat találtam
Csak a Pingvinek :-) ha már idáig eltotyogtak... :-)
4-1el a Detroit :D
Az az 1 meg jár a pingvineknek,hamár itt vannak.
@sajby25: jó duma :-)
most remélem, hogy nem tűnik el Malkin, mint ahogy tette tavaly. Hossa meg most a Red Wingsből segíti a pingvineket :-)
Kölcsönkenyér visszajár, 4:2 a Pingvineknek!!!
Ha már Ovi is azt mondta Crosbynak, hogy nyerje meg a Stanley-t, nem illik nem teljesíteni, legalább ez az "öröme" legyen meg Sanyi barátunknak :D
Hajrá Pingvinek!
HÁt én Pensnek szurkolok, de mondjuk legyen egy olyan sorozat mint a Caps ellen - 7 meccs - hogy még sokáig lássunk jégkorongot ebben a szezonban.
@D. Gromov: Remek jelzőket találtál, még most is könnyezik a szemem, olyan jók;-)
Genóéknak drukkolok, de Wings-et erősebbnek érzem. Nagyobb a "merítés".
@alvering: Egyetértek. legyen 7. meccs, ötszöri hosszabbítás, crosby győztes gól úgy, hogy emberhátrányban korongot szerez és lő egy szólógólt;-)
@Walmer: hogyhogy nem Pens in 3? :P
@MacPhisto: izgulni akarok, drámát akarok, vért és verítéket akarok, őrületet akarok;-)
nyerjen már a Pittsburgh, és ne újra ugyanaz a bajnok legyen. az unalmas :D
Mivel az utódom "szárnyas",hogy ne értsünk egyet én pingvin leszek.Hét mecs,hosszabbitások.stb.
Tudjátok, a csalán és a másé..
Nekem mind a két csapat szimpatikus az egyik ezért a másik azért, most a pens kapott szavazatokat tőlem. Izgalmas döntőre van kilátás mind1 ki nyer csak jó meccsek legyenek.
Hossanak is kijar mar a Stanley ;) Csak a Red Wings!!!
En is a 2,nal rosszul szavaztam nem tudom miert kellett forditva irni '
@durex26: Én meg sajnos a Red Wings-re. Pedig nagyon nem szeretem őket.

Remélem Malkin hozza a jó formáját és a Pingvinek elhozzák a Stanley-t.
@durex26: tul magabiztosak vagytok macphisto cimbidel együtt, ne hogy nagy pofáraesés legyen vége, de ez csak áll ha lind és daclyuk nem játszik! egyébként crosbynak idén sanyának meg majd egyszer biztos hogy lesz.
@spiler: az idén csomó csapatom lett második, vagy még az se, úgyhogy megszoktam félig meddig. Ha Bettman és hordája nem szól bele (bár már megtette) és nyernek, akkor nem leszek ideges ;).
@spiler: Osztán miért is vagyok én túl magabiztos? Idézz!
Szerintem nem csak az idén volt az NHL legjobb csapata a Red Wings, elég régóta így van. Az igazi kemény ellenfél az Anaheim volt - remélem. (ezzel a kérdésekre is válaszoltam)
@durex26: @@Boy@: @FRee:

nem írtuk fordítva. szavazás után az kerül felülre, akinek több szavazata van
A Pingvineknek szurkolok, de a Vasutasok nyernek. 4:2-re.
Olyan érzésem van, hogy itt címvédés lesz!!
Hajrá Red Wings!!!
kicsit off.. de kiváncsi lennék 2 Stanley Kupával kapcsolatos kérdésre:
1. úgy olvastam, eleinte kisebb volt a kupa. Mit csináltak vele, megtoldották a régit vagy újat gyártottak és átmásolták az addigi neveket?
2. mi történik ha elfogy a hely a kupán? megtoldják egy újabb gyűrűvel, vagy gyártanak egy nagyobbat?
Most mar a pingvinek. Remelem az iden meglesz nekik
Pens, Pens, Pens...egyénbéként vicces, lehet hogy a félreszavazások miatt, de most több szerint nyer a Ditró, míg a Pens vezet a népszerűségi szavazáson... Ejnye-ejnye pens-szerető emberek... Nem bízunk a csapatban? :P
Egyébként szerintem is Pens in 6...
@szodaviz: 1. A Kupa az maradt a régi. Milyen is lenne már, ha egy másolatot markolásznánka olyan örömmel...
2. felkerül egy újabb gyűrű...
@durex26: ja bettman nem igaz milyen gyengél teszi dogát ez a elöbre hozott mecs nem nektek kedvez, bár nemrég olvastam hogy az öszes hiányzotok a kapitányal együtt játszik, legalább is nevezve van azért ez jó hir nem? de idén vért izadtok ha kupát akartok!ez biztos.
A higgadtan klikkelő Pens szurkolók Red Wings győzelmet várnak:)
Basszus én is a Pittsburgh-re szavaztam véletlenül :D:D de azért hajrá Wings.... különben pont arra gondoltam, milyen lesz Hossa-nak, ha esetleg a Pens nyer?? :D nem túl kellemes....de idén is detroitba kerül a stanley kupa, legalábbis remélem :D
@Gino71: igaz hogy Malkin jó formában van, meg persze ott van Crosby is, de szerintem, a detroit anniyval erősebb, hogy ezek a kiemelkedően jól teljesítő emberek csapatként is jól funkcionálnak..... jó az egység :D
@Acilles: kösz az infót. sejtettem én, csak biztos akartam lenni benne :) még 1oo év és akkora lesz h csak körbegörgetni tudják majd a pályán. Na de azon majd csak unokáink fognak mulatni. :P
Nagyon szeretem a Pingvineket. Náluk jobban már csak a Carolina-t és a Detroit-ot. Ha a Vörös Szárnyak nem tolják össze magukat úgy Malkinéktól, mint a remegő lábú Canes védők, akkor Zetterbergéké lesz a kupa. Persze a sérülések mindig minden esélyt felülírhatnak.
Idén nem adunk 2:0-ás előnyt a vörösöknek, egyet hozunk Detroitból, aztán lehet akármi. Holmström screenelhet a kapu előtt, már Geno is benne van a taszigálásban, leverjük őket, bunyóban is. :-)
vasárnap hajnalban "KEZDŐŐŐŐŐDIK" :)))
Penguins!!
@szodaviz: ha a wings nyer akkor takarékossági okokból csak még egy strigulát kapnak a tavalyi mellé a kupára!:D
@rezsi777: Hossa kikéri magának :) azért jött a wingshez, hogy stanleyt nyerjen ;)
@durex26: akarom mondani, hogy felkerüljön a neve a kupára :D
hol lehet nezni a meccset? valam stream?
süti beállítások módosítása