HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Szlovénia A csoportos vb-t akar rendezni

2009.05.17. 12:26 kerusz

A 2010-es szlovéniai rendezésű divízió 1-es világbajnokságra – a csoportban a magyar válogatott is érdekelt – az eredetileg tervezettnél várhatóan egy héttel korábban kerül sor. Ezen kívül is vannak izgalmas szlovén híreink, amelyeket állandó szemleírónk, U. N. Owen közreműködésével tárunk nyájas olvasóink elé.

Ernest Aljancic, a szlovén szövetség elnöke bejelentette, április 17. és 23. között rendezik a D1-es tornát. A hír megtalálható a hokej.net című lengyel hokiportálon is. Valószínű, hogy ez megrövidíti a magyar és a szlovén válogatott felkészülését, hiszen a két ország vezető klubcsapatai az ismét 54 fordulós alapszakaszú EBEL-ben érdekeltek.

A szlovén szövetségi kapitány továbbra is az amerikai John Harrington marad, aki idén január óta tölti be a posztot. Harrington 22 évesen tagja volt az 1980-ban, Lake Placidben általános döbbenetre olimpiai bajnok amerikai válogatottnak, ő adta a gólpasszt az oroszok elleni győztes gólhoz. Az olimpiai selejtező előtt vette át a szlovén válogatott irányítását. A nyártól Harrington az olasz A osztályban játszó HC Asiago edzője is lesz, asszisztense a szlovén válogatottnál a kanadai Dany Gelinas marad. Gelinas a korosztályos válogatottakat is koordinálni fogja. Gelinas az Olimpija Ljubljana vezetőedzője is lesz, két évre írt alá.

Ernest Aljancic szövetségi elnök azt is elmondta, hogy Szlovénia (Ljubljana) a tervek szerint pályázik a 2016-os A-csoportos vb megrendezésére. A fő helyszín a Ljubljana Stozice városrészében most épülő 12 ezer férőhelyes többfunkciós sportcsarnok lenne, amely 2010 nyaráig készül el, és amelyről már most is lehet találni információkat többek között itt, itt, itt és itt. A másik helyszínként a már meglévő ljubljanai Tivoli jégcsarnokkal számolnak, ezt 7-8 ezer férőhelyesre bővítenék.

2016-ban kerek évfordulót ünnepelhetnek a szlovénok, ugyanis 1966-ban szintén Ljubljana rendezte az A-csoportos világbajnokságot.

14 komment

Címkék: vb szlovénia a csoport divízió 1

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miért akarják korábban rendezni? Nem a nemzetközi szövetség határozza meg az időpontot?
Ez a "nyájas olvasó"-zás kezd kissé unalmas lenni sztem. Egyszer-egyszer elmegy, de nem értem, miért kell mindig (ez a) jelző.
@KCs: Így van, már kezdjük unni, mindenki menjen inkább és szavazzon a volánhonlapon a bajnoki döntő végeredményére!
@Video Tóni: Ez hogy jön ide?

Amúgy sztem érdekes a szavazás végeredménye, azért van kint.

Majd hamarosan lesz új szavazás, csak várjuk meg a szerdát.
@KCs: Tudom hogy rendkívül érdekes, ezért hívtam fel rá a nyájas olvasók figyelmét! Én ma szavaztam is!
@Video Tóni: Az téged minősít, és nem minket sztem.
@KCs: én is szavaztam pár hete, ami persze engem minősít. de nem tudtam megállni, nem tehetek róla.
én is szavaztam ma...
és szívesen szavaznék arrol is, hogy hányadikak leszünk az ebelben...
de a friss dolgok jobban érdekelnek. (engem is)
Kcs,

Elgurult?? Újfent olyan pitiáner dolgot feszegetsz, ami egy átlagos (pláne) nyájas olvasó eszébe sem jut(na). Biztos a holtszezon miatt ilyen alacsony az ingerküszöböd, ezért már - több ok miatt is- várom a szerdát, hogy érdemi dolgokon csámcsoghassunk. üdv.
@mike80: Hát igen, uborkaszezon van...
@KCs: és egy igazi hokiszurkoló síkideg, ha nem jut a megszokott dózisban a napi betevő hírmennyiséghez. Én is így vagyok ezzel... :)))))
@kerusz: Persze, bocs, nem neked szántam kimondottan a morgolódást. Csak egyre gyakrabban jön elő ez a modoros szófordulat a blogon, pedig pont nem jellemző amúgy a blogra a modorosság.

Na, majd jövő héten, remélem, megkapjuk a magunk híradagját.
Én nem értem, miért izgultok, "tisztelt nyájas olvasok"!
Szlovénia jövőre feljut! Ez már tuti! Mi meg örülhetünk, ha a lengyeleket megverjük a 2. helyért. Ez van!
@defó: ez a papírforma, de ha mindig a papírforma érvényesülne, akkor egyik meccset se kellene lejátszani, mert nem lenne értelme, tavaly okoztunk meglepetést, jövőre miért ne sikerülhetne?
süti beállítások módosítása