HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Egy csapat, egy tábor, egy mez

2009.04.07. 10:31 D. Gromov

Ezzel a címmel promózza a válogatott új mezét a Nike, amibe azért segítünk bele, mert az a szurkolóknak bizonyára jó. A modern dizájn, amelynek kialakításához több olvasónknak is volt köze, dedikálással egybekötött eseményen mutatkozik be szerdán.

2009. április 8-án, az A csoportos világbajnokság kezdete előtt bő két héttel mutatkozik be a nyilvánosság előtt a magyar csapat hivatalos vb-meze, amelyet a svájci meccseken viselnek majd játékosaink, írja közleményében a Nike.

"Az exkluzív bemutatón Kangyal Balázs, Kovács Csaba és Benk András dedikálja az új mezt, amely – olvassuk a nekünk is elküldött szövegben – magán viseli a hazai közvélemény, a szurkolók ízlését is. A tavalyi év során egy internetes pályázaton lehetett mezt tervezni a magyar jégkorong-válogatott számára, és az elkészült piros felső – zöld és fehér motívumokkal, címerrel, Magyarország felirattal – egyértelműen magán viseli az egyik legtöbb szavazatot kapott pályamunka részleteit."

A szurkolói mez Magyarországon kiskereskedelmi forgalomba csak nagyon limitált darabszámban kerül, a Nike sportszergyártó cég kiemelt üzleteiben (Budapest, Váci utca 28., Debrecen, Eger, Szeged, Pécs Árkád, Győr Árkád) speciális promóció keretében juthat hozzá a 600 leggyorsabb hokirajongó. A különleges szurkolói csomag vásárlója a hokiutánpótlást is támogatja – 2000 forint erre megy pakkonként –, és a teljes csomag értékében választhat Nike-terméket. A különleges csomag azt jelenti, hogy aki 19 900 forintért vesz Nike-ot, az megkapja az egyébként 16 900 forint értékű mezt, kvázi ingyen.

A mezbemutató, a dedikálás és a promóció 2009. április 8. (szerda) 17.00 órától a Váci u. 28 sz. alatt található Nike-márkaboltban indul.

88 komment

Címkék: válogatott nike mezek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez Magyarország még válogatott mezt sem lehet csak ugy venni..
@lidmark: De az is Magyarország, hogy mindenben a negatívumot nézed.
@D. Gromov:

Április 9. az nem csütörtök?:)
Most akkor április 9.??? Mert az nem szerda,hanem csütörtök.... A szövetség honlapján is ugyanez a cikk van.
@Szaddi: @galmat:

egyszer jó volt :)

8. szerda a megoldás, ha minden igaz
Amúgy,hogy van a méretezés a hokimezeknél? Pl,ha azt akarom,hogy ne lógjon rajtam a mez, akkor milyen méretet érdemes venni? Egy számmal kisebbet,mint az utcai viselet?
Április 8án, szerdán lesz a mezbemutató!
17 óra, Váci u.
Ez engem is meglepett, hogy csak 600 db. A többi kisebb országban is így van, pl. Szlovákia? A vb-n ők is Nike szerelésben játszanak, de a szlovák hokiboltokban kevés Nike Szlovákia mezt láttam, inkább egy másik cég logóját. Érdekes, biztos van valami érthető magyarázat. Élek-halok egy ilyen mezért, viszont, ha nem lehet rendelni, akkor szabadságra kell mennem egy napra! :D
@lidmark: Szerintem a VB webshopból is tudsz rendelni:
www.ihwc-shop.net/shop/
Persze drágábban jön ki, és nem is vásárolhatod le az árárt.
jól értem, hogy veszek 20ezerért bármit és adnak hozzá mezt is?
Kár, hogy Fehérváron nem jelöltek ki üzletet. :(
@OliBLOOD: Köszönöm a linket! 3 perce pánikban vagyok! :)
@Rock me Amadeus: igen, ha az első hatszázban vagy
@lidmark: Dehogynem. Szerdán odamész, kifizetsz 19.900 forintot, és megkapod a mezt.
úgyis cipőt készültem venni...

de most akkor 17 óra előtt nem lehet ugyebár megvenni ezt a dolgot....

mi lesz megint? tömeghisztéria...nem lesz elég a mez!
Most nézem, hogy majd' 114 euro mindennel együtt a mez, az IIHF VB oldalán! :)
Biztos forrásból: A Magyar válogatotott VB mezét is a Nike adja, de mivel a hoki válogatott hivatalos támogatója a Reebok, ezek a mezek és szurkolói mezek sem lesznek kaphatók kereskedelmi forgalomban.

Emiatt a limitált széria. Mivel én már lecsaptam egyre, már csak 599 maradt. :-)
FONTOS: kis zavar adódott az időpontok körül, éspedig azért, mert 8-án csak a Váci utcában indul a promó, a többi helyszínen viszont 9-én.
Egy hülye kérdés,rendelni nem lehet Nike-tól?
"Budapest, Váci utca 28., Debrecen, Eger, Pécs Árkád, Győr Árkád"

Azért boltonként lesz vagy száz mez, sőt, ha súlyozzák, akkor Pesten több is. Bár nem csak a hokiőrülteknek lesz mezük, hanem a májereknek is, akik alsógatyát vesznek 20ért.

Meddig van nyitva a pesti bolt???
Vki írja le please egy M-es hoki mez méreteit.
Hát akkor holnap lehet rohanni a Váci útra.. ilyen forgalmuk se mostanában volt/lesz...
@D. Gromov: 8-án a Váci utcában 17 óra előtt is hozzá lehet jutni a csomag tartalmához?
merthogy hivatalosan 17 óra azt én látom, de TUTI hogy nem lesz elég az a 100-120 mez :S
@serjtankian: Nem, csak 17 óra után lehet megvásárolni. A többi helyszínen pedig másnap reggeltől.
Jozsmag! Szerdán nyomás fel Pestre!!! :-) Egyébként nemhogy nem lesz elég mez,hanem sztem a boltonként a 600 db is kevés lenne... :-(
Egy ember csak egy csomagot vehet??

Mert ha nem, akkor még hamarabb elfogy.
Gratulálok az illetékes elvtársaknak Nike igyencirkuszhoz.
Én már kihúzom ezt a VB-t a huszáros mezben, ami az Ötödik sor szervezésében érkezett.
@munkagep: A hoki válogatott támogatója az M-Sport (madonnastudio).

És nem csak a fent felsorolt üzletekben lesz megvásárolható a Nike mez.
Az Ötödik sor által készített mezről lehet már tudni, hogy a vébé előtt leadnak e még egy rendelést? vagy idén már nem is lesz? köszi a választ!
ez f@sza... pedig terveztem h veszek majd egy nike mezt, de akkor ez asszem kimarad
és a vb webshopban postköltség nélkül 30ezer :)
Azér nem éppen szurkolóbarát a mez ára :(

Asszem maradok a réginél
holnaptól a fórumokon biztos lesz 10ért is ez a mez:D
@Zsoldos: hogy az új rendelés beindul-e a vb előtt, azt nem tudom, de ha beindul is (lesz róla poszt az icezone-on s talán itt is), a mezek a vb előtt már biztos nem készülnek el!
@sutyi2: szerintem 17.000 forintért a 600 mez kb. elég lesz. A jóval kevesebbe kerülő Pankratov-féle szurkolói mezekből sem kellett több 100 darabnál, sőt.
@kerusz: De az nem is néz ki jól (szerintem). Ezért meg én is odaadnám a fizetésem negyedét.
@brunzwik: ízlésről nem érdemes vitatkozni
Jól értitek, 19.900 Ft-ért vehetsz Nike terméket és mellé megy a hivatalos VB mez!!!
@Zsoldos:
Ha mész a VB-re és én mégsem tudok menni, akkor szívesen kölcsönadom a huszáros mezemet arra az időre.
Na sikerült pont ezen a héten nem Magyarországon lennem (két norvég meccs (az utcánkban ráadásul), plusz ez a mez, ejjh!).

Ha nem kerítek egy ilyet Svájcra, bitangnagy balhé lesz, énmondom:) Az IHWC-s webshopban meg csak XL van, remek. :(
@Pipin bácsi: Igazán köszönöm!:) Igazából nekem már meg van a huszáros, csak azért kérdeztem, mert havernak is kellene valamit szereznie vébére...
Vajon Svájcba a VB alatt lehet majd kapni? Lesz vajon valamiféle hivatalos mezeket árusító bolt a csarnokokba?
@Bodicsek: Bécsben volt 2005-n, szerintem itt is lesz.
A lóvé ezeknek is lóvé.
Nyilván nem lesz méret választék, csak ha 2 méter magas vagy és felveszel egy vállvédőt :-)!
Na, elmentem megnéztem a pesti boltot, hogy ne holnap kelljen válogatnom. Úgyis kell a csapatunknak mez, gondoltam kurvajó, lesz rendes mezünk, meg nekem is egy válogatott.. :) Aztán ami ott fogadott..

Nem bántásból írom, de aki nem focicipőt akar venni, az nemtudom mit fog választani.. Sportmezből van kemény 2 szín, egy randa szürke, meg egy fekete.. hihetetlen.

Utcai pólókból vannak egész jók, de ugyanilyen minőséget féláron megkapok máshol.

Marad a cipő, de arra meg 20-at alapból nem adnék, bár ez egyéni szocprobléma tudom :)

Igazából a mez dolog fájó, most jól bevásároltunk volna, erre nemengedik.

Ettől függetlenül baromi jó kezdeményezés, csak kár hogy nincs választék :)
A Marczi Skateben már kaphatóak a mezek!
@ajsaapa: Biztos? Nekünk személyesen 15 óra körül még azt mondták, hogy úton van de valószínűleg a héten már lesz.
@ajsaapa: Akkor megvan, hogy mit csinálok holnap ebédszünetben :)
@YNWA: Ilyesmik vannak a boltban?
- pulóver
- nadrág
- labda (foci)

Én azt olvastam 2 szintes a bolt. Hát most megpróbálják lehet elnyomni a maradék készletet.
Más: www.youtube.com/watch?v=K9S8o1ws8rQ

itt 1:41-nél a jobb szélső leányzón van az a ZÖLD magyar mez, olyat nemlehet szerezni manapság még valahonnan? :)

ja és feliratot+számot lehet kérni a Nike mezre? az mennyi plusz pénz?

köszönök minden választ :)
@galmat: 2 szintes ja, de elég kicsi szintek.. :P

Labda van valóban :)

nadrág melegítő félé

meg pár pulóver is de nagyon kicsi a választék

azért nézzetek körül hátha.. :)

Meddig van nyitva a bolt? Csak 6-ig?
Engem baromira meglepne amúgy, ha holnap elfogyna az összes, kb fizikai képtelenség az 1 pénztárral és egy kisebb kocsmányi alapterülettel 200 embert kiszolgálni + dedikálás :)

aztán lehet beújítanak vmi plusz kiszolgálószemélyzetet, kitudja :)

A Marczi Skate-ben mennyi az ára?
Gondolom ott nem adnak hozzá 20 ezer Ft értékű Nike cuccot...
@almee: 18 500 Ft.

Ha van valamilyen kedvezményed az érvényes erre a termékre is.( pl. csapat, szövetség stb.)

30 perce hívtam őket!
Én meg a nike bolttal beszéltem, ott se mindent lehet venni ám! De a csajok állítólag csinosak!:D
Ja, én épp napszemüveget készültem venni, úgy megérte volna, ha mellé adnak egy hokimezt. De nem lehet.
Ennyit nem ér meg nekem, veszek inkább tescós zoknit Nike zokni helyett, azt is Kínában gyártják.
Ha még lenne más hokis cucc... de így...
@Szenszej: "Mert az XL az kicsi? :)"

Ha felveszek egy fullhokiszereléket, plusz mellé két hordó sört nyakba-hátra, akkor már kicsit feszül.:)
Sziasztok fanok !
A váci utcai üzlet hétköznap 20 óráig van nyitva.
@Rock me Amadeus: És akkor mit lehet egyáltalán?
Na most akkor ugyanilyen mezt nem tudok-e gyártatni a Madonnasporttal? A pipa meg legkevésbé érdekel.
Bocsánat, ...stúúdió-val.
@demizson bobby: ha védett a design, akkor nem biztos...
ha nekem felirattal számmal kellene mez hova menjek szerintetek?
@YNWA: kint a madonnába meg csinálják, talán 1500 ft-ért...
ha volt valaki majd írjon mivolt :)
@M.Lac: "egy internetes oldal olvasóit is bevonták"

oda ne rohanjak
@D. Gromov: Rá se ránts! Mi úgyis tisztában vagyunk a tényekkel! :))
@D. Gromov: Ne foglalkozz vele, piti dolog, a sporthíradós cikk amúgy is elég szánalmas.

Annyiban azonban igaza van, hogy nagyobb reklámmal több mez fogyott volna. Talán tegnapelőtt találkoztam én is először az akcióval, hát nem volt egyszerű kitalálni, milyen "terméket" vegyek, hogy kapjak mezt. A bolt kínálata nem márkahűek számára amúgy is szegényes és drága, azért egy cipőt sikerült kinézni.

S-től 3XL-ig volt a mezből méret, ha jól tudom 300 darab érkezett a pesti boltba. Nem voltam ott végig, de azt hiszem nem fogyott el, jó ha 100 érdeklődő érkezett úgy kb. 6 óráig. Kangyal Balázs, Kovács Csaba és Benk András dedikáltak, de ott volt még Fekete Dani és Fodor Szabi is, akik ugyancsak aláírtak mindent, amit az orruk alá nyomtunk. Akit felismertem még: Spiller István, és az idősebb Kovács a szövetségtől, bocs, nem tudom a keresztnevét.

A mez nagyon szép, tűzpiros. A VB honlapján lehet róla nagyobb képet látni, ott egyébként online kapható is, potom 150 CHF-ért (alig 30ezer), és csak XL-es.

Bocs, ha hosszú volt.
@Káosz Professzor: idősebb Kovács Csaba. Tudom, nem könnyű megjegyezni :))
@M.Lac: :) Tényleg nehéz. Boccs...
Gyönyörű a mez, és úgyis kellett már cipőt vennem. Bazi jó ötlet volt ez, csak nem egy nappal előtte kéne kitenni az icehockey.hu-ra, meg ide, hogy lesz ilyen, mer rengeteg olyan hokirajongót ismerek, aki vett volna, ha tudja, hogy ilyen van. Nameg Fehérvárra kellett volna vinni 300 mezt, nem Butapestre. Itt elkapkodták volna gyorsan, az tuti.
@facsipesz: Most érkezett meg a mezem... A méretről annyit, hogy kár, hogy nem tudtam felpróbálni, mert Nike cuccaim nincsenek, csak cipők, (ott +1 méret kell minden máshoz képest). NHL-es mezem van pár, azért gondoltam, hogy ott az XL-es Reebok remek oldalra, csak rövidek (nekem) hosszra. Gondoltam, legyen XXL... Na, XXL-t ebből az vegyen, aki 2m+ és legalább 150 kg pulcsiban! :) Van egy Nike sátram... :)

A mez egyébként gyönyörű, bár lehetne hízmett a címer és a Magyarország felirat, mint az NHL mezeken, valahogy számomra az, a "szitáltnál" igényesebb érzetet kelt...
A dedikálás véget ért, de az akció még tart, tehát tudnak venni mezt 6 városban.
(Bp, Győr, Pécs, Szeged, Debrecen és azt hiszem Eger)
@Szenszej: cimbora beszerezte! Elmondása szerint az L-es "kicsit nagy". Meglátjuk, legfeljebb veszek alá bundát, meg alárakok egy dobot is:)
Ma sikerült nekem is beszerezni egy ilyen szép új mezt. Szerintem nagyon rendben van az egész csak a korona lehetne egy kicsit igényesebben kidolgozva. Itt pécsett bármit lehet venni és választék is van.
(csak a dedikálás hibádzik (: ) Ami a méretet illeti 2xl-es kellet ebből is mint a régebbi M-sport-ból is.
Na vettem mezt a pesti Nike boltban, juhéj! :D

És ezúton is hatalmas köszönet és hála az egyik eladónak aki látta, hogy már csak azért keresgélek, mert a kinézett póló csak a felét tette ki a 19ezernek, és elég tanácstalan voltam, mit vegyek még mellé. Felajánlotta, hogy ő úgyis akar cipőt venni, rakjuk össze a kettőt, és akkor lesz mezem.. Még mindig nem hiszem el, bár az ilyen emberek lennének a mindennaposak :)
vajon van még a mezből?
nem találom a neten az üzlet telefonszámát
süti beállítások módosítása