HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Közelebb az Alba Volán–UTE döntőhöz

2009.03.06. 21:31 D. Gromov

A magyar bajnoki címvédő és első számú kihívója is 2-0-ra vezet az OB I. elődöntőiben. Mindketten idegenben győztek a második mérkőzéseken, az Alba Volán 5-3-ra verte jelentős nehézségek közepette a Dab.Doclert, az UTE pedig 4-2-re az NZ-Starst.

A Dab.Docler alaposan felszívta magát az év mérkőzésére – alighanem jogos a jelzős szerkezet dunaújvárosi szemszögből –, és a vezetést is sikerült megszereznie Borsos révén. A Volán fordított, de a hazaiak egyenlítettek, sőt 2-4 után is bírtak szépíteni. Mi több, az utolsó másodpercekben kapusuk lehozásával iparkodtak egyenlíteni, Palkovics egy mp-cel a vége előtt üres kapuba állította be az 5-3-at.

Káposztásmegyeren is sokáig szoros volt a csata. Itt csak az UTE vezetett, előbb 1-0-ra, majd 2-1-re, de az NZ-Stars kétszer is egalizált. Az 53. percben szerzett újabb szlovák gólra azonban a vendéglátóknak már nem volt válaszuk, sőt az 58.-ban beszedtek még egy találatot. A kapuslehozatal ezúttal sem segített.

Folytatás vasárnap. A két favorit értelemszerűen ismét hazai jégen játszik, ha érvényesítik a papírformát, már készülhetnek is a fináléra.

Negyeddöntők

Az Alba Volán erőnyerő

 
 
 
 
 
 
 
Újpesti TE (1.)–Alba Volán farm (6.)
2-0
-
 
 
 
 
NZ-Stars (2.)–Miskolci JJSE (5.)
2-0
-
 
     
Dab.Docler (3.)–Ferencvárosi TC (4.)
2-1
 
 
 
 

Elődöntők

Alba Volán–Dab.Docler
2-0
5-3
03.08.
03.09.
03.11.
 
 
UTE–NZ-Stars
2-0
4-2
03.08.
03.09.
03.11.
 
 

Döntő

 
0-0
03.13.
03.15.
03.17.
03.19.
03.21.
03.23.
03.25.

293 komment

Címkék: elődöntők ob i

@gabute: ez meg a legeslegalja.
@gabute: ennél alacsonyabbra nehéz süllyedni, Gab... Sajnálom, hogy ezt kell mondjam.
Hé emberek ne veszekedjetek már ennyire, hülyeség ez az egész! Szerintem itt senkinek nem volt nagy pofája, csak a sportban nem lehet mindent biztosra venni! A fehérvári szurkolók szerintem joggal gondolták hogy jóval jobbak lesznek az ellenfeleiknél, hiszen egy erősebb bajnokságban játszottak végig egy alapszakaszt (gondolom azt mindenki aláírja, hogy ha az NHL-ben lettünk volna utolsók akkor is biztos a gyözelem itthon, erősebb bajnokság már ilyen alapállásokat biztosít a benne résztvevőknek) másrészt látva az OBI és Mol Liga meccseket és az mutatkozó tempó különbségeket csak kikövetkeztettük a végkifejletet.

Ez például egy nagy képű meccs elemzés lenne:

Ha egy-egy meccsből vezetnénk le akkor azt kellene mondanom mivel a Mol Liga döntősei közül vertük az egyiket (hoppá ott megmutatkozott a liga különbség!) a másiktól kikaptunk (de nagyszívvel-saját taktikát kihasználva, de hogy következetesek legyünk akkor azt mondom itt is megmutatkozott a liga különbség csak fordítva ( ;) ) játszott ellenünk a HC) akkor most minek is játszunk egyáltalán, megnyertük az OBI és kész. Tavaly is csíkszeredeai csapattal (HC) döntöztünk idén is tehát a többiek tavaly is alatt voltatok a Csíkiaknak és nekünk és ez akkor idén sem változott. Na ha olvastok ilyen magyarázatot akkor szerintem mondhatjátok hogy nagyképüen álltunk hozzá az OBI-hez. Amit én olvastam az mind csak egy logikus (talán egy kicsit elfogult, de ki nem az!) levezetés amit egyes tudományokban extrapolációnak hívnak!

Szal vissza az agarakkal az ellenfeleink is csak a jobb játékot várják el a csapattól, de mi is akkor most minek ez a szájkarate!

HAJRÁ VOLÁN!
Sajnálattal olvasom,hogy idáig fajultak a dolgok megint.Lassan elnézést kell kérnünk,hogy egyáltalán el mertünk indulni a magyar bajnokságban.
Ha nyerünk,rávágják,könnyű,mert nagy a költségvetés.Gondolom minden más csapatnak megtiltották,hogy több pénzt kalapozzanak össze.
Kint voltam a tegnapi meccsen is,és nem vagyok elájulva a csapatom szereplésétől.Mégis,azt kell mondanom,egy percig nem éreztem veszélyben a győzelmet.A DAB ,ha együtt marad,és lesz tőke,egy nagy sikerek előtt álló csapat.DE!Ehhez alázat kell,és fegyelem!Valaki vegye a fáradtságot,és számolja össze,hányszor adták el saját harmadban a korongot,hányszor követtek el fegyelmezetlenséget.
Ha szerintetek Árkovicson ment el a meccs,akkor nem egy meccset néztünk.Nem láttam lőlapot,de szerintem árulkodó lehet.A két ziccert is Árkó hagyta ki?
Mindkét szurkolói oldal nézzen magába,és felesleges egymást szidni!Fogjunk össz,és tudjunk örülni a másik sikerének is!
Holnap remélem megtellik a vendég szektor is,a hazai is,mert kicsit csalódott voltam tegnap a létszám miatt.Mindkét oldalra igaz!

ui:mielőtt bárki megvádolna,mindkét oldalhoz van érzelmi kötődésem.
@alpec: Sajnos a létesítmények tekintetében a fehérvári pálya húzza le a szintet... Félreértés ne essék, én nagyon örültem neki, amikor először mehettem meccsre úgy, hogy tető volt a pálya felett (hol voltak akkor még az oldalfalak!), de miközben sok mindent lehet ugyan a magyar bajnokságban fikázni, azt hiszem, pont a létesítményeket tekintve nincs miért szégyenkeznünk immár.
@Fugeute: Ez a kapu eltolás rohadt durva! Ilyet még nem látam komolyan mondom. Amikor először megbillent, még azt mondom oké, elvesztette az egyensúlyát, de másodszor? Eszem megáll...

Tényleg hatalmas hiba, hogy ezért nem járt kiállítás... Szerencsére nem ezen múlt a meccs, úristen, mi lett volna, ha igen...
De legalább ezek szerint utólag elismerte... Már ez is valami.

Ilyenkor gondolok Tejfallusy bírós fejezetére a "Magyar hokisztori" könyvben... Milyen igaza van az öregnek
@Bubo99: Ember, a Volántól itt mindenki azt várta, hogy igazolja az előzetes híreket, miszerint mennyivel jobb csapat, mint az OB1es ellenfelei. Nos ez nem igazán sikerült idáig és megkapta azt a segítéget is, amire semmi szüksége egyébként.
Senki nem állította most, hogy a Volán felelős mindenért, mert ezt a kört már megfutottuk. A játékosokat sem bántotta senki, max. annyi kritikát kaptak - jogosan - hogy nagyképűen, az ellenfeleit lekezelve és motiválatlanul játszanak.
Az előbb itt balhéztál, most meg megsértődsz? Akarsz róla beszélni?
Én is mindkét csapatot szeretem,jó a volánt jobban mivel itt születtem! De az újvárosi játékosokkal jobb a viszonyom,sok a barátom közüllük!! És nagyon felidegesít,ha egymást húzzuk! Most a volán jobb,régen a dunaferr volt jobb!! Ennyi,erről nem mi tehetünk,hogy nektek nincs olyan csapatotok mint nekünk!!
Kezdem unni már.
Felhívom bizonyos emberek figyelmét, ha véleménye van valakikről akkor azt ne úgy tegye, hogy Újvárosiak, Fehérváriak Újpestiek stb. Ha van valakivel bajotok akkor ott van a "Válasz erre" gomb. Vagy írjátok azt hogy pár, egyes, néhány stb. szurkoló. Nem kell mindjárt MINDENKIbe belerúgni. Azzal meg végképp tele van a hócipőm, hogy állandóan azt kell hallgatnom, hogy minek az EBEL, meg mekkora xar a Volán. Mindenki söpörjön a saját háza táján. Egyébként meg szerintem bárki kihívhatja barátságos meccsre mondjuk a Salzburgot is, aztán lehet utána fikázni. Kikapott a Volán a HC-tól, szoros meccset játszott az Újvárossal?! ÉS??? Akkor mi van? Én mint -nyilván elfogult- Volán szurkoló nem örülök neki. Ki az a mazochista a ki örül a negatívumnak, de nem azzal foglalkoztam, hogy hogyan játszottak az Újvárosi játékosok (pedig megtehettem volna, (a Martz pl. szó szerint bele lett kalapálva a jégbe, palánkba büntetlenül), de nem tettem. Igen már többször észrevettem, hogy a Sofinál néha elpattan a húr (nyilván megint elfogultságomban írom hogy jogosan), de jogosan vagy nem, én azt vallom, hogy nem szabad bedőlni a provokálásnak, góllal és szép játékkal kell büntetni. Biztos vagyok benne, hogy Sofi idővel "kinövi".
Én azt kívánom mindenkinek, hogy sportszerű mérkőzéseken sportszerűen buzdítsa a csapatát a jövőben és mint szurkoló a meccsek után foglalkozzon a saját csapatával, hiszen elsősorban annak a szurkolója, nem pedig az ellenfél ellenszurkolója.
Elnézést a hosszú és lehet, néhol hangos kommentért! Néha nekem is elgurulhat a gyógyszerem! :)
Hajrá Volán! Hajrá magyar hoki!
-A vb-n meg szétütjük a szlovákokat!- :D
@check: Te én nem sértődök meg,de ne mi tehessünk már mindenről! Elismertem azt is hogy az Árok összevissza fújt,a ti károtokra!
És most ennyivel tudtunk nyerni csak,mert kurva jól mentetek(már leírtam) Arról nem tehetünk,hogy ez lett a vége!!
A tegnap után kicsit nehezen ébredtem! Ezért megkésve, de gratulálok a lila-fehér CSAPATNAK. Hangom nincs, így írásban! Vasárnap húzzuk be a harmadikat is - adja isten, hogy úgy legyen - aztán a döntőbe olyan könnyű szívvel és korcsolyával mehetünk, hogy az már meseszerű. Ezt sosem hittem volna az idény elején!!!
Remélem egyben marad a társaság és esetleg még meg is erősíthető, mert szép reményei lehetnek aa jövőre nézve. Küzdeni tudásból, akaratból és szívből jeles. Én pedig szívből gratulálok!
HAJRÁ LILÁK, HAJRÁ ÚJPEST!
@kerusz: ez tény. Kellene ide egy tisztességes csarnok. El kellene gyorsan felejeteni a 8 ezres csodaaréna című víziót, mert teljesen fölösleges ide. Egy 4-5 ezres létesítmény pontosan elég lenne, max néhány évtízedenként lenne 1-2 olyan rendezvény, ahová nem férne be mindenki, aki szeretne. Na, de ez nem ide tartozik.

Hajrá, Volán!
Holnap behúzzuk a harmadik meccset is és irány a döntő!!! HAJRÁ LILÁK!!!
@Raon: Na ezzel teljesen egyet tudok érteni!!!
A volán válságban van, ezt látni kell. Nem tudom mi taszította ide a csapatot, Sator menesztése, mentális fáradság, de nagyon szomorú, hogy nem az igazi volánt láthatjuk a magyar bajnokságban. Jó lenne ha mi volán szurkerek inkább erről beszélnénk. Aki követte az EBEL-t tudja, hogy ennél sokkal többre képesek a srácok. Remélem a döntőre helyrebillen valami.
Az csak természetes, hogy most az ellenfelek rászálltak a csapatra, ők se (mi se) azt kapták, amire vártak. Remélem legkésőbb a döntőben megmutatjuk, mekkora is a színvonal az EBEL-ben:)

Grat a DABnak a szép eredményhez!
@alpec: "Az, aki azt mondja, hogy nincs hatalmas különbség a két bajnokság között létesítményekben"

Hát nem a fehérvári jégcsarnok miatt van különbség létesítményekben, az biztos. Annál jobb a dunaújvárosi, az újpesti, a kápmegyeri és a csíkszeredai létesítmény is. Nem tudom, a bukaresti most milyen állapotban van, de fénykorában az is jobb volt.

"Olyan csapatok nőnek fel egy motiválatlan, csalódott és az utóbbi időkben megtépázott Volánhoz határtalan lelkesedéssel, akik lehetőségeik és játéktudásuk tekintetében elmaradnak tőle.

És akkor mi van?"

Az van, hogy reálisan látod a helyzetet! Gratula érte!
@kerusz: most mi a gond? Ha az izreli szót kicserélem mexikóira és Martzot Guerreirora, akkor is gond van? Vagy pár éve írhattam volna Holéczyt és magyar idegenlégióst is...
Nem írtam senkiről semmi rosszat, egy szúrkapiszka volt az egész...
@Fugeute: Lehet, hogy senkik vagyunk de te NAGYON PRIMITÍV VAGY senki nem pocskondiázott téged vagy a csapatodat, de te megteszed velünk.Csak gratulálni tudok a nívós írásodhoz.
Na akkor csak a tisztánlátás végett a tények:

- EBEL utolsó 9. hely - ott kellene bizonyítani,
egyébként a volán szurkolók nem a bírókra fogták a 2 sokmeccses eltiltás miatt, hogy úszott a szezon, akkor most se járjon a szájuk, egy fokkal sem különbek hasonló helyzetben
- Nem mondjuk egy csapatra, hogy fejlődik, ha ezt arra értjük, hogy összevásárol mindenféle embereket, egy Barca is nyílván jobb egy albán elsővonalas focicsapatnál, nem hiszem, hogy ettől a magyar volán játékosok hihetetlen mértékben fejlődtek volna, inkább az arc mondjuk pl.: sofron
- DAB-nak nem hiszem, hogy azonos szinten kellene bizonyítani a volánnal, nem náluk toltak belle annyi pénzt amennyit
- Egyébként meg ha ekkora az arc fehérváron, "erőnyerő" ocskay bácsi ténykedése által, akkor saját ligát is csinálhatna magának
@gabute: Szia valószínű hogy figyelmetlenül olvastad az írásomat melyben én sem vitatom,( idézem "kapuról meg csak annyit,hogy lehet járt volna érte kiállítás de a gól akkor is érvénytelen mert a kapu már a lövés előtt kimozdult a helyéről") habár nem egyértelmű állás foglalás a részemről de elismertem, hogy a büntetés járt volna és nem is vitatom,bár abban a nagy kavarodásban én nem láttam, hogy a kapu meglökése szándékos Starsos megmozdulás volt vagy netán valamelyik UTE játékos hathatós segítségével került kontaktusba a játékosunk a kapuval. Én a korongért folyó csatát néztem és ez elkerülte a figyelmemet. Elnézést érte.
@drepi: A bírókra fogás szerintem tipikus szurkolói hozzáállás, könnyebb a valós/nem valós bírói hibákkal foglalkozni, mint magunkba nézni. Ez minden csapatra igaz. Furcsa módon itt inkább a volánnak van elszámolni valója magával, nem a DABnak.
Pont Sofron az, aki szerintem sokat fejődött az egész szezont tekintve.
Gondoljunk csak bele, nem azonos szintről indultunk? Mindkét csapatnak meg volt az esélye arra, hogy ugyanannyi pénzre tegyenek szert ennyi év alatt, mint a Volán.
@gabute: Én leírtam, amit ezzel kapcsolatban fontosnak tartottam megjegyezni, hogy Te ezt hogy értelmezed, az már a Te dolgod.
@drepi:

Sofron és Ocskay így kell írni helyesen!!!
A többi amit írtál válaszra sem méltó.
@drepi: Látom,neked nagyon fáj vmi!Érdekes,a szlovénoknál mindkét Ebel csapat elődöntős,kiegészülve Zágrábbal,és senki nem fröcsög!
"- DAB-nak nem hiszem, hogy azonos szinten kellene bizonyítani a volánnal, nem náluk toltak belle annyi pénzt amennyit"-akkor szerinted költségvetés alapján kéne kiírni a bajnokságot?
50 milkáig oblll,50-100 ob ll,200-obl ?
Arc?Azari meccs utáni magánszáma,az nem arc?
Egyébként Ocskay is,mint minden magyar ember,nagybetűvel írja a nevét!
Még annyit elmondok neked,hogy nálatok is a cél az Ebelben indulás,max 2-3 éven belül.Ha sikerül,akkor majd hogy fogsz vélekedni a magyar rájátszásról?
@kerusz: Oké. Én nem érzem, hogy túl léptem volna valamilyen határt. Azonban amennyiben más, mások mégis így érzik, akkor ezúton szeretnék elnézést kérni mindenkitől, akit megbántottam, aki sértőnek találta, vagy akinek rosszul esett a hozzászólásom. Továbbá ezúton kérem a moderátárokat, hogy töröljék mind az ominózus hosszászólást, mind az arra érkező válaszokat.
Oda jutottunk ezen a fórumon is,mint a politikában.Mindenki mondja a magáét,az enyém szép,és jó,a másik meg dögöljön meg.
Jó lenne,ha MINDENKI átlépne végre vélt és valós sérelmein,és egyként hinni benne,hogy ezek a változások a magyar hoki fejlődését segítik elő!
Legyen végre béke!
Totál olyan a feeling ,mint az oviban volt anno.Beebeee apukám 198 magas, az enyém meg 2méter,beeebe a mi kutyánk hangosan ugat az mind semmi , a mienk röfögni is tud, beebeee az én kukim 5cm-es, az enyém meg 6. Nem unja még senki az ebel-vs. mol ligás mizériát??? Az ebel színvonalasabb ez tény,a volán a körülményekhez képest jól helytállt ez is tény.Láttam pár (5db) mol ligás meccset és igaz ami igaz ,sokkal lassabb , körülményesebb a játék.Az más kérdés hogy a volán miért nem tudja érvényre juttani, a tudásbeli különbséget,rejtély.Lehet sport psycho doki segítsége lenne ehhez szükséges.Holnap elválik lesz e változás a játékban ,vagy marad a szenvedés,és értetlenkedés
@drepi: Az EBEL-ben a 9. hely az nem az utolsó. A Volán szurkolók nem a bírókra hanem a Salzburg edzőjére illetve a liga döntéshozóira fogták az egyébként példa nélküli eltiltást. (pár hétre rá Klagenfurt játékos hátulról fejre irányuló ütésért 2 meccses eltiltás)
Összevásárlás alatt gondolom nem a légiósokat érted, hisz az a "kis" Volánon kívül mindenhol van, viszont akkor kire gondoltál? pl. véleményem szerint szezon végére pont az általad is említett Sofron és a vele együtt játszott fiatalok spec nem is kicsit fejlődtek. Én láttam olyan EBEL meccset ahol a Sofi lekorcsolyázta az ellenfelet. Bár ez gondolom szerinted nem nagy kunszt, hiszen az EBEL az xar.
Az újvárosnak pontosan ugyanannyi ideje volt szponzorokat és pénzt szerezni mint az összes többi csapatnak. Szerintem.
Az erőnyerésről meg annyit inkább Fehérváron 2000-2200 néző mint Újvárosban 1000-1500.
De már fentebb leírtam. Jövőre jusson be a Volán az EBEL rájátszásba és akkor "nyugodtan" és lelkiismeret furdalás nélkül játszhatjátok a döntőt (már ha bejuttok) és nevezhetitek magatokat az ország legjobb csapatának.
Saját véleményem meg az, hogy foglalkozz a saját csapatoddal. Inkább őket buzdítsd mint a másikra fröcsögj! De ha (ismétlem, ha) a Volán nyer vasárnap akkor az gondolom biztos a bírók miatt lesz.
hát így ebben a vitában én nem vennék részt! :) Gratula magunknak, meg kellett volna nyerni a meccset! Árkovicsnak meg valami nyugdíjasotthonban lenne a helye, nem a jégpályán.
@alpec: @kerusz: Sajnos létesítményben Fehérváron nem lesz semmi a következő pár évben. Most annyira futja csak hogy a város segítségével két nyár alatt felújítják a csarnokot. A tervek szerint idén az önálló hűtés, jövőre a csarnok szigetelése lesz megvalosítva és a világítás korszerűsítés is valamikor az egyikkel együtt. Szal fehérváron nem lesz kombinált csarnok még egy jó ideig (szerintem ez most egy jó évtizedes csuszás lesz, de optimista jóslatom is legalább 5 év! :( ).
Jah, és még valami: attól, hogy mi reklamálunk, korántsem biztos, hogy mi vagyunk az elfogultabbak.
Lenne egy szolíd kérdésem!
Miért nem adta egy tévé sem?
Én kérek elnézést!
Én a DAB Docleres közvetítést nagyon hiányoltam.:(
Egy olyan hír m anit talán még eddig nem olvastam: JPMcC meghosszabította 1 évvel a szerződését a DABbal.
@defó: Tv egy dolog, de pl a Népszabadság pénteken még csak nem is közölte az eredményeket...

De persze hogy valami hülye angol focist leállítottak a rendőrök ittas vezetésért, az benne volt a sportoldalon. Szánalmas...

Nem kell csodálkozni, hogy miért nincs promója a hokinak
@Lazlee: ki vagy mi JPMcC??
ez a skoat kanadai edzotok??
Csak pár szóban a tegnapi meccsről (ott voltam):

Az a DAB-os, aki úgy gondolja, Árkovics nyerte meg a Volánnak a meccset, jó nagyot téved. A játékvezetés véleményem szerint kritikán aluli volt, de nem egyoldalúan téves.

Annak mondanám, akinek problémát okoz, hogy néhány volános, köztük én is, nem a háló mögött állt: ugyanúgy lehetett volna együtt szurkolni így is, sajnos nem jött össze. Rajtam (és még pár emberen) biztosan nem múlt, mert mi végigszurkoltuk a meccset.

A többségnek mindegy, mit játszik a Volán, ha kikap, azért szidják, ha kevéssel nyer, azért, ha sokkal azért. Tipikus van-e rajta sapka vagy sem...

Néhány ide írogató volános igazán visszavehetne az arcából, mert a tegnapi meccs után igazán nincs mire arcoskodni. Akinek nem inge...

Tegnap borzasztó gyenge volt a Volán, ha győzött volna a DAB egy szót se szólhatnánk. Nagyon felszívták magukat erre a meccsre és jól játszottak. Gratula érte. A volános fiúk pedig nagyon remélem, hogy megmutatják vasárnap, hogy nem csak "végiglazsálták" a telet.

HAJRÁ VOLÁN!
@edudus: Én babonából nem szurkolok. Ugyanis régebben amikor kiordítottam magam, általában kikaptunk. Aztán egyszer nem szurkoltam (éppen sztrájkoltam) és nyertünk szép játékkal. Na azóta nem szurkolok. ;)
Holnap teltházat akarok! :)
@ifjvit: Na én biztos nem bírnám megállni. Volt, hogy úgy mentem ki betegen, torokfájósan, hogy na jó, ma nem kiabálok...hát nem jött össze.. :) A probléma csak az, hogy amikor ilyen sűrűn vannak meccsek, állandóan be vagyok rekedve.. :)
@drepi:
- a 10. hely az utolsó, nem a 9. ;)
- a sokmeccses eltiltás teljesen jogtalan volt.
- milyen összevásárlás? Szerinted melyik légiósunk olyan kiemelkedő?
- A Dab-nak Ferber idején meg volt a sansza az előrelépéshez, nem kellett volna lenyúlni a kasszából a 130 millió forintot és nem kellett volna elküldeni a Ferbert + el kellett volna adni a klubot, amikor volt rá komoly vevő. Ha ez így történt volna, akkor most a DAB lenne az EBEL-ben és Toki, Balu és a többiek még mindig ott nyomnák!

Erről ennyit!
alapvetően mndkét félnek igaza van.

De a legfontosabb igazság az arról szól, hogy mekkora különbség van az ebel és a molliga között.

eddig három meccsen mutatta meg a volán hogy valójában nem sok. és nincs mit megmagyarázni mert három meccs az három meccs !Nyilván a rájátszásban lennének ha nincs az a ominózus eltiltás.

kábé ugyanijen volt a különbség a kétévvel ezelőtti bajnokságban is, ami azt jelenti hogy ha a volán qrvasokat fejlődött, akkor a honi liga is vele együtt fejlődik.
azt, hogy melyik csapat mennyi pénzből éri el ezt a szintet, azt innen miskolcról csak irigykedve nézzük.

végül is én örülök a fejlődésnek és szurkolok gyakorlatilag a sztársz kivételével mindenkinek.
ja, kiss ának sem szurkolok !
Jó veszekedést!
/ Ez tényleg óvodás szint. /

Próbálok egyre több meccset, csarnokot megnézni. Mivel volános szurkoló vagyok, ezért Szfváron láttam a legtöbbet a nagycsapatéból. Játszottak már fergetegesen is és nagyon rosszul is. Ez van, mindkét lehetőség benne van a pakliban!
Kapu-téma: 2 hete Farmcsapat - DAB meccs....> DAB felvezet egy szuper jó támadást, de a befejezés nem sikerül....DAB-os csatár mérgében odébb löki Becze kapuját! / Nem kapott büntetést! /
Tegnap: meccs vége....DAB-os játékos mérgében odébb löki a kaput!
Ámulok - bámulok: ha nem sikerül valami ....levezetjük a kapun??


Hajráááááá Voláááááán!
@miki78: Eléggé nem vagy képben az újvárosi helyzettel. Ferber idejében már az életbenmaradásért küzdöttünk. Balu, Godó már nem játszott nálunk. Semmiféle komoly befektető nem volt. Elsősorban a stadiont akarták, ki tudja, hogy ma lenne-e még újvárosban jégkorong ha akkor megkapják. Ha komolyan gondolták volna, akkor év végén simán folytathatták volna, de nem tették. Azon a nyáron már be is jelentették, hogy megszűnt az újvárosi jégkorong. Majd jött id. Azari, aki a helyi utánpótlásra építve mégis életben tartotta a csapatot.
Ferberrel abban az évben csak a bronzért játszottunk, azt is 5 meccsen szereztük meg. Rá egy évre egy jóval gyengébb kerettel döntőt játszottunk Vladóval. Tényleg nagy hiba volt az elküldése...
@Lazlee: Ez valami autentikus forrásból származó info? Én örülnék.
@Joegep: O.K.! Véreim! (Lilák!) Nincs okunk kételkedni Joegep jóindulatában. "Buzizzunk" kevesebbet és sört meg egyáltalán ne locsoljunk! Legyünk mi a sört nem locsoló tábor! Akik blogoznak, azok általában nem locsolnak az ellenfél játékosainak nyakába, de próbáljuk ezt elvárni a többektől is. Mást témákról külön kommentben.
@check: Tegnap mérkőzés előtt sajtótájékoztató keretében írták alá az újabb szerződést.
@OliBLOOD: @Lazlee: Érdekes, hogy sehol sem látni a hírt... (vagy csak nem találom)
Érdekesség, hogy a tegnapi kiírás szerint Kincses vezette volna a Volán-DAB mérkőzést Árkovics pedig az UTE-Stars meccset.
Ma már Babic vezeti a Volán-DAB-ot és Kincses az UTE-Stars-t.
Lehet belátta Árkovics, hogy nem kellene már vezetnie és pihenőre küldte magát? Lehet mégis van egy kis gerince?
@Liladínó: Vagy ha locsolnak is, utána elnézést kérnek a játékostól :)
@OliBLOOD: eléggé nem vagy képben az újvárosi múlttal.. Amikor Ferber idejött, akkor még Godó és Balu is itt volt. Igaz, neki nem kellettek.. A fiatalokat akarta előtérbe helyezni. Ferberrel döntőt játszott az Újváros, igaz a döntő közben lett kirúgva, nem éppen európai módon az utcán..
Aztán még ezek után is megvették volna a csapatot, ám kiderült, hogy olyan zavaros az egész, hogy inkább egy kamu indokkal elutasították az ajánlatot. Kiderült ugyanis, hogy a játékosoknak nincs szerződésük, a csarnok helyzete tisztázatlan, sőt még azt sem tudták elmondani, hogy kié az eredményjelző és még sorolhatnám.. ha akkor az újvárosi hoki érdekeit nézik, akkor ma ott lennétek az EBEL-ben..
Sőt, sokkal jobb lenne az újváros, mint most a Volán!
@OliBLOOD: lehet, hogy mi nem is vevőről beszélünk...
@miki78: na. nem tudok írni...
azt akartam, hogy lehet, hogy mi nem is ugyanarról a vevőről beszélünk...
@miki78: Még jó, hogy te mindent tudzs, igaz csak pletykákból. Érdekes ha lett volna ilyen vevő, akkor miért nem szállt bele másik csapatba? Vagy miért nem karolta fel a tönkrement csapatot amikor tényleg övé lett volna minden?
@miki78: Igaz, én Ferber második évére gondoltam 05/06-os szezon.
Előtte is itt volt egy évet, de akkor a döntőben Spisák vezette már a csapatot.
És ő lett volna az egyetlen érdeklődő, de ő már a 05/06-os szeznban, amiről beszéltem:
www.dunaujvaros.com/sport.php?show=1&rid=1654
@FRee: Piszkálni piszkálhatja, a mienket viszont az piszkálja, hogy a szlovák sorunk góljait egyre többen különös hangsúllyal teszik szóvá. Mint fentebb írtam, kezdte Kóger, folytatta Ancsin László Stars-színekben, aztán a pénteki nemzeti sport és tegnap már a blogon is ki lett emelve a "szlovák gól". A szennysport ostoba cikke és minden hasonló megnyilvánulás kiválóan alkalmas a kóbor divatszurkolók megtévesztésére, azt sugallva, hogy Újpesten "idegen tollakkal ékeskednek".

Nos, kedveseim, sajnos ez nem igaz. Idegen tollakkal a sztárok ékeskednek, akik - a történeti hűség kedvéért - négy stabil emberünket nyúlták le, akik most rendszeresen habzó szájjal lépnek jégre ellenünk (tisztelet a csekély számú kivételnek) felvonultatva az alábbi repertoárt: durváskodás, verekedés, játékmegszakításban bottal testreütés, pederaszta vigyorral szurkolóhergelés és a legnagyobb hőstett: a jégre érkező lila milka-waffelini frusztrált széttaposása hokikorcsolyával. (Egyébként tiszta kéjmámor, amikor a plafonon vannak, de nem akarnék eltérni a tárgytól, csak még jelezném: a "szuper-utánpótlásnevelő egyesület" azóta is keselyűként köröz fiataljaink körül...)

Az újpesti szlovák sor - ha nem tűnt volna föl - a többi újpesti játékos mezéhez kísértetiesen hasonló színű szerelésben lép jégre, szóval a csapat része. Miként a tulajdonosok, aki szerződtették és fizetik őket, az edzőjük, aki "sort csinált" belőlük, valamint az első sorunk és a "kicsik", akik úgy hozzák ikszre vagy éppen nyerik meccsen belüli saját kis meccseiket, hogy nem segíti őket légiós. Végül még valami: a szlovák sor öt játékosából Dubeknek ez a negyedik, Zlochának a második szezonja, szóval nyugodjatok bele: az, hogy ők vannak és hogy így mennek, az "újpesti érdem"!
@F. Kapus: Úgy-úgy! Biztos forrásból tudom, hogy az illető olvassa és egyfolytában csuklik!:):)
@Fugeute: Ezzel nehéz lesz vitatkozni... :)
@OliBLOOD: Tényleg érdekes, de végül is joga van eltiltania magát nem? :) De etgnap még tényleg így volt. Mondjuk én nem bánom, hogy Kincses nem rajtunk gyakorol holnap.
@miki78: "A fiatalokat akarta előtérbe helyezni."
Biztosan a svéd fiatalokra gondoltál, mert azok tényleg jöttek, kúl srácok voltak, csak sajnos a saját utánpótlás rovására, akik már akkor is ott dörömböltek az ajtón (a tegnapi meccsen 3 86-os, 1 87-es, 4 88-as és 3 89-es születésű játékos játszott nálunk, egytől egyig saját nevelés). Akkoriban az a Takács volt a helyi főnök, aki az újvárosi hoki történetének szégyene és állítólag strandpapucsban, rövidnaciban ment szponzori tárgyalásokra. Szerinted mennyire komoly lehetett az a befektető, aki 5 percnél többet szán egy ilyen emberre?
@OliBLOOD:
Na, akkor szerencséd van, mert éppen itt ül mellettem egy érintett:
"Kedves magyar testvérek! (régi és új elvtársak)
A történelmi hitelesség fontos, ezért a következőt tenném hozzá:
Björn Ferber vezetőedzősége alatt Ladányi Balázs 2 szezont játszott a DAC jégkorongcsapatában.
A Hungarian Golf Development Befektetési Kft kifejezte szándékát az akkori DAC jégkorongszakosztály megvásárlására. A tulajdonosok felé 21 kérdést tettek fel, mivel tisztázni akarták a korrekt tulajdoni viszonyokat. Miután a 21 kérdésből egyetlen egyre sem tudtak írásban kielégítő választ adni, a svédek (Sonny Lundwall) azt az ajánlatot tette, hogy 100 millió forinttal támogatja a DAC jégkorong szakosztályt kölcsönképpen, ami minden év január 1-jén a klub számláján kell, hogy legyen. Ő 4% kamatot kért ezért és a 100 millió forintot mintegy forgótőke hitelnek szánta volna. Ezzel mintegy biztosítva a jégkorongszakosztály működését."
Miután kiderült, hogy Kőhalmi Tibor és Takács Endre által jegyzett és az önkormányzat többségi tulajdonában levő KFT zűrös hazudozások közepette csődbe ment, majd utána a felszámolót és a felszámolás metódusát senki nem látta, hallotta és ellenőrizte, a tárgyilagos, obektív információkhoz ragaszodva talán ellenőrízni kellene az eladás körüli tárgyalások folyamatát, meginterjúvolva id. Berta urat, Sárközinét, Köhalmi, Kocsa urat!

Kiváncsi lennék, hogy van-e írásos feljegyzés arról, hogy a Donbasszal valós tárgyalások folytak-e. Ismételten szemtanúi és tétlen szemlélői vagyunk egy ködbevesző Dunai Vasmű privatizációjának, egy privatizált betonelemgyárnak, egy privatizált papírgyárnak.

Ha érdekel, feltehetem ide a 21 kérdést, melyek között olyanok szerepeltek, hogy kié a csarnok tulajdonjogilag, ki a jégcsarnok üzemeltetője, hány éves szerződés van az üzemeltetésre, évente mennyivel támogatja az önkormányzat a jégkorongszakosztályt. A Donbassz kötelezettségválllása a felnött jéghoki felé, kié a reklámfelület és nem utolsó sorban a már klasszikussá vált kérdés: Kié a büfé?
Ezek után nem marad más, csak egy kérdést feltenni: Hol a pénz?
A Dunaújvárosi sportért rajongó és aggódó szurkoló. Takács Lajos, a Hungarian Golf Development kft ügyvezetője.
@vaze: a történelmi hitelesség és objektívítás kéri, hogy közöljem, hogy a DAC és a svéd jégkorongozók között egy szerződés állt fenn: a svédek fejenként 500 eurós havi fizetést kaptak és ennek megfelelő játékszínvonalt képviseltek. A szándék az ő idehozásukkal egy új típusú sportkultúra bemutatása volt. Ezek szintén junior korú fiatalok voltak, akik ha objektívan nézzük a tehetségükhöz képest teljesítették azt amiért itt voltak. Az, hogy a Vladó és az Azari és a "jégszülők" által talán jogosan egyben tartott junior csapatot nem engedték a Ferber által vezetett edzésekre és mérkőzésekre. A Ferber 2. szezonja kezdetekor írt egy nyílt levelet a szurkolók felé, a Dunaújvárosi Hírlapban megjelent. Olvassátok el!

Egyébként az Újvárosi fiatalok mindig jók voltak és jók is lesznek!
@miki78: kurvára nem érdekel már senkit, a cikkhez sincs semmi köze, úgyhogy légyszíves ne itt tedd fel a 21 kérdésedet...
@Video Tóni: nem veled beszélgettem...
Miki! Takács Lajos a másik híresen komoly "befektető", nincs ember a városban, akinek ne jelenne meg széles vigyor az arcán a neve hallatán. Természetesen azzal barátkozol, akivel akarsz, de amit a jégkorongról mond, azt oszd el kettővel, vonjál belőle köbgyököt, szorozd meg mínusz eggyel és add hozzá (mondjuk) a pí-t! Ha ezek után még tudsz a megszerzett infókkal valamit kezdeni, akkor a hiba az algoritmus alkalmazásában van! :DDDD
@Video Tóni: én se téged!
Én reagáltam egy linkre, amit @OliBLOOD tett ide..

A lényeg, hogy jobb lehetne ma a DAB és nem kéne a szurkolókat megvezetni!
@vaze: OK, és Te is aláírod a nevedet?
@miki78: minek? én nem kérdeztem az övét! az a lényeg, hogy egyik Takácsból nem estünk a másikba. Most meg szerényen élünk, de jól, ha annyira szereti a hokit és a várost, nyilván támogatja így is a csapatot valamennyivel, amit a szurkolók nevében nagyon köszönök! :)
@vaze: a név, csak arról szól, hogy ki vállalja a véleményét. A DAC nem miattuk ment csődbe.
A támogatásról kérdezd meg a Papp Vikort és a Hegyi Ádámot, hogy ki vette nekik a korcsolyát.
Egyébként meg jegyet vásárol mindig, ha ki tud menni. Pl. tegnap is! A többiről is biztos tudsz akkor...
ha annyira érdekli, hogy ki vagyok, mondj egy emilcímet, és elküldöm neki! :)
@vaze: küldd el privátban (van ilyen funkció), ha gondolod.. én úgysem foglak ismerni :)
@Fugeute: Tkp. nem is Neked, hanem a Szövetségnek és nagyon független és nagyon tisztelt Játékvezetői Testületnek, élén Árkovics úrral!

Tisztelt Uraim! Legfőbb ideje előmászni az elefántcsont-toronyból, ami mostanra legfeljebb egy odú! Mi kimondjuk, maguk pedig elismerik, hogy a hazai játékvezetés színvonala eddig nem látott mélységekbe süllyedt és a sportág hazai fejlődésének gátjává vált. Akadályozza a hazai jégkorong piacképessé tételét, a szurkolók színvonalas (agyvérzésmentes) szórakoztatását és a csapatok és játékosok korrekt küzdelmét. A mai "magyar" mezőnyből - szubjektív véleményem szerint - mindössze Gebei, Babic és Kincses bírók (utóbbi akkor, ha nem vigyorog) képesek OB I-es mérkőzés vezetésére, míg Halassy, Árkovics, Incze és Varju sporttársak fizikai, pszichológiai, életkori és egyéb lehetséges okokból erre a feladatra nyilvánvalóan alkalmatlanok. Talán furcsa, hogy személyemben egy korcsolyázni nem tudó kövér ember rója fel, hogy egyes bíróink egy atomjégtörő fordulékonyságával navigálnak a jégen, de ide kívánkozik az is, hogy bizony nem egy esetben a lelátón meccset néző ismert spori a szabályokkal kapcsolatosan udvariasan feltett kérdésre sem volt képes válaszolni, sőt fel sem nagyon fogta, mert buta, mint a föld. Testes barátaimmal bizottságot alkotva a nézőtérről is jobban lehoznánk a meccseket, mint egy-egy ilyen bíró a jégről. Lehet, hogy kicsit többször nyerne az Újpest, de legalább nem akadna el bennünk a korong... :)

Felfoghatatlan, hogy egy növekvő népszerűségű, felszálló ágban lévő sportágban ennyire nincs játékvezetői utánpótlás. Ez két esetben állhat elő:
1. gondatlanul elhanyagolták;
2. a középszerű vagy kifejezetten gyenge "öregek" tudatosan kontraszelektáltak maguk alatt.
(Fontos! Az "öreget" nem véletlenül tettem idézőjelbe, ugyanis valójában nem a biológiai életkor a meghatározó, hanem a képességek, a beállítódás és a szándékok. Az egyik legjobb játékvezetést egy igen hajlott korú osztrák bíró bácsitól láttam, aki tökéletesen vezetett egy két-három évvel ezelőtti UTE-Medvescak Interliga meccset. Korrektül bemelegített, mindig akció-közelben volt és olyan, a sportág iránti alázattal tette a dolgát, ami példaértékű. Meg is látszott a teljesítményén, ami egy szóval volt jellemezhető: hibátlan!)

Aki közelebb van a tűzhöz, az nyilván tudja, hogy melyik az igaz: a gondatlan elhanyagolás, vagy a jobbak tudatos kifúrása "maguk alól". Ami most következik: félreállás, lázas utánpótlás nevelés, addig pedig a kulcsmeccsekre korrekt külföldi bírók meghívása, akik nem okvetlenül lesznek jobbak, de legalább eleinte bízni fogunk bennük, a játékosok előtt pedig lesz némi tekintélyük.

Idejében szólok, hogy a néhány évvel ezelőtti Volán-UTE szlovén bíróiból nem kérünk...
@kerusz: Szió kerusz, oda írtam, "tisztelet a kivételnek", amint látom nem tartzol közéjük. Nincs miért tisztelni téged, már bocsika, természetesen én kérek elnézést. Egyébként a hozzászólásod sokkal építőbb jellegű, mint az enyém ez a megmutatkozó inteligenciádnak köszönhető gondolom. Azért is elnézést kérek, amit azon kommentezők írtak, akik örömüket fejezték ki egy-egy Volán botlás esetén. "Mi van kipukkadt a lufi stb." Ezeket a kommenteket gondolom csak én olvastam.... Fátylat a múltra!!!!
Holnap remélem a Volán játszani és győzni fog. Elvégre minden szurkoló ezt várja a csapatától!!!Hajrá Volán!!!
@miki78: Fő kérdésem még továbbra is fennáll: Amikor csődbe jutott a klubb, akkor miért nem állt az újvárosi hoki élére? Akkor már iért nem érdekelte az egész?

Csak a történelmi hitelesség kedvéért: Ladányi 2 szezont játszott a DAC-ban.
03/04-ben Kapusta volt az edző (Szélig árpád pedig a vezető) és ekkor volt először DAC a csapat neve. Ferber a 04/05-ös és 05/06-os szezonban volt újvárosban, Ladányiék pedig 05/06-ben pedig már Újpesten voltak.
Két linket ajánlanék:
www.dunaujvaros.com/sport.php?show=1&rid=536
www.eurohockey.net/players/show_roster.cgi?team=407&league=32&season=106

@jonnglenn: kicsit késve, de (majdnem) minden szavaddal egyetértek! És kiemelném, hogy szerintem a Miskolc is rengeteget fejlődött ebben a két évben!!! Őszintén bíztam benne, hogy egyszer elkapják a Starst - és majdnem össze is jött. Mindenképp megérdemelték volna!
Kiss Ákos szerintem is réééééémes gyerek, viszont pimaszulnagyon ügyes. Reméljük, hamarosan benő a feje lágya, és akkor még majd szeretni is lehet.

És ez, hogy este Árkovics helyett Kincses fúj a Megyerin, igaz? Édes istenem, hát csak nem belepillantott a fórumokba? :) HAJRÁ LILÁK!!!
@OliBLOOD: OK,
azért nem álltak a csőd után a dunaújvárosi hoki élére, mert nem volt hova állni. A korábbi kft csődbe ment, Azariék csináltak egy újat (mely jogutódnak lett nyilvánítva) és valami csoda folytán megkapták a stadion használatát. A kérdés az, ha holnap létrehozna valaki egy dunaújvárosi hoki csapatot, ő is megkapná a csarnok használatát? Vagy hogy van ez?
Miért csináltak volna egy új klubot, ha nincs hol játszani, ha nincsenek játékosok? Éppen leírtam, hogy Azariék nem akartak a svédekkel üzletelni. Ez akkor lenne most védhető, ha jobb lenne a DAB, mint akkor. Az igazság az, hogy soha nem szorította meg a DAB/DAC annyira a Volánt azóta, mint Ferber idején a döntőben és teltházas meccsek voltak. Tehát biztosan szerethető volt az a csapat. Különben minek jártál ki?

A vita így értelmetlen, mert egy létre nem jött üzletről van szó. És emiatt nem a svédek voltak hibáztathatóak. HA, akkor más döntés van, akkor most nem kellene "Ocskay-ligázni" a szurkolóknak, ahogy tették ezt a pénteki meccsen és majd tenni fogják ma este is!
Hanem el kéne gondolkodni, hogy mi a különbség Ocskay és a dunaújvárosi vezetők között..
@miki78: Csak a tények kedvéért: Ferberrel nem játszottunk döntőt. 05/06-ban bronzért játszottunk, 04/05-ben pedig a döntő előtt lett elküldve és vette át az irányítást Spisák.
www.dunaujvaros.com/sport.php?show=1&rid=1143

Te csak feltételezéseket vonsz le egy soha létre nem jött üzletről. minek kb ugyanannyi a valóságtartalma, mintha azt mondanánk, hogy ha létrejött volna az üzlet, akkor ma lehet nem lenne már jégkorong újávorsban, hanem a csarnokot már másra hasznosítanák...

Én mindenesetre örülök, hogy a mostani vezetés van helyiekre építő csapattal.
@OliBLOOD: Ja, reggel már láttam
@miki78: Szerintem a csarnokhasználat felfogható egyfajta szponzorációnak a város részéről (mivel a város a tulajdonos).
A svéd vonal messziről is büdös volt, hát még közelebbről. Olinak van igaza, akkor lehetőség volt jelentkezni a klubért, amikor a DAC letérdelt. Megjegyzem, hogy azóta a svéd vonal nem próbált meg beszállni semelyik klubba, pedig mondjuk a Fradinál tárt karokkal várták volna őket. De talán olyan, régebben hokis, mostanában nem annyira az városok is szívesen látták volna őket, Mint Győr, Szeged vagy Jászberény.
A sportoldalról kiindulva egyébként sem látom az értelmét, hogy egy ingatlanbefektető társaság (amely profitorientált!) üzemeltessen egy csapatot. Viszont az ingatlan jó buli lett volna...
@OliBLOOD: a kanadai kultúra meghonosítása azt jelenti, hogy a fiataloknak majd le kell járniuk edzésre?:)))
@check: a svéd vonalnak újvárosi kötődése volt, nem akart máshova beszállni. Nem értem, hogy egy csődbe ment Kft-t hogy akartatok eladni és mennyiért?

Amúgy tanuk vannak rá, hogy Kocsával voltak még akkor is tárgyalások.

Nem értem mi a bajod a svédekkel, kérdezd meg a Tokit meg a Benket, hogy milyen volt Huddingében, ott milyen körülmények voltak.. ugyanaz lett volna a tulajdonosi kör.. én voltam ott, tanúsíthatom, hogy közelről nem volt büdös...

A csarnokhoz: a város szponzorálja a klubot, ez OK. De miért a DAB-ot? Ha akkor párhuzamosan létrejött volna Újvárosban egy klub, akkor azt is szponzorálja? Hogyan lett a DAB jogutód? Ja, és miért is ment csődbe a DAC?
@OliBLOOD: igen a döntő előtt lett elküldve, de már döntőbe jutott a csapat.. kinek az érdeme? Nem Ferberé?

Ti meg elhiszitek a sok hülyeséget, amit ott nektek mondanak.. aztán kimentek a meccsre és Ocskay ligáztok.. Részemről ennyi!
@miki78: A jogutód kérdésben én nem vagyok biztos. A csődölt társaságot is el lehet adni, pl. a lejárt kötelezettségek átvállalásával (értékesítésével) nem egy új dolog. Szóval megoldható a dolog.
Ami miatt büdös volt a téma, hogy a jégcsarnok tulajdoni viszonyai miatt hamar lelohadt a svéd vonal érdeklődése, nekem ez furcsa gondolatokat okozott már akkor is.
Svédországgal, az ottani kultúrával, módszerekkel semmi gondom, de Ferber - mondjuk így - nem volt sikeres nálunk.
Kőhalmit/Takácsot nem hasonlítgassuk Ocskayhoz, lesül a pofámról a bőr ha eszembe jutnak...
Remark: az Ocskay-ligázás nem azért van, mert utálják a Volánt/Ocskayt/stb., hanem azért, mert a közelmúltban is és a jelenben is sajnos a Volán több ízben élvezett olyan előnyöket, amit a többi csapat nem ill. ezek elérésének a módszere is nagyon jellemző volt Személy szerint én nem szoktam Ocskay-ligázni, de megvan a véleményem a dologról (nem írom le, mert nem akarom 1739x is újrakezdeni a vonatkozó vitát és nem is ez a post témája).
@miki78: Csak a tények kedvéért beraktam egy linket is. Légyszi olvasd el. Amikor elküldték még nem jutott döntőbe a csapat. Pont azért küldték el, mert veszélybe került a döntőbejutás is.
@OliBLOOD: Én meg ügyesen bebénáztam ugyanazt a linket, hátha az enyémet elolvassa... :) Ellenben odó és Balu is még nálunk volt akkor.
@check: OK, akkor jó.
De nyilván nem vesz meg senki úgy egy csődbe ment kft-t, hogy nincs tisztázva, hogy mit vesz meg. A csarnok kérdés azért volt kardinális, mert ha ez nem tisztázott, akkor fenn állt a veszélye, hogy a svédek megvették volna a klubot, az önkormányzat meg másnap azt mondja, hogy nem bocsátja a klub rendelkezésére... így azért beláthatod, hogy nem voltak nagy lelkesedéssel az üzlet iránt.
Ez egyébként éppen az előzmények miatt reális veszély volt!
A jogutódlás kérdése éppen ilyen veszélyes volt, hiszen nem volt garancia arra, hogy elindulhatnak Dunaújváros néven a magyar bajnokságban. Ezt bőven meg tudták volna akadályozni az ellenérdekeltek..
Ferber új stílust akart teremteni, ez sokaknak nem tetszett, ez tény. Ezen lehet vitatkozni, hogy jó volt-e, vagy sem. A lényeg mégsem ez.
@OliBLOOD: jó, persze, ez volt a duma.. Ferber egy egészen más formába-hozási edzéstervvel dolgozott. Nehogy kitaláld, hogy Spisak két nap alatt csodát tett.
A kirúgása meg tipikusan magyar módon történt.. na, erről nem is érdemes beszélni.
A lényeg az, hogy azért lett kirúgva, mert nagy volt az ellenzéke..
@check: én itt ezt olvasom:
"Mint azt Takács Endre a DAC-Invitel csapatának szakosztály-igazgatója a DO-nak elmondta, bár úgy érzik, hogy jó úton halad a csapat építése Björn Ferberrel, az utóbbi mérkőzéseken látszott, hogy nincs egy hullámhosszon az együttes és vezetőedzője (a gárda vezetése ennek tudja be a rengeteg olyan meccset, amelyeket a hajrában buktunk el). Ezért úgy döntöttek, hogy váltanak edzőposzton: a svéd mester helyét Robert Spisak veszi át.
Takács Endre kérdésünkre azt is leszögezte: szó sincs arról, hogy megválnának a csapatot eddig irányító svéd szakembertől - rá az utánpótlásnál vár fontos feladat: konkrétan az, hogy a tehetséges fiatalokat a felnőtt csapat közelébe segítse."

Érdekes, hogy a fiatalokhoz tették, hiszen korábban el voltak tőle tiltva.. nyilván azért tették oda, mert élő szerződése volt, amit egyébként soha nem teljesítettek...
@miki78: A jégcsarnok esetében éppen az volt a gond, hogy - emlékeim szerint - nem önkormányzati tulajdon volt, hanem a Dunaferren keresztül állami és nem nagyon volt senki képben, hogy ki kivel van.
A vezetők akkor olyanok voltak, amilyenek, de azt látni kell, hogy a svéd vonal kérdésében több olyan, a végeredmény szempontjából tisztázatlan kérdés is felmerült, ami alapvetően befolyásolta a dolog végkimenetelét.
@miki78: Így van. nem tudták kirúgni, mert ki kellett volna fizetni, szerződés alapján más munkakörbe helyezték.
Takács nyilatkozatára már akkor is azt mondtam, hogy no comment.
@miki78: Én akkor is jártam a meccsekre, és ha volt ilyen edzésterv, ha nem, a csapat mélyen tudása alatt játszott, helyenként közünk nem volt a meccsekhez. Ellenben úgy rémlik, hogy Spisák kicsit felrázta a társaságot, ami majdnem a bajnoki címébe került a Volánnak...
@check: nem egészen így volt. Volt egy A csapathoz szóló szerződése, 16 hónappal előbb kirúgták. Vagy járt volna neki a pénz, vagy új szerződést kellett volna vele a kötni a juniorokhoz.
Nem így történt.

Ferberről annyit, hogy az akkori svéd felnőtt válogatottban 7 Ferber növendék volt!!! Itt van a foto, amikor kimentek vele néhányan a svéd válogatotthoz.
Biztos szar edző volt akkor...
@check: még szép, hogy jártál meccsre :) meg most is jársz nyilván. De sokan nem járnak, mert akkoriban több néző volt, ha jól emlékszem :/

A történet lényege röviden annyi, hogy a helyi erők nem akarták kiengedni az irányítást a kezük közül. Most a DAB jóval rosszabb, mint az akkori DAC volt. Szerintem ez tény. Sok újvárosi játékos visszamenne azonnal (legyen az a Volánban vagy Franciaországban), ha normális viszonyok lennének a városban.

De ne az legyen már a hibás, akit elutasítottak, hanem azon kell számonkérni a jelenlegi helyzetet, akik ott vannak. Én nem mondom, hogy rossz ez. Azari kihozza a maximumot ebből a gárdából, de lehetett volna jobb! Majd talán lesz, mert a közönség megérdemelné...
@miki78: Nagyon kérlek ne adj a számba olyan szavakat, amiket nem írtam. Nem állítottam, hogy rossz edző (sőt egyesek szerint kifejezetten jó), csak azt, hogy itt nem volt sikeres. Az eltávolításának körülményei pedig a Takács/Kőhalmi párost minősítik, amiről már leírtam mit gondolok.
@check: Akkor ebben egyetértünk :)
csak úgy jött le, mintha ez lenne a véleményed, de akkor elnézést! Ma este meg hajrá nektek is!

Amúgy Kiss Ákost és Magosit Cortina simán behívhatná a VB keretbe! + kár, hogy Misal nem magyar állampolgár.. (hogy a témához is kapcsolódjunk! :) )
@miki78: Szemlyes véleményem alapján, a ti fiatal sorotokkal minimum azonos erőt (de inkább jobbat) képvisel Azari, Galanisz, Kiss Ákos, Magosi és Hegyi is van olyan, mint Jobb. Sajnos Erdélyi Petinek idén nem megy. A légiósainkról általában elmondható, hogy a playoffra nagyon feljavultak (különösen Schneider és Vychodil).
@check: hát a mi fiatal sorunk nagyon ingadozó. Így az Azari, Galanisz, Kiss trio biztosan jobb, mert stabilabban tudnak jól játszani.
Nagy Gergőék akkor játszottak jól idén, amikor bennük volt a tűz és odatették magukat. Sajnos az EBEL-ben sokszor eltűntek... de volt néhány meccs, amit éppen ők hoztak. Most az eddigi két döntőn nem voltak rosszak, illetve ők voltak kevésbé rosszak a Volánban.

Ma nagy csatára számítok és végre sima Volán győzelemre. De az tuti, hogy a DAB néhány játékosa van olyan szinten, mint néhány válogattunk. Sőt, Benk pl. visszafejlődött, ki is került a válogatottból, tehát a Volán sem garancia a válogatottba... egyébként nagyon helyesen!
süti beállítások módosítása