HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

HC Csíkszereda–SC Csíkszereda 5-2

2009.01.31. 20:03 D. Gromov

Az utolsó harmadban nyerte meg az alapszakaszgyőztes a Mol Liga-döntő első mérkőzését, negyven perc után még 2-2 volt az állás. A hivatalos pályaválasztónak volt egy jó formában játszó Mihály Árpádja, a klasszis mesterhármasa elégnek bizonyult a győzelemhez, 5-2. A második összecsapást vasárnap játsszák Csíkszeredában.

181 komment

Címkék: döntő sc csíkszereda hc csíkszereda mol liga

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@naeztaztáneccerértemhejj: figyelj az is eljutott...szerintem mindenkinek joga van annak szurkolni akinek akar...csak az a baj hogy a sportklub meccseken általában nem sikerül a tisztes tábor magába folytsa a dolgokat és az ellenfél mocskolásával is foglalkozik...holott a többi csapatnál nem igazán láttam ilyet...az pedig hogy a gyergyói a katonának szurkol az éppen azért van, mert inkább a katonának, mint annak aki le piros-fehér zoknizik
másik dolgo ami ma kétszer is megtörtént..a két szünet végén...bemondják, hogy megkérik a szurkolókat hogy civilizált módon biztassák csapataikat..erre kik voltak azok akik a bemondót kifütyülték? én úgy hallottam meg láttam, hogy a Vákár Lajosból a híres B-közép..ez kb annyit jelent ha egy ilyet kifütyülsz, hogy nem vagy hajlandó civilizáltan szurkolni
van egy zsenialis otletem a holnapi meccsre a a 2 csapat szurkoloinak : Kiabaljatok egymasnak :"Bohocok Bohocok"
de mind a ket tabor mert ha csak az egyik kiabalja az ugy nem az igazi mert az egeszen azok vagytok
szanalmas
@Muki76: mert te pld?eddig életedben nem láttál hokit és most amint alakult a Hc, rájöttél hogy milyen jó sport és szimpatikus lett a csapat?Én nem azt mondtam hogy basszus miért vannak HC szurkolók,mert az jó a buli miatt,csak hogy kb kikből lettek.
amúgy én személy szerint örvendek hogy csíknak két ilyen csapata van, csak azt sajnálom, hogy ilyenek a szurkolók..amúgy én a HC-SC meccseken semleges vagyok, a többi meccsen a szeredai csapatokkal tartok...ezt csak azért mondom, hogy tisztázzak együkét dolgot, mielőtt valaki félreértené a fenti 2 kommentemet és azt hinné, hogy hc-s vagyok...amúgy az itteni hoki szinte egyáltalán nem hoz lázba, csak a sport iránti szeretetből megyek ki meccsekre, sokkal jobb szívvel megnézek a TVben egy NHL meccset, mintsem azt a kínlódást ami itt folyik
hogyha ti hoki szurkolok vagytok akkor szurkoljon mindenki az kedvenceinek ne a masikat mocskolja
az pedig a marhasag teteje amikor a csapat veztok menedzserek vagy akar egymast kezditek mocskolni hogy ki mikor evet ingyen levest es ki vesz jegyet vagy kinem
ha tenyleg hokiszurkolok vagytok mi a rakert erdekel titeket Kurko o egy menedzser aki jol rosszul de vegzi a munkajat es kessz vagy az hogy ki eszik ngyen levest a HC-s jatekosokkal ez rohej ha a holi erdekelne akkor arrol folyna a vita hogy ki hogy jatszot mi tortent a jegen
szegyeljetek magatokat
@qx92: "ha a holi erdekelne " az hoki akart lenni elnezest elirtam
@qx92: :)) En pedig egy jo zsiros hagymas "deszkaert" szurkolnek csapatnak! =))
Bocs a "barmelyik" kimardat a szurkolnek es a csapatnak kozt;)
@RobiOsz: én megértem ezt is,erről a véleményemet a feljebb leírtam Kazincbarcikainak, én azt probálom itt hangsulyozni, hogy mi itt vagy ott helyszínen összeveszünk, utálunk,fütyülünk mindenkit.Ez szánalmas, ez nem jó, ez nem vezet sehová, ez butaság, ez rossz, hangzottak itt el ezek, de többször nem írom le, ha itt mindnekit elküdünk a p...ba, le ku...any...unk, lebutázunk, jól megmondjuk. Akkor sem lesz változás, higyétek el és szálljatok le a földre.Komolyan, kár a dumáért. Még Gál Sanyi rég bekk volt én meg 10 éves és akkor is offside-t fújtak, mi hangzott? "hotii, hotti, hotii"És akkor csak egy csapat volt. Kis szesz és mindent máskép látsz,szesz meg elfogultság mindig lesz. Azzal most nem nyugtatod le a Sc tábort hogy ez milyen dolog.(kifütyülés)Semmit nem érsz vele.
szerintem zároljuk!
Egyebkent komolyra forditva a szot: Apropo Gal Sanyi.szerintem az o nyilatkozata hiven tukrozi a mai meccset:

"Gál Sándor, a Sportclub edzője: Nagyon nehéz meccs volt, ahogy erre számítani lehetett, a HC sikere megérdemelt. Sajnos a harmadik harmadban mind fizikálisan mind pedig mentálisan visszaestünk, és ezt nagyon jól kihasználta az ellenfél. Remélem, hogy a holnapi meccsre össze tudjuk szedni magunkat, és győzni tudunk."
@qx92: "ha a holi erdekelne " az hoki akart lenni elnezest elirtam
@Joegep: Bocs a "barmelyik" kimardat a szurkolnek es a csapatnak kozt;)

Fiúk,kezdtétek összekavarni a szavakat...és persze a lényeget is,nagyon-nagyon eltértetek a témától.Hagyjuk mára inkább.Holnap beszéljünk többet hokimeccsről és kevesebbet a szurkolókról és klubokról.Én szándékosan nem avatkoztam bele a vitátokba.Szerintem inkább úgy kéne megközeliteni a dolgokat itt mindenkinek,hogy elsősorban a hoki egy sport.Legyünk tehát sportszerűek egymáshoz...
Jó éjt mindenkinek!
Nincsmit vitatkozni,hogy ki erdemelte meg s ki nem,s a klubbvezteok meg palne nem tartoznak most semmilyen szinten a temahoz!!!
@naeztaztáneccerértemhejj: Sem rokonom,sem ismerősöm nincs a HC-nál.És ,hogy miért nem maradtam Clubdrukker?
1.Mert szeredai vagyok.
2.Mert a Clubvezetés semmit nem tett éveken keresztül a drukkerért,magasról leszarta őket.
3.Mert elegem lett néhány nagyon link játékosból,akik jónéhányszor magasból tettek arra,hogy én jó játékot várok tőlük a jégen.
4.Mert nem láttam,hogy valamit tettek volna a Clubnál az utánpótlásért.
5.Az úgynevezett értelmiségi szektor leköpdöste és úton,útfélen mocskolta a HC székely játékosait.

Mostanra persze néhány dolog megváltozott,de nekem már nagyon elegem van Club mítoszból.Ha ne adj' Isten megszűnne a Hc én már akkor se lennék újra Clubdrukker,soha.
@besthc: No jo,akkor leirom helyesen a mondatot,hogy legyen tiszta(magyarazatkent egy kis fricska volt azok fele akik dobaloznak az ingyen levesekkel,meg az ingyen jegyekkel stb),tehat: ... khm...teccik mar erteni?:)
na tessek ! egy kicsit jobban ment ma a hc es itt vannak azok a vagany szurkolok akik eddig azt sem tudtak hova tegyek magukat ! amikor a steauat dongettuk akkor nagy sport club drukkerok voltak most meg hogy egy alternativa kerult egybol elpartoltak ! rosszabbak vagytok mont a romanok gyerekek ! hajra sport club ! orokke sport club !
@naeztaztáneccerértemhejj: hát igen, sajnos ez ellen nem lehet tenni semmit...én személy szerint kussolok a pályán amikor valakit mocskolnak...de az hogy már csíki a csíkit vagy barát a barátot azért lekurvaanyáz mert te a másik csapattal tartasz az már durva...az igazság az hogy a hoki romániában elég hadi lábon áll, és ahelyett hogy mocskoskodjunk egymással össze kellene fogni, és valamit tenni azért hogy ez a sport megmaradjon és továbbra is lehessen meccseket nézni..na de mindegy...sajnos ez mindenkinek már nem fér be a fejében...csak saját magunkat röhögtetjük ezzel
Igaz, hogy más felvezetőben, de ezt olvastam:

milano69 2009.01.31. 15:26:32
Hajrà Sportklub!!!aki igazi Szeredai az a Klubnak drukkol!A Nagyok emlèkère ezt most megnyerjuk ès a tobbit is!!!!!!!!!!!!!

Na, elég sok szeredai nem a Clubnak drukkolt! Egyébként, kinek vagy kinek nem az emlékére, de csak így tovább "a többit is!!!!!!!!!!!!!"
@Joegep: Bocsi fiúk,én nem sértésnek szántam.
@Muki76: Ertem,Muki,de akkor toled is elvarhato,hogy ne sulyedj le arra a szintre amiert megorroltal a Sportclubosokra,nem? Most lehet,hogy tevedek,de ezelott par hettel egy DAC-NZ meccset kozvetitett a Dab honlapja s ott egy bizonyos Muki nagyon mocskolta a Klubbosokat,javits ki ha tevedek?
@Joegep: Hoppá! Nem ingyen jegy hanem ingyen bérlet! Nagycsaládos, direkt potyázni szerető SC szurkolóknak! Ezt fenntartom és ha egyáltalán érdekel akkor be is bizonyítom neked! Úgyhogy tessék már ne "dobálózni"!
@Joegep: Bocs,de én nem néztem azt a meccset,ott valaki más ténykedhetett.
Bírom a sok k....
Hat ma a hires SC ha igy tetszik nem nyert,de nyerhet. Az egyik nagy HCs szponzor,ha nem a fo,nagyon mutogatta a kozepso ujjat,es elvagom a nyakad,nem felre ertheto celzasok voltak ezek,es persze bandaja.Na ez szegyen. Amugy hc MA JOBB VOLT,EHHEZ KETSEG NEM FER.Errol ennyit,es remelem holnapra ossze szedjuk magunkat es 1-1 lessz holnap este a parharc allasa.Es a drukkolas sem volt rossz,nem ertem miert hivta fel a figyelmet a ,,showgirl,,,csak nem azert mert a klubbos szurkolok lelemenyesebek voltak mind a hc szurkolok.Gondolom ezt nem az ujjabol szippantotta a holgyemeny,talan valaki(k) sugalta(k).Na ez nem volt sportszeru.AKKOR MI A JELSZO?NEKED EZUST VALO KURKO.Hogy ne irjak csunyakat,de ha lehet abbol is csak kanal.
@vula2005: Muszaly beleszolnom...A Steaua utoljara a HC-t a tavalyi roman alapszakaszban verte meg es a Club ha nem csal emlekezetem 2-er is alulmaradt a Stelivel szemben.Tehat ne gyere a nagy steli dongetessel mert en amig a HC nem volt 1 meccsre sem jartam ki.Hogy miert nem es miert most?Pont azert amit ma is latthattunk Hozotol.Nem tudok egy olyan jatekkal azonosulni ahol nehany jatekos figyelmen kivul hagya az eszszeruseget es a legnehezebb pillanatokban hagyja cserben csapatat.Ezt tette mindig is Hozo es a regi idokben is sok meccs ment el eppen miatta.Ma megint hozta a formajat de most mar nem zavart hanem csak mosolyogtam rajta.
@Muki76: Akkor bocs...ezzennel megkovetlek,annak az egyennek is Muki volt a nickje s nagyon provokolhatnekja volt,HC-SC temaban...de ha nem te voltal,akkor megegyszer bocs

@gabrielli: Nem ez a lenyeg,hanem az,hogy kit erdekel,mert aki szurkolni ment azt biztos,hogy nem...
@vula2005: Frusztralt vagy haver . . .
@szekely gobe: Nemsokára felkerül a videoösszefoglaló a meccsről ide a blogra! Jó borozást!
Csak hogy a meccsrol is szo essen...

Jo meccs volt. Ilyen kell legyen egy donto.
A HC jol kihasznalta az emberelonyoket mig az SC egyszer sem tudott elni veluk. Mihaly A egy klasszissal a mezony fole emelkedik, akarcsak Wallenberg.

Szamomra negativumok:

1.) Miert nem fogtak kezet meccs vegen egymassal a csapatok?
2.) A szekely himnuszt a birok a HC jatekosaival egyutt "enekeltek", miert nem volt jelen egyetlen SC jatekos sem?
3.) Miert nem orulnek a csikiak annak, hogy a jegkorongjuk sokat fejlodott miota ket csapatuk van (azota hazi rangadok lettek a dontok) mi ertelme egymast szidni, Miert nem kozositi ki a szurkolotabor a sajat tagjai kozul az ilyen elemeket?
4.) Hogy lehet valakit kirakni ket percre akasztasert es vele egyutt a masikat szimulalasert? Ha volt akasztas, akkor nem szimulalt a masik, ha meg nem volt akasztas, akkor a masikat ki kell rakni szimulalasert, de ez igy egyutt szamomra egy erthetetlen biroi dontes volt...
5.) Ki nyeri a MOL liga dontojet? - CSIKSZEREDA(sajnos, mivel en nem csiki vagyok).
@Joegep: De mint kommentező, látom, te is felfigyeltél ezekre. Apropo, te voltál ma a meccsen? Vagy foteldrukkerként itt kiosztasz mindenkienk?
@vula2005: rosszabbak lettunk mind a romanok...?en szemely szerint azert lettem Hc drukker mert tele van a hocipom a Sc vezetosegevel,nem akarok olyan vezetoseggel vegyulni akinel az Onimadas fontosabb mindennel es ha tehetne a sajat autojaval akar a csarnokban is behajtana es ismerjuk el hogy O neki van roman felesege es egy vegyes roman-magyar gyereke...
@cshoky: Én csak az elsőre adnék neked választ.Azért nem fogtak meccs végén kezet egymással a játékosok,mert igy van az új szabályzatban.A playoff-on csak az utolsó,döntő meccs után fog kezet a két csapat.
@Joegep: Mi mást mondott volna, ezt itt kint Pesten a budiban(mert csak ott volt jól jel)is lehetett látni.Sajnos igaza van.De nem adjuk fel, Hajrá Club!
@Joegep: Apropo, aki szurkolni ment...
Meccsközben látom itt javában produkáltad magad. Már egyszer megbeszéltük, te Szereda drukker vagy, igazságot teszel két csőcselék (az alkoholista és a gerinctelen, ha emlékezetem nem csal) között. Akkor teccé má kimenni a hokimeccsre, vagy szépen olvasgatni és ne beszó'ni, jójé!
@gabrielli: Ha par szaz kilometerre vagy otthonodtol fizikailag nincs lehetoseged eloben nezni a meccset ezt ugye te is belatod? De amikor tehetem ott vagyok lehetoseg szerint vagy a HC vagy az Sc meccsein,de nem ertem mit akarsz ezzel mondani,hogy felfigyeltem,meg hogy kioktalak,ezekszerint igazam van?
@besthc: koszi, ez igy mar ertheto.
Nem kioktatsz, hanem kiosztasz! Hogy igazad volna..., beszélj arról a meccsről, ahol jelen voltál.
@LBogár: Udv . . . lattad a meccset? Jo kis meccs volt ma nekunk jott ki jobban a lepes . . . veletek mi van? Mar aggodom ertetek :) ketszer is kikaptatok
@RobiOsz: Jogos az összefogás, de azt ne a szúrkolóktól várd, főleg az olyanoktól.Ahhoz kell egy komoyl szövetség, komoly szakemberek, edzők, perspektíva, állami pénz, hokipáylák,és rengeteg gyerek,akiket ksikorukba is szakik képeznek és nem kimult hokisok, de ez más téma.
Én mindig optimista vagyok, de ebbe a szurkolói összefogásba nyugodj bele,kiszűrni a bunkót meg nehéz, mert félnek az emberek, a fiatalok, és megy a hülye után.
@gabrielli: Ejh,lassan elobujik a nagyokos beloled megint...szanalmas vagy :)) Ha lehet nem sulyedek a szintedre,foloslegesen provokalsz!;)
@szekely gobe: Igen, láttam, jó meccs volt, akár 2x ennyi gól is lehetett volna mindkét oldalon, sok helyzet volt! Mihály Árpád 2. gólja élményszámba ment, azt visszanéztem már párszor :) Miattunk nem kell aggódni, holnap már nyerünk :) (remélem... :) )
@gabrielli: Oooo bocsass meg,kedves fovezerszurkolodrukker ur:) most kaptam a hirt,hogy te ott szulettel a Vakarban,kerlek javits ki engem,aki meg azt sem tudom,hogy hol van a jegpalya(talan a Tudorban,vagy Kalasz?),tevedtem valamiben a meccsel kapcsolatban?
Kezdnek eloszlani a ketsegeim,hogy te melyik bizonyos reteghez tartozol,draga "baratom",meg is erdemled magad:)) Gyujts meg harom tarsat magadnak s kiabaljatok egymasnak az elobb mar leirt "bohocok"-at=))
@Iblisz: muszáj drága!nem muszály, van baj elég:)))
A merkozessel kapcsolatosan, nekem is lenne kerdesem. 43:33 -kor Hozo es Petres ugymond "akaszkodott" egymasnak, lokdodtek egymast, amit a birok buntettek is. Petres 2 perc es Hozo 2+2 perc mindkettot durva jatekert. Miert volt kulonbozo a buntetes ido??
@Joegep: Barátom,nem akarok vitázni itt se veled,se mással,de megkérlek,ha lehetséges,ne kategorizáld,ne általánosits,ne tedd rétegekbe,ne kritizáld a HC szurkolóit.
Ez nagyon nem tetszik nekem,főleg ha olyan embertől jön,aki csiki,de nincs idehaza és nem tudhatja a jelenlegi szurkolók közti helyzetet.
@mik vogymuk: Azert ti is mutogattatok rendesen :) persze csak 1-2-ig

@szekely gobe: Nem gond,mutogassanak.
Csak mi nyerjünk ismét,mint ma.:)
Mert ha elnyerünk mindent előlük,majd maguk közt fognak mutogatni.
elnezest, de en nem lattam SC szponzort mutogatni, ellenben HC-s mar sokszor, FOLEG A KOZEPSO UJJAT, javitsatok ki, ha nem igaz
@szekely gobe: ez oda vissza van, éppen ezért nem értem hogy utána miért vonja felelősségre egyik a másikat.A közvetítésben mindkét oldalról láttam ilyet, de természetesnek vettem.
HC-st, termeszetesen
ennyit a csocselekrol, es a HC-s kulturalt szurkolasrol
@sisti: azert mert Hozo utott is... persze csak miutan latta, hogy Petres 2 fejjel kisebb nala...
@naeztaztáneccerértemhejj: Senki senkit nem vont felelossegre csak a megszokott stilusban elmondjuk hogy ki mit latott a meccsen :)
@aszpirin: En sem lattam HC-s tamogatot (nalatok ezt szponzornak hivjak) mutogatni, tudod, ilyenkor mindenki csak azt lat amit akar...
@aszpirin: Van szabaly arra hogy a szponzor nem integethet? :) vagy ez is a ti levedett eszkozotok? pereld be oket
@aszpirin: ...es kerjel papirt 8 napon tul torteno gyogyulasrol...:))
dehogynem, minden "TAMOGATO" integethet, csak ez ot minositi, es ne hasonlitgassuk ot ossze jegyet vasarlo SC szurkolokkal
es ilyen kommentekkel
@aszpirin:ma nagy mazlid volt hogy nem kaptal egy 8 napra szolo sallert,figyelj baratocskam ma ezt az eredmenyt beszoptatok de azert legyel nagyon resen mert bajban vagy a HN-ben kozolt cikkedert...olyan jo dolog a Hc gyozelemre inni...mindorokke HC! :)
@aszpirin: ...akar hogy is faj de Pire a sztar...ezt holnap mennyiert enekelned TE kis sunyi bertolnok..? :)
Gyerekek az SC-HC ellentét ugyanaz mint mondjuk a Fradi-Stars, Vidi-Gázszer vagy Milan-Inter(ezek mondjuk foci) az ember már csak ilyen.
Megtudtam, hogy a nagy vizen túl USA, Kanadában azért nem anyáznak a szurkolók, mert törvény bünteti.Ez vicc, de igaz:-)
Jó kis mecs volt, bár az eredmény nem az igazi....
A fórumozók közül sokan ott voltak a meccsen, a hcsektől kérdem, az SC kétszer durvább, szabálytalanabb volt mint mi, vagy sem?

Amúgy az összkép alapján egy Mihállyal jobb volt a HC, ez az első alkalom, amikor a hc jobb volt a jégen mint mi....
@naeztaztáneccerértemhejj: hat az elso a aki tenyleg aktiv az Wallenberg de szerintem 1-2 even belul fog tavozni es Kozuch aki nemsokara ki fog oregedni mert 1971.11.13 szuletett tehat iden novemberben lesz 38 eves sokaig mar o se birja nelkuluk a csapat egy nagy 0 lenne ! Ki van az egesz csapat oregedve , hianyzik egy generacio a 20-30 evesek , ezek a HC-ban vannak ! egy par mulva mar megint fel fog erosodni de most akarhogy mondjuk GYENGEK !
@cshoky: abban az 5 kerdesben vagy olyansmiben abszolut igazad van ! Szerintem ezzel a Klubosok leszerepeltek a kozonseguk elott ! S ha egyszer aSteauasokkal kezet tudnak fogni akkor a veluk egy varosban elokkel miert nem ??
Hat igen de csak azert marad mert kap egy oriasi fizetest !
@@Boy@: Ere a kerdesre mar megvolt adva a valasz.Nezz utana.
Remelem ma mi unnepelunk.Es mi borozunk a Kutyaba.
@@Boy@: óriási helyett orálist olvastam. :)
Hajra SPORT KLUB!!!! Egy csata elment de a haborunak nincs vege!!!
Nagyon szep volt a tegnapi meccs ,remelem hogy a mai is az lesz. HAJRA HC!!!
@defó: oralisan fizetik a jatekosokat :))) ennyire azert nem szegeny a csapat :)))
@csoka 78: azert meg a 2 es a 4 es kerdesek valaszai nagyon erdekelnenek...
@besthc: Nem a HC-s szurkolokat kategorizaltam,hanem altalaban a csiki szurkolokat,de azert engedd meg nekem,hogy a velemenyem mondjam el,mert hidd el tisztaban vagyok a kialakult helyzettel,mert kozbe azert hazajarok s beszelek az emberekkel,s nem csak azokkal az "alattomos" es "sunyi" klubbosokkal,sot akkor meg otthon voltam,amikor ez az egesz elindult...
@cshoky: A 2-os valaszra csak annyit fuzok hozza,hogy inteligencia kerdese.A 4-hez pedig biroi tevedes.Ezzel en se ertek egyet
De inkabb koncentraljunk a mai meccsre ea hadjuk,hogy dontsek el a fiuk a jegen,hogy ki a jobb,szebb es ugyesebb.Mi meg szurkoljunk nekik.Ki-ki a maga csapatanak.hajra SC
tegnap vesztettunk de ma nyerunk !
@naeztaztáneccerértemhejj: Szerintem a velemenyet csak nyilvanossagra hozhatja erdely.Vagy tevedek?Nem errol szol ez az oldal?
@csoka 78: drága, nem baj ha mi így kívánunk jó reggelt egymásnak? :))))
@naeztaztáneccerértemhejj: Nem-nem baj.Nem tudhattam,hogy ti igy szoktatok koszoni.Megegyszer bocsi!
Nem értem hogyan fajulhattak eddig a dolgok? A mai nap a Csiki hoki legszebb napja kellene legyen... Csiki házi döntő a közös román magyar bajnokságban? Steu meg a hatodik!!! 10 evvel ezelőtt sokan fel veséjüket adtak volna hogy ezt megérjék:) Biztos hogy mind a két táborban vannak kulturálatlan emberek de ezeket háttérbe kell szorítani, nem szabad hagyni hogy egy ket nyocosztalyost legyen a hangado... Szerintem a HC jatektudasban elobbre van de meg minden nyitott
@á mint álámér: Igy van ezzel en is egyetertek.Sajnos mindket felrol eliteljuk egymast egy vagy ket emberert.De ez nem katonasag,hogy mindenki egyert es egy mindenkiert.
Fiuk mar fenn van a video a tegnapi meccsrol.Aki esetleg nem latta.
@csoka 78: hello hajra sport club
@á mint álámér: játéktudásban nem hinném, esetleg fizikailag jobban bírják a strapát, na meg van egy Piréjük, aki a tegnap megvert minket, le a kalappal elötte,hátha ma nem lesz formában, amit nehezen hiszek
@rokus: Hello.Hajra Sport Club.
@naeztaztáneccerértemhejj: az Scnek pedig van egy Wallenbergje es egy Ramstadtja akik ketten ha jo napjuk szintugy eltudnak donteni egy meccset.....
szoval gyozzon a jobbik :) kar hogy nem tudom nezni... :((
@rokus: Fenn van a video a tegnapi meccsrol.erdemes megnezni.
megneztem es nagyon jo ok voltak jobbak de akkor is csak a sportclub
@defó: Meglatjuk, hogy mit csinal a "nagy" Jolan Csikban, februar vegen. Akkor majd megtudjuk, hogy mennyit fejlodott a csiki hoki. Addig ne feszegessuk a kerdest.
@cshoky: A 4. kerdesedre a valasz. Igen, akasztas volt, de erre nem kell rajatszani ugy ahogy Zablu tette, nem eloszor a meccsen. Ezeket a ronda dolgokat a Steauanal tanulta. Ott ugyanis edzesen tanitjak a szimulalast.
@á mint álámér: Hat nekem mindenkepp nagy unnep, ugy ahogy sok csiki szurkolonak is. A szurkolok kozotti rivalizacio meg termeszetes, ez belugy. Ebbol a rivalizaciobol szuletett ket ilyen csodalatos csapat. Regen amikor meg nagy puszipajtasok voltak a Haladassal akkor olyan is volt a masodik csapat.
AKARHOGY IS FAJ, SZEREDA A SZTAR!!
süti beállítások módosítása