HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Az Újpest a Dab.Doclertől is kikapott

2009.01.30. 22:07 D. Gromov

Az UTE helyszíni emberünk szerint az első harmadban ott folytatta a Dab.Docler ellen, ahol a Ferencvárossal szemben abbahagyta. A lila-fehérek később ugyan magukhoz tértek, de ez csak rengeteg kihagyott helyzethez volt elég. A Ferencváros lendülete viszont nem tartott ki, büntetőkkel bukott Miskolcon. Az NZ-Stars nyert Fehérváron.

Nagyon könnyű dolguk a káposztásmegyerieknek sem volt, igaz, a második harmadban beindultak, Gröschl Tamás két góljával megnyugtató előnyre tettek szert. Ehhez Sille Tamás tett hozzá még egyet a harmadik felvonás közepén, utána nem sokkal azonban az Alba Volán-farm szépített. Kangyal Balázs ismét betalált, az utolsó gólt azonban megint csak a hazai fiatalok szerezték Fekti révén, így lett 2-4 a vége.

A miskolciak újfent szoros mérkőzést játszottak a Ferencvárossal. Előbb a zöld-fehérek kerültek előnybe, aztán a Jegesmedvék, de megint egál következett, 2-2-nél jött a hosszabbítás, ott gól nem esett, csak két végleges fegyelmi. A meccs érdekessége, hogy miskolci részről a két rutinos szlovák játékos talált, Foltin és Franc egy-egy mezőnygólt szerzett, előbbi egy gólpasszt, utóbbi egy győztes büntetőt vállalt még, 3-2.

A nap randadóját Újpesten játszották, a gödörbe keveredett újpestiek a feltámadott Dab.Doclert fogadták, kicsit izgatottan. És a hazaiak rossz szériája folytatódott, az első harmadot 3-0-val tették el az Acélbikák. Mindenképp öröm, hogy Magosi Bálint is gólt ütött. Tudósítónk szerint a második és a harmadik felvonásban már felébredtek a lilák, de hiába támadtak élénken, szinte minden helyzetüket kihagyták, Kettő kivételével, 2-4.

OB I ., 2008/2009, középszakasz

h
csapat m gy hgy hv v g p
1
Újpesti TE 3 1 0 1 1 11-13 13
2
Dab.Docler 3 3 0 0 0 14-7 12
3
NZ Stars 2 2 0 0 0 9-3 12
4
Ferencvárosi TC
4 1 1 1 1 13-14 6
5
Miskolci Jegesmedvék
4 1 0 2 16-16 5
6 Alba Volán SC 4 0 0 0 4 10-20 0

71 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Remélem eljön már az az idő, mikor minden csapat úgy jön ide Miskolcra, hogy "na ez nem lesz egyszerű" :)

Az új kapusunk nagyon jó amúgy!
Frissen Megyeri útról:

Valamiért mindig sikerül egy gólt lefilmeznem, most az 1:3-as lila gólt (Hüffner lőtte)
www.indavideo.hu/video/UTE__DAB_-_13-as_szepites_20090130

Első harmadban siralmasan játszott az Újpest, az Újváros szinte azt csinált amit akart (második találat marha nagy szóló volt, ezt el kell ismerni). Nemcak sem volt jó passzban.

A szünet jót tett, ugyanis végre felébredtünk, de képtelenek voltak begyötörni. Bikák okosan tartották az eredményt, nem igazán csináltak semmit.

Nagyon kár azért az első harmadért...
4 vesztes meccs egymás után, gyakorlatilag több mint egy hónapja az UTE rémes formában van. Még a nyertes meccseken is. Kéne egy ébresztő
Pék Úr !!! Mondjon le,hogy lehet hogy 2 sorozunk már meccsek óta,a játékosok fáradtak,ólomllábakon járnak,mit csinál edzésen velük ???????
Minden csapat életében vannak hullámvölgyek, de nem mindegy mikor. Ute nagyon rosszkor került kissé leszálló ágba,még a végén úgy járnak, mint a dab tavaly.Elveszthetik a nagy előnyüket,és így előbb találkozhatnak a volánnal,mint szerették volna...és az álmos könyv szerint ez nem jó jel
Nagyon elkeseritő, valami nincs rendben szakmai szempontból.Edzői hiba két sor kevés egy mérközéshez és a forma időzitéssel is hadilábon állunk.ÉBRESZTŐ kárba mehet az egész szezon ha jól emlékszem ugyan az történik mint az elmúlt két szezonban.PÉK úr ne okozon csalodást!
KCs!
A Volán honlapon a mai cikk végén nem jó az UTE-DAB helyszíne, eredménye: www.albavolanhockey.hu/index.php?pg=news_1_1870
Sajnos úgy tűnik - idézek -, "lefőtt nálunk a kávé".
Sajnos Ince is ölelgette Jánosit...
kicsit unalmas már ez a jó viszony...
a másik oldalon meg a "mivan nemlátsz" -ért 10 percet adtak... elszomorító.
Aztán ami elszomorítóbb volt , az Jánosi apuka nyilatkozata az ország összes szurkolójáról,akik nincsenek is, mert egy csapattal sem megy senki...
a szerinte utazó majmokról (szlovák légiósok, de az összes!! még a saját oroszait is ide sorolta...)bár most savanyú volt a káposzta, mert ma a "két utazó" is betalált a fradi kapuba...

a fradi szurkolókról, akik a világ elitje.... aha... akik mind eltüntették a zöld-fehér szerkót amikor kifelé mentek a csarnokból... sőt az egyik még helyi színbe is öltözött, nehogy megtalálják. mert meccsközben persze ment a mutogatás....
aztán azt sem fogom érteni sosem (én mezei hokiszurkoló) mi a fenének kell politikai rigmusokat is kántálni...??? ezek az elitek???
Pénzt dobálni a jégre, rázni a plexit folyamatosan, biztos ezt is az elitképzőben tanítják....

Nem mondom, bátor cselekedet eljönni egy idegen városba és felvállalni a csapat buzdítását.... csak akkor a végén is szeretni kell még a csapatot, nem piros-fehérbe bújva kisomfordálni...


Aztán a meccsvégi csokidobálás "szimpatikus" fradi reakciója....
az egyik játékos tiszta erőből ütővel a palánkhoz ütötte a Maciknak dobott csokit... - sajnos nem láttam a mezszámát - megdicsérném érte személyesen... (de úgy, hogy rögtön kapnék itt vagy két hét féket:))
aztán a kimutogató játékosok... vezetők...

Saját fülemmel halva amint megdicsérik, éltetik Rentz-et, aki szétverte az egyik finn fejét... szó szerint felnyitotta... ez fradi nevelés???
gratulálok!

sajnos tényleg azt a következtetést kell levonnom, hogy ezek istennek képzelik magukat.....

de hála pont Neki, NEM AZOK!
(max ha Ő férfi akkor a teste közepén lengedező szerszám nevét kaphatják meg...)


visszafogtam magam... igazából már elszállt a dühöm amit a meccs végén éreztem, ha akkor írok, már ki lennék tiltva.
A Volán honlap szerkesztöinek köszönjük az U.T.E-vel szembeni szimpátiát, de sajnos Újpesten a Dunaújváros nyert 4-2-re.De az is lehet hogy a visszavágot elölegezte meg a tisztelt szerkesztő. KÖSZÖNJÜK Reagálnék az evo9 hozászolásra Ne emészd magad kár az egészségedért a zöld-fehérek-nél ilyenek egyesek nagyszájú de beszari társaság vannak kivételek is.A Jánosi apuka már rég nem normális és tudod a BÉNÁT NEM ILLIK GUNYOLNI máskülünben igazad van.
@guriga uram jr.: A jövő csapatát épitjük PÉK ÚR többször kihangsulyozta, Újpesti fiatalok beépitése a cél a vezetök eszik a komoly szakmailag kifogásolhatatlan szavait.Azt nem akarják észre venni hogy a tények mást mutatnak néha látni VIRÁG CSABÁT meg HAJEK MÁRKOT ami nem érdem hanem a szabály csak erre ad lehetöséget.A HETLERT meg BORBÁST nem sorolnám a fiatalok közé,máskülönben szintén az edzök nyilatkozták VÁRAKOZÁSON FELÜL nyujtottunk,semmi gond csak igy tovább.A magyar játékosók mezein nem mindenkinek fontos a nevének a feliratozása de az ukráné az egyből meg lett,furcsa felfogás.A remek kiírás értelmében az alap szakasz nem sokat ér,most a második körben kellene első vagy legalább a második helyen végezni ha nem sikerülne jobb az ötödik hely akkor marad remény a döntöbe jutásra mivel talán SIKORCIN is felépül.Sók sikert a csapatnak HAJRÁ ÚJPEST
Nyugalom, lila urak. Most kétszer nem jött ki a lépés, de még semmi sincs veszve. Az olimpiai selejtező miatt lesz egy hosszabb szünet, az alatt össze lehet szedni a csapatot - remélem, egy-két nap pihenés is belefér majd.
Aztán, felfrissülve, elhozzuk a három pontot Erzsébetről és Újvárosból, és visszaáll a világ rendje.:)
@evo9: Sajnos a Fradi tábor nem nőtte ki az általános huliganizmusát... miért kell ilyen dolgokat "bevinni" egy sporteseményre? Kis ország vagyunk, egyre kisebb sportélettel.Még is minden városnak vagy csapatnak kell hogy legyen "ellensége"?! Meg kellene változnia valaminek a szurkolókat, a szurkolást illetően is. Sajnos Mi magyarok mindig ellenséget keresünk, és nemcsak a sportéletben... Nincs összetartás, összetartozás.
Sajnos Miskolcra nem utaztam ki,szóval nem láttam a dolgokat.... mindenesetre szomorú vagyok,hogy ez történt, de ez nem általános ,hogy mindenki huligán lenne,az igaz,hogy nem lenne helye a politikai maszlagoknak a pálya körül,mert nem tartozik hozzá a csapat buzdításához.

A játékos reakciója a csokis esetnél meg sztem érthető,de elítélendő.Itt arra gondolok,hogy egy újpest verés után biztos itt is kiakarták hozni magukból a maximumot és nyerni szerettek volna a közönségért és azért ,hogy közelebb kerüljenek a stars és a dabhoz.És biztos idegesíti őket ,hogy miskolcon nem megy a csapatnak...Kár az elvesztett pontokért ,de ugyan ott állna a fradi ahol most,mert a dabot és a stars el kell verniük ,ha első 3-ban akarnak lenni a középszakasz végére. Kár ,hogy így lett vége ,de nem minden fradista ilyen ,ahogy leírtátok.
Én nem látom olyan katasztrófálsan az újpest helyzetét. Tegnap semmi sem akart összejönni nekik, hatalmas, üreskapus helyzeteket hagytak ki. Bertáék sora viszont jól ment. Úgy látszik Sikorcin nélkül az első sor méregfogát is kihúzták.

Mondju tegnap nálunk is rengeteg volt a hiányzó, így újra csak 3 soroztunk. És Holló újra védő volt, pedig a tegnapi meccsig ő volt a legeredményesebb játékosunk :)

Holnap megveritek a Starst és akkor csatázhatunk egyet az első helyért :)
A Fradi-szurkolók egyik véleményes alakítása a káposztásmegyeri "szlovákozás" volt. Mint kiderült egy másnapi foci(!)-meccs apropóján került a csizma az asztalra, én pedig jóhiszeműen azt hittem, hogy csak eltévedtek a gyerekek:)
szerintem sincs semmi különösebb gond Újpesten. Most kicsit leültek, mint az iszap, de nem tart örökké, voltak nekünk is mélypontjaink, aztán elmúltak. Kicsit mintha túl nagy hangsúly lett volna az alapszakaszon és a játékosok fásulni látszanának, ami egy idő után természetszerűleg görcsbe megy át.
Az mondjuk jól látható, hogy a Sikorcin nélküli szlovák sor nem zavar sok vizet, így viszont egysoros lett a csapat. Inkább erre keressék a megoldást, mert hosszabb távon - amíg Sikorcin sérült - meg lehet fizetni az árát az egysorozásnak.
Egyetértek Olival, kezdhetnétek a felemelkedést holnap egy Stars-veréssel.
A mélypont egy hónap,utána jön a felfelé ivelés ott leszünk az 1-2 hely valamelyikén,az edzők dolga kapják össze a csapatott SIKIT hadrendbe kell állitani. Hajrá Újpesti jégkorongozok.
Gyerünk,aztán a volán úgyis legyaláz mindenkit!! Hajrá volán!!!
Hajrá IV. kerület, sok volt a mérkőzés, vasárnap megint derbi a stars ellen, sajnos pont a hazai találkozókat játszuk fáradtan, na majd jövő héten rendbe lehet, kell, hozni a sorokat, pénteken Alba (nem félválról venni), vasárnap meg a két nzstars mérkőzésen talán nem fitt fradi ellen idegenben van keresnivaló. Menni fog ez.
@evo9:
Incze velünk lenne? Na ne...

Ki kérem magamnak, hogy meghunyászkodó, gerinctelen csürhének állíts be minket. Senki nem oldalgott el, senki nem rejte el hovatartozását. Én Ferencváros felíratú táskával, zöld-fehér sapkával mentem ki. Másnak meg pont piros-fehér kabátja van. És ha annyira el akartunk volna sunnyogni, nem maradunk lent egész éjszaka...
Pénzdobálás a jégre? Részünkről ilyen biztosan nem történt.
Mutogatás, kiabálás. Az volt. Részetekről is. Név nélkül ráadásul a Ti egyik játékosotok kezdett el nekünk kimagyarázni, úgy, hogy hozzá sem szóltunk. Ez korrekt? Az korrekt, hogy lány létemre egyedül végigmegyek köztetek és alpáribbnál alpáribb dolgokat vágtok a fejemhez?
Ne próbáljuk már meg mindig minden csapat szurkolóit felmenteni minden alól, miközben a Ferencváros szurkolóit folyamatosan besározzuk.
Nem, nem vagyunk angyalok. Ahogy senki sem az. De mi, jégkorongra járók SOHA(!!!) nem kezdtük el egyik csapat szurkolóit sem szídni, dobálni, leköpni (hopp, ezeket pont mi kaptuk múltkor, pont Miskolcon...), amíg ők nem kezdtek el minket becsmérelni.
Rentz éltetése: mindegyik csapat mindegyik játékosának ez a reakciója egy verekedés után... Ne dimenzionáljuk túl.

Sajnálom, hogy nem sikerült megnyernünk tegnap a mérkőzést, izgalmas meccs volt.
Végre egy kint lévő Fradista beszámolója,így már tisztább a kép.
Vasárnap a srácoknak el kell verniük a dabot.Azon filóztam ,Szafonov ha felépül végre akkor melyik légiós helyett férhet be... mert Kurej és Parifejev kihagyhatatlan.Fegyasevet nem hiszem ,h kihagyná Pindák, Davis és Kovsov ellenébe férhet be,de Davis gólt lőtt a Miskolcnak,míg Szlava meg az uténak vágott egyet...nehéz szülés lesz sztem, vki tudja ,h Kiss mikor jöhet vissza mert nagyon kellene a csapatba !
@Fradi-Mate: Most végre lehet válogatni.
Kocka elvileg hamarosan visszatérhet.
Érdekes annyi mutogatást kaptam hogy meccs után senki nem várt meg minket hogy elégtételt vegyen,ha a te játékosod verekszik te nem állsz ki érte???Mindenki a sajátját védi,pénzt ki dobott a jégre tőlünk elárulom senki.Senki nem huligánkodott lementünk és nagyot szurkoltunk a mieinkért ha ez téged zavar hát sajnálom nekünk ez az életünk,A miskolcnak grat a győzelemért,Hajrá Fradi
KrisztiFTC!

Arról nem tudok nyilatkozni, hogy miket vágtak a fejedhez, de ha jól emlékszem, akkor volt egy lány a fradiszurkolók között, aki egyfolytában a plexit verte. Nem tudod ki volt az véletlenül? Azt hiszem itt a vitát le is zárhatjuk. Mi sem voltunk szentek, de ti sem!
A másik pedig, hogy Inczének sajnos nagyon rossz volt a látása a meccsen, és elég feltűnően fújkált és nem a maciknak. Ha mi reklamálunk valamiért egyből 10 perc, ez persze rátok ismét nem vonatkozott.
Abban viszont egyetértek veled, hogy tényleg izgalmas meccs volt. Mostanában a Miskolc-Fradi mindig nagy derbi, színvonalas játékkal és sok szurkolóval. Részetekről is!
@Fradi-Mate: Nevezzetek hatot, mostanában úgy sem számít... :(
@voscsy:
Drukkoltam, a meccs hevében megesik az ilyen. :-)))
És nem mondtam, hogy szentek vagyunk. Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy nem vagyunk rosszabbak se nálatok, se másnál.

Incze meg egy igazi hülye, akinek már rég visza kellett volna vonulnia.

Tetszenek ezek a meccsek, de egyszer nyerhetnénk már mi is;-)
Az is megesik a meccs hevében, hogy az ember az ellenfél szurkolóit osztja, ugyanugy, ahogy a bírót is...
Az, hogy a Ferencváros szurkolói a másik csapat szurkolóit soha nem szidja, na ez azért nem egészen így van, szóval azért ne essünk már ilyen túlzásokba. Nem tudom melyik meccsen dobáltak titeket, ill.köptek le, én személyesen ott voltam eddig, és nem igazán tapasztaltam ezt, hogy titeket dobálnak, stb.
Viszont arra tisztán emlékszem, hogy azért volt néhány oylan meccs, ahol a jég felett mentek a szidalmazások, és ez nem csak egy oldalú volt, mert ti sem volatatok lusták osztani minket.
Ezzel csak arra szeretnék rávilágítani, hogy az nem teljesen igaz, hogy ti semmit, de semmit nem kiabáltok, stb...
és még egy gondolat a beszólogotásokhoz:
Az IGAZSÁG MINDIG MINDENKINEK NAGYON FÁJ....mindenki értse úgy, ahogy akarja.
Szal igazából hülyeségeken vitatkozunk nagyon jó hangulat volt kiélezett meccs és a végén ti nyertetek ennyi
Hol is írtam, hogy mi soha nem szídunk senkit?
Azt írtam, hogy addig nem, amíg minket nem kezdenek el.
A TV-s meccs volt, aminek a végén egyik társunkat leköpte tőletek valaki.
De nem kell ezen ennyit lovagolni. A meccs az meccs, amihoz hozzátartoznak bizonyos dolgok. Nem kell felfújjni.
Csak a tisztánlátás végett írtam. De felesleges a semmiről tovább beszélni.
@KrisztiFTC: Abban egyedüliek vagytok, hogy egyedül ti gúnyolódtatok Szilassy sérülésén, a többiek inkább jókívánságukat fejezték ki.
@KrisztiFTC:
Azért legyünk már reálisak!
El sem kezdődik a meccs csak bevonultak a csapatok, még nem történik semmi...
Első buli, ott van Cop, rögtön elkezdi osztani az egyetlen lány, aki lent volt közületek.

Onnantól kezdve semmi mással nem foglalkoztatok, csak osztottátok a szlovákjainkat, bár a srácok elég ütős választ adtak nektek, de egy idő után én is meguntam volna. ;)

Szóval a tisztánlátás végett, ezt is hozzá kell tenni.

Azt is hozzá kell tenni, hogy a rendezők kb. 3-szor mentek le és szóltak rád, hogy ne rángasd a palánkot, mert nem azért van.

Szóval a tisztánlátás végett, ne feledkezz meg bizonyos dolgokról. ;)
Ha nem kell annyira felfújni, akkor mért kell emlegetni, hogy ennek-annak lehordtak, meg ilyen-olyan köpködések voltak ekkor meg akkor?
Tehát akkor te is a "semmiről" beszéltél/ írtál?
Egyébként tényleg felesleges, ezt folytatni, mert ez újra és újra meg fog majd ismétlődni...ezek a dolgok soha nem fognak egy meccsről hiányozni.
Ennek értelmében felesleges panaszkodni is.
szerintem ezzel ezt a "vitát" le is lehet zárni.
Egy történetet mesélnék el a tegnapi UTE-DAB meccsről. Mivel ez csak az én nézőpontomból mutatja be a valóságot, valamint konkrét ember ellen irányul,ha nem tetszik nyugodtan kitörölhető a szerkesztők által! HOZZÁJÁRULOK!

Nem dunaújvárosiak vagyunk, de a DAB-nak (vagy jogelődeinek) szurkolunk hosszú-hosszú ideje. Elég rég kb december elején voltam utoljára hoki meccsen, és úgy gondoltuk hogy most, hogy időnk engedi egy remek rangadó vár minket, két remek csapattal.

A mérkőzésre az UTE másodedzőjétől Baróti Zsolttól kaptunk jegyeket. Nyilván mi is meg tudtuk volna venni, de a régi jó baráti viszonyunk miatt ezt természetesnek veszi, hogyha kell jegy akkor kapunk. Szóval tulajdonképpen az ő vendégiként érkeztünk a pályára, és helyet foglaltunk a dunaújvárosi kispad feletti részen, úgy hogy külön megkérdeztük a felettünk helyet foglaló újpesti dobos éneklős szekciót, hogy DAB szurkolóként leülhetünk-e oda. Igenlő választ kaptunk és le mertünk ülni egy olyan helyre ahonnan látni is lehet a pályát normálisan. Sok ismerős is akadt az újpesti szurkolók között, akikkel amolyan jégkorongbaráti viszonyban vagyunk, ha egy lelátón találkozunk kulturáltan elbeszélgetünk, viccelődünk, nevetünk. Többek közt ez az amiért szeretem a hokimeccsek hangulatát.

Az elő harmadot a DAB nyerte 3:0ra, és semmi mást nem tettünk, mint hogy a három gólnál, háromszor tapsoltunk a jégen küzdő barátainknak. Se előtte se utána semmi. Se kiabálás, se mutogatás, beszélgettünk tovább, élveztük a meccset. Az első szünetben ennek ellenére példátlan és felháborító atrocitás ért minket.

Valakinek a nézőtérről szúrtuk a szemét, és "intézkedett" a 2. harmad kezdése előtt kb 2percel megjelent egy "ember" akit mi nem ismertünk, később megtudtuk ki ő. Elég gyorsan történt minden de megpróbálok szó szerint idézni. Odajött hozzánk és diszkréten közölte hogy "takarodjatok át légyszives a kalitkátokba, mit képzeltek hogy ide ültök" eddig tartott a halk hangnem... a válaszunk egy halk miért volt, amire már üvöltést kaptunk. "azért mert azt mondtam bazdmeg, takarodjatok a picsába vagy hívom a rendőröket"...
Erre felálltunk és elindultunk a kalitka felé,de továbbra is ment a vita az intézkedés és a hangnem helyességéről. Közöltük "emberünkkel" hogy kinek vagyunk a vendégei, erre megkérdezte hogy "mégis ki a fasz az a Baróti?"...
Ezek után a sokadik durva és felesleges sértés után kértük hogy hívjon rendőrt, amit MEGTAGADOTT!, és két férfi között egy NŐT kezdett előbb lökdösni, majd fojtogatni, majd megpróbálta megrúgni. Aki erre persze egy pofonnal reagált. A nő történetesen a nővérem volt aki 30éves, két diplomás és hosszú évek óta lelkes de békés jégkorong szurkoló, akivel már több száz meccsen voltam, több országban, de ilyet még soha nem kellet átélnünk. Soha sehol... se Szlovákiában se Romániában, se Lengyelországban, sehol!!! Még csak figyelmeztetésünk se volt semilyen rendező részéről. A dulakodásba természetesen azonnal csatlakoztam én is és a nővérem barátja is, akivel kb 1éve ismertettük meg a jégkorong baráti családias légkörét. Természetesen azonnal szétválasztottuk a feleket, az újpesti főrendezőt több ember majd pedig két rendőr kellet lefogja.

Az incidens után természetesen átmentünk a vendég szektorba ahol az ott lévők majdhogy nem hősként fogadtak minket, pedig semmit se csináltunk, és legkevésbé akartunk azzá válni. Később a szünetben, rengeteg újpesti szurkoló jött oda bocsánatot kérni egyetlen ember miatt, és hogy elmondják hogy nem közéjük való az illető.

És hogy ki is volt ez az ember? Mint kiderült ő nem más mint az újpesti ultrák egyik fővezére egy bizonyos "SZŐKE" becenévre hallgató"ember" akit sok futballstadionból már kitiltottak európa szerte. az én olvasatomban egy futball huligán, és köztörvényes bűnöző, rendzavaró. Ha ez nem így van elnézést kérek, ezt az újpesti barátok mesélték.

A Lényeg: miért lehet egy ilyen ember főrendező?! mi joga volt ezt tenni, békés sportszerető szurkolókkal. Mivel lett szebb az estéje, ez által hogy verbálisan és fizikálisan bántalmazott egy nőt? Mit nyert vele? Merjünk legközelebb hoki meccsre menni? Tudom hogy az ilyen emberek a kisebbség jelen esetben, de sokaknak elvehetik a kedvét a szeretett sportágunktól.

A jegy hátulján szerepel hogy mit szabad csinálni a pályán, mit nem szabad bevinni, és minden egyéb fontos tudni valót. Elolvastam, és nincs olyan pontja a házirendnek ami szabályozná hogy honnan szabad nézni a meccset. Aki nem hiszi, annak szivesen bemásolom.

Elnézést a hosszú írásért, csak gondoltam szólok mire kell felkészülni a jövőben! A békés újpesti szurkolóknak grat a jó hangulatért, a dobokért, és hogy kitartanak szép számmal a gödörben lévő csapatukért. Gratulálok a saját csapatomnak is persze, szépen játszottak és teljesen megérdemelt győzelmet arattak!

Minden jót, vigyázzatok magatokra!

Tisztelettel:
Soós Tamás Örs
@Eric Staal:
Hoppá!
akkor ezt az illető leányzó valóban elfelejtette említeni.....
Hát ez a lányoktól elég szokatlan...legyen bármilyen csapat szurkolója is....
És még rád is szóltak? Na akkor ezek után tényleg ne panaszkodj a beszólogatások miatt.
:-)))))
Nem panaszkodtam, csak elmeséltem, hogy velünk is történnek ilyenek. És kb a negyedét sem írtam le.
De oké, mi vagyunk a rosszak, a gonoszak, minden rossz gyökere. :-)))

Hajrá Fradi, Hajrá Magyar Jégkorong!
@KrisztiFTC: Bocs, hol is írtam, hogy ti vagytok "minden rossz gyökere"?
Jaj, várj...nem irtam ilyet!
A negyede alatt gondolom a "palánk-témát" is értetted...
Na de mindegy.
Zárjuk le témát, most komolyan.
Sziasztok!
engem nem lep meg őszintén szólva,hogy ez volt újpesten Stommy,mikor a megyerin játszik a Fradi nem mindig ülök be én sem abba a "vendég szektornak" hívott szarba,mert nem látom normálisan a meccset.Engem is sokszor elküldenek a picsába(volt ,hogy 3 gyerekes családapa a gyerekei előtt) meg volt ,hogy a csávó mikor látta ,hogy ugrálok Fradi góloknál direkt odafingott mellém meg hasonlók...(ez inkább szánalmas...) Sajnos az ilyeneket nem lehet elüldözni a meccsekről,max ha rátudnák bizonyítani a "kellemetlen" emberekre,hogy mit tettek és akkor ki lehetne zárni őket a sporteseményekről de mivel nem érdeklni a vezetőket ez, ezért nem tesznek semmit és megtörténhetnek hasonlók.
am remélem Stommy sztorija rávilágított arra ,hogy nem csak a Fradisták a gonoszak mindig.Itt is ott is vannak hülye emberek és ez így is fog maradni,ennyi.
azért egy sporteseményből ne csináljunk már színházat mindenki legyen ott ahol a csarnokban a helye ha meg nincs ott akkor ne csodálkozzon semmin saját felelőssége.
@zsolt007: Azért egy sportesemény úgyanúgy a nézők szórakoztatására kerül megrendezésre, mint egy színházi előadás. Aki nem tud kultúráltan szurkolni, az menjen ketrecharcosnak...
@Stommy: Ilyen már velünk is fordult elő Újpesten, a "Joós páholyban" ültünk vendégként, ahol a korláton átnyúlva tépték a feleségem kabátjának a kapucniját kételemis fociszurkolók...
csak néhány megjegyzés a tegnapi meccshez és az ezt követő hozzászólásokhoz:

- a fradi azért kér rendezőket a cserepad fölé, mert általában a helyi "sportszerű" szurkolók dobálják, köpködik, sörrel locsolják őket. legyen az újpest, miskolc. erzsébeten ez nem így van, igaz ott másik oldalon van a kispad....
- incze
nem értem a hazaiak károgását, hiszen a győzelmüket részben neki is köszönhetik.a fradi szinte a teljes meccsen fölényben volt, de részben az új kapus jó védései, másrészt a már megszokott rossz helyzetkihasználás miatt a gólok elmaradtak.viszont a sokszor beszoruló, kapkodó hazaiak szabálytalanságait sokszor elnézte a spori és látszott, nagyon igyekszik egyformán elosztani a kiállítási perceket. ennek ellenére voltak érdekes ítéletek: pl a rendes játékidő utolsó másodperceiben a miskolciak kétségbeesetten kilőtték a korongot, a vendégek megálltak, de a nyilvánvaló túlütés helyett majdnem a hazaik lőttek gólt. aztán a második miskolci büntető is fura volt. franc lövése után, ami valóban eltalálta a kaput, az oldalpalánknál landolt a korong, majd elkezdett örülni, erre incze is azt mutatta, bent volt. a miskolciak is csak ezután kezdtek örömködni.... szóval videobíró hiányában elég merész dolog volt megadni!
- rencz dani
a hazaiak által agyonsajnált finn gyerek szinte minden meccsen (legalábbis fradi-miskolcokon...) meglehetősen alattomosan játszott, így ne csodálkozzon, ha valaki végre megunta! ráadásul dani eleve nem az erőhokijáról híres.....
@Stommy: Mindamellett,hogy elítélek mindenféle nézőtéri erőszakot,halkan megjegyzem,nem tanácsos hazai szurkolók között a vendégeknek szurkolni... Ha
már egyszer van vendégszektor,akkor oda megyek,nem keresem magamnak a bajt! Néhány őrült mindig mindenhol van akinek bármiért szemet szúrhatok...
@havránpeti: A Kisstadionban a ti oldalotokon volt! Emlékszik is rá minden volt ellenfél:)))
@havránpeti: magas labda: Rencz híres valamiről :-)))?
@progmet: a tegnapi meccsen 200 ember volt kint az egész csarnokban. 2, azaz kettő vadparaszt volt, aki szurkolni ugyan nem szurkolt, de zavarta őket az újvárosiak jelenléte. Az a hat újvárosi, akikről itt szó van, nem szurkolt, csak tapsolt az újvárosi góloknál. Azt gondolom, ezt akár semleges szurkolóként is joguk lenne megtenni a vendégszektoron kívül is egy amúgy szinte töküres csarnokban.

Ne firtassuk most, hogy az a két ember, akit az egész csarnokban egyedül zavart ennek a hat embernek a jelenléte, miért és hogy került oda, mert eddig jégkorongmeccsen még sosem jártak, ez minden gesztusukból nyilvánvaló volt. Abból is, hogy újpesti gól után kurvaanyázva mutogattak át az újvárosi szukolóknak a rácson túlra, egyedüliként az egész csarnokban. Abból is, hogy teljesen megdöbbenve tapasztalták, hogy az egy ütközés után jégen maradt Zlochát a dunaújvárosi szurkolók megtapsolták, amikor felkelt, ahogy az egyébként hokimeccseken szokás.

Szőke főrendező minősíthetetlen viselkedése pedig bemocskolja az egyesületet és a normális szurkolókat is, sajnos. De az, hogy ebből az emberből a beosztást ilyen nagymértékben átérző embert faragtak, akivel a rendőrök is egyeztethetnek alkalomadtán, az abszurditásával az egész országot minősíti.
@Stommy: Mi ennyit tudunk tenni egyelőre:

realujpest.blog.hu/2009/01/31/uzenet_65

Szégyelljük magunkat, bár nem nekünk volna erre okunk.
Ha@havránpeti: Írásod első fele egyszerű HAZUGSÁG!!!Miskolcon a büntipadnál "mini","supermini" korosztályú gyerekek nézik a kiülő játékosokat,ők állnak fölöttük,Nem köpködnek és nem is söröznek (lehet a fradinál már ez a korosztály ezt teszi).A Székely-Mádai vagy kicsoda szerintem csak fél a gyerekektől....
havránpeti!

Hm, szegény Székely-Mádait lelocsolták sörrel? Erzsébeten nincs ilyen? Lehet, hogy nincs, de szerintem pont az Újpestet nem kellene felhoznod, mert aki látta az emlékszik arra az ominózus Újpest-Fradi meccsre, amikor összetévesztettétek a jégcsarnokot a focipályával és örömtüzeket gyújtottatok. Vagy ez neked már kiment az emlékezetedből? Vagy amikor haver fent volt a DAB elleni meccseteken, és az egyik "elfáradt" fradista neki akart menni, mert kikaptatok? És ez pont Erzsébeten volt. Persze te azt írtad, hogy ott nincs ilyen.
- incze
Lehet, hogy fúj nekünk is 1-2 dolgot, de a ti oldalatokon jó néhány kiállítást nem adott meg. És a kapuborogatásról - ami úgy látszik a specialitásotok - ne is beszéljünk. A tv-s meccsen egy jogos gólunkat azért nem adták meg, mert a fradista borította a kaput. Ráadásul nálunk Patrik reklamált, és egyből megkapta a 10 percet, nálatok meg boldog-boldogtalan reklamál, és nem kaptok érte semmit. Jánosinak jóval több kiállítása lenne, csak a bírók "véletlenül" nem figyelnek oda.
- rencz
Igen, most már tudjuk, hogy Rencz a lányos verekedéséről híres.
@Stommy: Sajnálom az incidenst de talán mindenki jobban jár ha a vendégszektorban szurkól a vendégcsapatnak minden Magyar hokipáylán inzultus érne,Dunaújvárostól-Miskolcon át-Pesterzsébetig.
@Fejér Lilla: Nagyon szépen köszönjük, és mi is tudjuk hogy nem a többséget kell szidni. Mindig akad ilyen "vadbarom", ez természetes. Ami nem az,hogy ilyen hatalmat biztosít akármelyik klub is egy ilyen -fogalmazzunk úgy- kétes hírnevű embernek.

@fraind: mint mondtam, megkérdeztük hogy zavarnánk-e kulturált jelenlétünkkel a szurkolókat. A vendég szektor egy vicc. Lehet hogy amikor a két ősi rivális egy fontos meccsen összecsap akkor valóban szükség van rá, de egyébként egy vicc. A kapu mögül, háló mögül, állva nem a legjobb dolog nézni a meccset.
Azért a kispad felé ültünk, hogy a csapatunk közelében legyünk, és élvezhető helyről nézzük a meccset. Ennyi. Nem kellet volna bántódása essen bárkinek is. És nem ért minket soha semmilyen inzultus se Győrben, se Székesfehérváron, Se Pesterzsébeten, se Káposztásmegyeren, se Miskolcon, se Szegeden, se Jászberényben, se Csíkszeredában, se Gyergyóban, sehol...
A Megyeri úton, mindig megkapjuk a magunkét, de az még belefér, a tegnapi nem. Újvárosban van vendégszektor, szintén kapu mögött, mégis sokszor mellőlem nézi egy-egy ellendrukker a meccset, és ha tapsol is akkor is max. csúnyán néznek rá, de semmi több. Na mind1 tanultunk belőle...

@Fejér Lilla: nekem sajnos nem nyílik meg a hivatkozott oldal.
@KrisztiFTC: Tudod itt, ha egy diósgyőri zöld-fehérbe járna.......

és pont egymás mellett cigiztünk a szünetben, s mivel a dohányosok is "rossz" emberek ezért volt köztük ilyen is, olyan is. De még véletlenül sem hallottam egy rossz megjegyzést sem... talán alkalmi süket vagyok....

s mi van a politikával?? a fradi csapata arra indul be, hogy mocskos.... ez, vagy takarodj.... az.

Nekünk ebből már elegünk van.
Gyertek el inkább elsején 17 órára a városháztérre, ahol a cigánybűnözést nyiltan kijelentő, leváltott, miskolci rendőrfőkapitány mellett lesz szimpátiatüntetés. Ott is lehet harsogni :) és ilyen sem volt még, hogy ennyi ember kiálljon egy "kék-ért"
@Stommy: Én is láttam, hogy valami balhé van ott, pedig nem tűnt balhés társaságnak aki ott volt.

Mögöttünk is ült egy apja (gyanítom) fiával, akik a DAB-nak drukkoltak és a góljaiknál ujjongtak. Semmi megjegyzés nem volt rájuk a tömegben.

Gáz, hogy egy-egy idióta egy csapat szurkolóinak imidzsét lerontja...


----

Ami a Fradi tábort illeti, eddig nem volt róluk semmi rossz benyomásom, kivéve azt a botrányt, ahová bejöttek a focihuligánok. De azok nem a hokis drukkerek voltak
@Milanac: igazad van, a szuperminitől nem kell félni, azok nem köpködnek, de ahogy írod azok a büntipadnál is ácsorogtak. a rendezőket viszont a cserepadhoz kérték. tudod ez azzal szemben van. és az ott lévő arcok már egyáltalán nem tűntek szupermininek.
@Stommy:
Sajnálom, hogy ilyen atrocitás ért. Nem a legjobb megoldás több egyesületnél sem, hogy a kijelölt vendégszektor a kapu mögött van. Én sem szeretem hálón át nézni a mérkőzést. Talán az lenne a megoldás, hogy ha a vendég csapat kispadja feletti részen a vendgécsapat szurkolói nézhetnék a mérkőzést. A "keveredés" nem igazán a legjobb, kaptam már én is nyomdafestéket nem tűrő beszólásokat egy-egy diszkrét taps után. Ráadásul Újpesten nem szokott teltház lenne, igy semmi akadálya nem kéne, hogy legyen annak, hogy a vendégcsapat kispadja feletti részt is átadjuk a saját szurkolóiknak. A "ketrec" a kiszedett ülésekkel undorító, én sem néznék onnan meccset.
@Milanac:
Kár annak HAZUGSÁGOT emlegetni, aki maga nem mond igazat!
Volt sör? Volt. (Biztos szomjasak voltak a vendégek, Ti csak inni akartatok Nekik adni.)
Volt szotyola? Volt. (Biztos éhesek voltak a vendégek, Ti csak enni akartatok Nekik adni.)
Volt aprópénz? Volt. (Biztos hallottatok arról, hogy nem fizetnek rendesen, csak segíteni akartatok.)
@voscsy:
Én szerintem csak a hosszú hajat lehet meghúzni. Nálatok lányok hokiznak?:-) Amúgy Rencz úgy elverte a finn gyereket, mint jégeső a határt.
@evo9:
Remélem holnap sokan lesztek. Én is ott lennék, de kicsit messze van Miskolc!
És minden miskolcinak: Nagyon jó, hogy ilyen szép pályátok van, nagyon jó, hogy egyre jobb csapatotok van, nagyon jó, hogy egyre többen vagytok. Csak így tovább, a szurkolás vadhajásait meg majd úgy is kezelni fogjátok. Ehhez sok sikert.
@Tillasz: hu húúúúú nagyon sokan.
Sajna a Rencz tényleg nyert. Régen ez is jobban ment nekünk :)

ja, és thnx
@havránpeti: a fradi meccsen pont szemben álltam a büntető paddal. Talán a számukban tévedek, de a korukban nem. 5-6 hatévforma lurkó volt ott.
Ha Te is ott voltál akkor látnod kellett!!

A kispad felett pedig mindig akkor indul meg az anyázás, amikor onnan "felkérik" őket....
akkor szerintem szabályozni, és ha nem megy büntetni kellene a játékosokat, vezetőket, hozzátartozókat,buszsofőröket, hogy ne foglalkozzanak azzal ami mögöttük zajlik. Befelé hajló plexi védi őket, azon átdobni, ütni stb úgy sem lehet.... ha valaki megpróbálná az beesne a játékosok közé.... nem hiszem, hogy ezt bárki megkísérelné...
ja, természetesen ezt a miskolci helyzethez írtam :)
@havránpeti: bocs , visszaolvastam....
a büntető mögé is (először) és a csere pad mögé is kértek rendezőt.
Havránpeti!

Nem tudom, te milyen meccset nézhettél, de amikor Székely-Mádai kapott büntetést, akkor oda kérték a biztonságiakat. Utána már kérhettek a cserepadhoz is, de először a büntetőhöz kértek.
Strengellnek azért volt akkora haja, hogy Renczike bele tudjon kapaszkodni. Persze, ehhez kellett Sájevics segítsége is, hogy leverje a sisakot a fejéről, és persze Rencz csak úgy tud verekedni, hogy a másiknak a fejére ráhúzza a mezt, hogy ne lásson semmit. Egyébként lehet, hogy úgy mi is meg tudnánk verni az utét, hogy mindig felborítjuk a kaput, amikor gólhelyzet van, csak annyi különbséggel, hogy ezért mi kiállítást kapnánk.
Nem is értem sok ember reakcióját,csak magadnak keresed a bajt ha vendégként hazai szektorban biztatod a csapatod megérdemled ha valaki pofánver szerintem!!!!Elkéne felejteni hogy fociszurkolók járnak hoki meccsekre bárhova főleg hogy minket fradistákat illetnek ezzel én aki lemegyek miskolcra 5 társammal majd mi vagyunk a csürhék álljon meg a menet,soha életemben nem voltam agresszív és idén 2 fradihoki meccset hagytam ki normális keretek között szünetben bármikor oda lehet jönni hozzám beszélgetni hogy ezt és ezt miért csináljátok és megbeszéljük 1-2 sör között de abból télleg kezd elegem lenni hogy itt emberek pocskondiáznak kihasználva a névtelenséget és az internet előnyeit.A miskolci szabályismeret elég vad ezt tudja az aki járt lent életébe meccsen de ez sem mindenkire vonatkozik mert általánositani sosem szabad
Tisztelt szurkolótársaim! Jó lenne, ha elgondolkodnátok azon, amit csináltok. A palánkot püfölő lánytól kezdve, az újpesti "főrendezőig" mindenki. Nekem két felnőtt gyerekem jégkorongozik, egyik az újpestben, de bevallom őszintén ebben az idényben még egyetlen egyszer sem tettem tiszteletemet a csarnokban, baráti társaságommal együtt más problémamentes meccset keresünk. Igy viszont bevételtől esik el a klub, a csapat, lényegesen kevesebb a néző. Állandóan személyeskedtek, hol szlovákoztok, hol nőket inzultáltok, hol köpködtök, hol dobáltok. Hülye a bíró, a játékosok és sorolhatnám. Gondolkodjatok már egy kicsit, percse csak akkor, ha van mivel.
@zsolt007: Ha valaki szurkol akkor az tényleg menjen a vendégszektorba.
Ha kimegy barátnővel és megtapsolja a gólokat akkor pedig had üljön oda ahova eddig is éveken át és ahol nem érte eddig inzultus.
Szerinted a semleges szurkolóknek hova kellene ülnie? Azok akik csak a meccs miatt mennek ki és mindkét oldalon megtapsolják a szép jeleneteket?
Erzsébeten hol van a vendégszektor? Régebben a kapu mögött volt kiírva, de ebben a szezonban már ott van a tábor. Ezekszerint ha Pesterzsébetre megy bárki is és megtapsolja a csapatát bárhol akkor szerinted jogos a pofánverése?
@zsolt007: Szerintem Te meg nem voltál ott, nem láttad mi történt.
@OliBLOOD: Hát bizony Erzsébeten legutóbb nem volt épp baráti a végjáték...
@kerusz: Újpesten nem voltam de emberek a tábor alá beülni és örülni vendéggóloknak enyhe provokáció de a valóban szurkolok elé beülni felesleges nagy az a csarnok bárhová lehet ülni.Erzsébet persze más mert nem éppen Ob1-es meccsekre lett tervezve a múltkori végjátékért meg elnézést abszolút felesleges volt sajnos mindenhol vannak hülyék akik elragatatják magukat.Nekem kicsit abból lett elég hogy minket akik utazunk mindenhova a csapatért állandóan bántanak velünk mindenhol baj van közben semmi extrát nem művelünk rekettségig szurkolunk és imádjuk a sportot és a csapatot,veri a palánkot nagy dolog fel van pörögve az ember megesik,dobálni nem dobtunk be semmit a verekedés után hazaiaktól repültek be különböző tárgyak,köpni se köpködtünk mert gusztustalan dolog és a mutogatást sem mi kezdtük.Úgy érzem hogy mi legalább viszünk egy kis színt a hokiéletbe azzal hogy fehérvártól-bukarestig mindenhol ott vagyunk és szurkolunk a csapatunknak minket igy könnyű bántani.
@zsolt007: ennél az ominózus esetnél a csarnokban levő 200 emberből 196-ot nem zavart, hogy ez a hat újvárosi szurkoló hol ül, többek között a tábort sem. Nem szurkolótáborosdit játszottak, hanem megtapsolták a DAB gólját. Ennyi volt. Gólt tapsolni semleges nézőknek is szabad, a vendégszektoron kívül is.

Már előre félek, hogy mi lesz, ha ilyen mentalitással megyünk ki Svájcba szurkolni, ahol nem lesznek külön szektorok a táboroknak, ahol a különböző országokból érkezett szurkolók egymással keveredve nézik majd a meccseket.
Mi elég sok mérkőzésen megfordulunk a férjemmel, és sok esetben nem ugyanannak a klubnak szurkolunk. Akkor mi üljünk külön? A biztonságról és kultúrált szórakozás lehetőségéről gondoskodni a rendező egyesület kötelessége. Szerintem erre ez nem volt egy bravúros kísérlet a rendezőtől.
@Stommy: az az érdekes az egész sztoriban,hogy a"Szőke"megkérdezi,hogy "ki a fasz az a Baróti",pedig nagy cimborák.
Kiváncsi leszek a mai Stars-UTE meccsre is,mert a legutóbbin is nehezen tudtam elmagyarázni a fiamnak,hogy vajon miért zsidózik egyfojtában ordítva az úlpesti szurkolók egy bizonyos része a bejáratnál.Ezzel hergelve a sorbanállókat ,dohányzókat stb.Rendőr persze sehol...
süti beállítások módosítása