HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Ki nyeri a világbajnokságot?

2008.05.16. 11:48 D. Gromov

Mi nem tudjuk, csak sejtjük. És ez nem mindig szokott bejönni, bár a divízió 1-es vb szapporói csoportjának feljutóját eltaláltuk. Igaz, nem tipp volt az, csak a remény és a vágy kifejeződése. Ez a poszt pusztán azért íródott, hogy olvasóink bekommentelhessék a magukét. Lássuk hát, önök szerint ki a legjobb, kinek érdemes szurkolni, és miért.

43 komment

Címkék: vb a csoport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kanada az esélyes, ő is nyer. Ma, ott ők a legegységesebbek és nem engedhetik meg, hogy másként történjen. Jövőre meg MI is megpróbálunk nehezíteni a dolgukon...
Soumi nyakakban ékes az arany, de nagyon necces. Nem elég, hogy nagyon gólerőss az orosz válogatott még Naby is bombaformában :(, s akkor ott van Kanada(no comment). Na de bátraké a szerencse két overtimeos győzelemmel Finnország :D
Hogy Kanada-Oroszország döntő lesz, az szerintem borítékolható. Bár azért okozhatnak meglepetést a nem említett csapatok. Talán Kanada az esélyesebb, de hogy mivel elvből nem szurkolok nekik, így az oroszokra teszem a voksom. Szerintem ők nyerik a VB-t. A bronzot pedig a svédek nyakába fogják akasztani.
szerintem ez lesz:
1. Kanada
2. Oroszország
3. Finnország
4. Svédország

viszont ezt szeretném:
1. Svédország
2. Finnország
3. Oroszország
4. Kanada

Ha Kanada-Oroszország döntő lesz, akkor az oroszoknak fogok szurkolni.
Csak SUOMI! Sokan vannak a csapatban, akik már megérdemelnék ezt a címet és 100%os erőbedobással fognak küzdeni. Selanne is szeretné az aranyat Stockholm után, akkor a svédeket verték, most szép lenne Quebeckben a kanadaiakat. Előtte persze meg kell keseríteni Nabokov életét, a finn stílus nem szokott tetszeni az oroszoknak, én nem borítékolnám olyan biztosan azt a kanadai-orosz döntőt.
Finn győzelmet szeretnék látni, bár nagyon nehéz lesz...
A P. Cortina által képviselt hatékonyan megszervezett védelem szinte minden népszerű csapatsportban az eredményesség záloga.
Én etekintetben egy kicsit maradi vagyok és a kreatív, kombinatív szép játék a közönségért jelszóval az oroszoknak szurkolok.Fontos azonban megjegyeznem, hogy a kanadaiak és a legkellemesebb meglepetésként a már kiesett USA is igencsak kombinatív és tetszetős játékot mutatott noha az erőhokiban még mindig királyok.
A modern hatékony és hibátlan hoki azaz a minden ami kiváló metszethalmazát véleményem szerint a csehek, a finnek és a svédek képviselik.Az utóbbi kettő, mint tovább küzdő közül jelenleg én hajszálnyival a finneket jobbnak tartom.
UTE,Fradi,Dunaferr figyelem, most gyorsan még le lehet igazolni a csehek frissen lemondott szövetségi kapitányát!!! :-)
nekem is van egy olyan érzésem, hogy a finnek meglepik az oroszokat, erre tippeltem az iihf.com mostani szavazásán is. kanadát viszont szvsz hazai jégen csak a ruszkik tudnák elkapni. így hát lekopírozzák a tavalyi dobogót...
Természetesen az Oroszok.
Egyrészt mert ők játszák a legszebb hokit.
Másrészt mert már meg is érdemelnék.
Egyébként szerintem:

Oroszország
Kanada
Finnország
Svédország

A Svédekre picit most orrolok, nem volt túl elegáns (hogy finoman fogalmazzak) az Oroszok elleni meccsük.
A Szuperliga-mániám miatt nekem nem túl bonyolult a döntés, és ezért Nils Ekman is megérdemel egy ezüstöt.
Azt viszont remélem, hogy a finn meccset nem svéd, és a svéd meccset nem finn bíró fogja vezetni (múltkor bejött ez a párosítás mindkettőnek)...
1.Kanada
2.Oroszország
3.Svédország
4.Finnország
Mindenki CANADA-t varja befutonak es ok is a fo eselyesek. Ezert nem fognak nyerni :)) Oroszok elol eletveszelyesek, hatul gyengebben voltak foleg kapusposzton. De most megjott Nabokov igy osszeallt a csapat. Finn-Sved is eros, de ok csak meglepetessel szolhatnak bele az arany sorsaba. Szoval Hajra MAGYAROK :)
Az oroszoknak szurkolok,szvsz ők fognak nyerni. A leghatékonyabb és legkreatívabb játék az övék jelenleg, és most a legegységesebb a csapatuk; Kanada, bár szintén nagyon erős, remélhetően alulmarad a döntőben. :)
Finnek, svédek ebben a felállásban esélytelenek.
1. Oroszország
2. Kanada
3. Svédország
4. Finnország
Ugyanaz a döntő lesz, mint tavaly, ugyanazzal az eredménnyel.
Érdemes azér megnézni, hogy Spezza mekkora rakás fo*s a VB-n, pedig nem ügyetlenebb Heatley-nél...A PO-ban is a motiváció teljen hiánya mutatkozott rajta, itt sem tudom másnak betudni, hogy 4. soros
De szeretnék egy finn-svéd döntőt??-míg a tudás a hazai Kanadáé....
Meg lehet, hogy csak Alfredsonnal és Spezzával tud olyan jól játszani. Ez is nagyon fontos, hogy valaki mennyire flexibils és tudja-e hozni a formáját, ha más sorban játszik
azaz alfredsonnal es heatlyvel '^^
Kanada az abszolút favorit, én a Maciknak (:D) drukkolok, de bármit kinézek akár a svédekből, akár a finnekből. Brutális lesz, az biztos! :)
akárcsak Kovalchuk, pedig ő jól nyomta az alapszakaszban. Többet vártam tőle.
Szerintem egyértelmű:

1.Kanada
2.Oroszország
3.Svédország
4.Finnország

Az első hely tuti, de Kanada fan vagyok, ugyhogy ezért is. ;) A többi hely csak hab a tortán. De sztem is Kanada-Orosz döntő lesz és Kanada lesz az arany... :))
Maciknak drukkolok én is! Most megcsinálják!
www.youtube.com/watch?v=ZwfzOOgJhYw
2. Kan
3. Fin
4. Swe
Szerintem nem olyam egyértelmű. Szeretném hinni..
Biztos más lenne, ha a svéd válogatott másik fele nem rájátszana:)

Nehéz helyzetben vagyok, mert nem szeretem az amerikai erőhokit. Igazából egy orosz-finn döntőnek örülnék, sajnos az nem lesz.

1. Oroszország
2. Kanada
3. Finnország
4. Svédország
A CAN-SWE meccsen az egyik vezetőbíró finn lesz a másik amerikai, a vonalbírók finn és szlovák.

RUS-FIN meccsen egy svájci páros, kiegészülve kanadai és orosz vonalbíróval.
Hajrá Oroszok!

Szerintem:

1. Oroszország
2. Kanada
3. Finnország
4. Svédország
Amit szeretnék:

1.Finnország
2.Kanada
3.Oroszország
4.Svédország

Amir lesz szerintem:

1.Kanada
2.Oroszország
3.Finnország
4.Svédország
oroszoknak szurkolni?:) 30 felett az nehezen megy:-)
szóval mivel az USA kiesett, go Canada, go!
Taszi:Lehet, hogy mindenk Kanadát várja, de én röhögnék, ha a Svéd csapat nyerné meg a VB-t.
Még mielőtt...teljesen semleges vagyok! Nem szurkoltam, csak a "kicsiknek"! De ez már nálam közel 26 éve (az elmúlt 37 évem alatt) tradíció!
Én Kanadának drukkolok tehát Kanada:))) Otthon is játszanak,/bár attól még nyerhet más is/ de most elég erős a keret;)
Hajrá Kanada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Finn-Kanada döntő és Finn győzelem.
Hyva Suomi!
McDon, megy az, és nem is olyan nehéz :)
1. Finnország
2. Kanada
3. Svédország
4. Oroszország
Eddig tetszik, amit látok :)
Én Finn gyözelmet várok, de ezeken a védőkökön még a Dél-Afrikai jégorong válogatott is átjutna:) Ha viszont oroszok nyernek akkor megérdemlik, hogy a döntőbe is nyerjenek! (remélhetőleg kanada ellen és lőnek nekik vagy 6 gólt!!!)
Gyerekek, gyerekek, asszem az esti meccs után át fogjátok ezeket a véleményeket értékelni!
Csak Svédország nyerhet...........
Ez nem kérdés :D:D:D:D::D:D:D:D:D
Na ezt bebuktam... :(
Akkor már nyerjék meg a VB-t is az oroszok...
Na a Finnek már nem. :)
El kell ismerni ez a hoki magasiskolája volt, amit az oroszok bemutattak. Ha már így alakult, akkor legyen egy Kanada-Orosz álomdöntő.
Re: McDon 2008.05.16. 15:57:43

Én is 30 felett vagyok. De ez sport, s bármennyire fáj, a szovjet hoki is zseniális volt.
Szóval, Hajrá Oroszok!
Ajjjjaaajjjjj baj van........:-(:-(:-(
Állé, állé... :D

Selanne úgy mozgott, mint egy orosz! :D :P
OTTTTTT IIIISSSSSSS VVVAAAAANNNNNNN :D:D:D:D:D
kgonzo
pont azért, mert sport:) s azért az antisport-szewrvezésük, cszka-val, felejthetetlen:-)
nehanyan eltalaltuk! juheeeeeeee!!!!
a vilag legjobb csapata az orosz :)
süti beállítások módosítása